Kısaca işim var başarılar yaz geç..OLMUYOR..OLMADI HOCAM.
Yahu Oruçla ne alakası var!
Oruçlu olunca yarış seyredilemiyor mu?
www.tmf.org.tr de yarıştan önce açıklanacak diyor hala birşey açıklandığı yok!
Sorduğun soruya kendin bir nevi cevap yazmışsın zaten arkadaşım..:wiinkk:
Yani ne edüğü belirsiz bir organizasyonda ne alacaksın..
Ne katacaksın..
Dedim ya soruya cevap kendin vermişsin diye..
TMF açıklama yapmaz..ihtiyaç duymaz kimseye.
Bilgi vermiyor işte.
Kimseyi de
tınnnnn (lamıyor)...
O pistlerde ne yarıştım ne de yarışmak isterim.:cyclopsan
Belki sen tanımazsın beni .
Ordaki yarışan arkadaşlarımız bizim kardeşimiz gibidir..
Ağlamak ve üzülmek istemiyoruz.
Birçok sitede bunun savaşını verenlerden sadece biriydim...
.Ama bizi kimse
tınnnnn (lamıyor)...
.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/44947-izmit-korfez-pisti-analizi.html
.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...n-aciklamasi-pistle-ilgili-bir-sorun-yok.html
.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-yarislari/33343-biricik-pistimiz-korfez-pisti-2.html
.
Bu aşağıda yarışmacı kardeşim de yapılması gerekenleri net olarak söylemiş..
.
[EK]
Sinan'ın kazasından sonra pisti yürüyerek bir kez daha turladık. Merak edenler istedikleri zaman piste girip yürüyüş yapabilir. Akşamları pist kapandıktan sonra yürüyüş yapmak için gelen teyzeler var. Böyle bir pist dünya üzerinde yoktur herhalde. Olsa bile pist yarışı değil motocross yarışı yapılıyordur. Bence bu olay ile birlikte artık TMF'ye bir dur demek gerekiyor. Birileri daha hayatını kaybetmeden ya bu pisti adam etsinler, ya da ne yapıp edip yarışları İstanbul Park'ta yapmanın bir yolunu bulsunlar.
[/EK]
Topicler açıldı..
Bağrıldı ..Kızıldı..Sözler verildi...
Hesap sorulacaktı..
Pist yapılmayınca katılım olmayacaktı..
Yarışmalar boykot edilecekti.. Kan yerde kalmayacaktı..
Ama yarışcılar
tınnnn (lamadı)
.
Şimdi ben kimseyi
tınnnn (lamıyorum) dememek için;
İşte, işte o yüzden dedim
Oruçluyum diye..
Haaa bu arada pardon pardon yaaa, şey orucu bozmuyormuş.:silent: :silent:.
Pisikolojiyi bozarmış..
Şey işte ya.Dilimin ucunda ..
Oruçluyum diye ısıramıyorumda dilimi..

Hay Allah..Şeydi yaaa. Hımmm..:mrgreen:
.
Du bi dakka geldi ucuna.

..........kan görmek..

ale:
.
Bu arada orada olmak isterdim yok kalbim senle falan da geyik.
Kısaca o gün daha önemli yapacak işlerim var başarılar yaz geç
"Yani kısaca yaz geç " demişsin yaa paşam.:mrgreen:
Neyi geç.:silent:.Niye geç..:silent:
Bu kadar kısa mı.

r: Bu hayat o kadarda kısa olmamalı.:silent:.Dostluklar bu kadar
kısa bağlanmamalı..
Yaz geç kelimelerle kardeşlik anlam kazanmamalı..

ale:
Dost acı söylermiş..:bounce:
Benim ki bol acılı ve daha acı olduysa kusura bakma..
Sebebi şuan bulunduğum memleketin özünde saklı..

Ş.Urfa acısı meşhurdur..

Ş.Urfa biberi meşhurdur..
Onu meşhur yapan aslında acısı değildir..Acısının özelliği ve cinsi..
Meşhurdur çünki tektir.:wiinkk:
Başka yerde bulunmaz..:mrgreen:
Acısı ilk tatmada dilini feci yakar,
yerinde duramazsın ama 2 dakika sonra acıdan eser kalmaz..
Bir daha tatmak için dilini uzatırsın parmağına..

Dost acı söylermiş..
Kısaca yazdım aslında..
Daha uzundu yazım..Ama kısaltma yaptım..
Zaten mesajın değiştirme saatine ve sebebine bakarsan anlarsın kısalttığımı..
Eee.. Kısaca dediğin, bende ancak bu kadar kısalabildi..

..
Ben yine o gün
Oruçlu olacağım İnşallah ve kabul olursa..:wiinkk:
( @boy ) Memet' e de başarılar diliyor ve dua ediyor olacam..:rendeer::rendeer: