BOY Bu haftasonu 7 Eylül pazar yarışıyor. Destekleyelim!

Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
bu sefer kazasız olur inşallah, mehmet sen kazanmasan da olur yeter ki kaza olmasın...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kısaca işim var başarılar yaz geç..OLMUYOR..OLMADI HOCAM.

Yahu Oruçla ne alakası var!
Oruçlu olunca yarış seyredilemiyor mu?



www.tmf.org.tr de yarıştan önce açıklanacak diyor hala birşey açıklandığı yok!

Sorduğun soruya kendin bir nevi cevap yazmışsın zaten arkadaşım..:wiinkk:
Yani ne edüğü belirsiz bir organizasyonda ne alacaksın..
Ne katacaksın..

Dedim ya soruya cevap kendin vermişsin diye..
TMF açıklama yapmaz..ihtiyaç duymaz kimseye.
Bilgi vermiyor işte.

Kimseyi de tınnnnn (lamıyor)...

O pistlerde ne yarıştım ne de yarışmak isterim.:cyclopsan

Belki sen tanımazsın beni .
Ordaki yarışan arkadaşlarımız bizim kardeşimiz gibidir..
Ağlamak ve üzülmek istemiyoruz.
Birçok sitede bunun savaşını verenlerden sadece biriydim...

.Ama bizi kimse tınnnnn (lamıyor)...


.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/44947-izmit-korfez-pisti-analizi.html
.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...n-aciklamasi-pistle-ilgili-bir-sorun-yok.html
.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-yarislari/33343-biricik-pistimiz-korfez-pisti-2.html
.

Bu aşağıda yarışmacı kardeşim de yapılması gerekenleri net olarak söylemiş..

.
[EK]
Sinan'ın kazasından sonra pisti yürüyerek bir kez daha turladık. Merak edenler istedikleri zaman piste girip yürüyüş yapabilir. Akşamları pist kapandıktan sonra yürüyüş yapmak için gelen teyzeler var. Böyle bir pist dünya üzerinde yoktur herhalde. Olsa bile pist yarışı değil motocross yarışı yapılıyordur. Bence bu olay ile birlikte artık TMF'ye bir dur demek gerekiyor. Birileri daha hayatını kaybetmeden ya bu pisti adam etsinler, ya da ne yapıp edip yarışları İstanbul Park'ta yapmanın bir yolunu bulsunlar.
[/EK]


Topicler açıldı..
Bağrıldı ..Kızıldı..Sözler verildi...
Hesap sorulacaktı..
Pist yapılmayınca katılım olmayacaktı..
Yarışmalar boykot edilecekti.. Kan yerde kalmayacaktı..

Ama yarışcılar tınnnn (lamadı)

.

Şimdi ben kimseyi tınnnn (lamıyorum) dememek için;:p

İşte, işte o yüzden dedim Oruçluyum diye..
Haaa bu arada pardon pardon yaaa, şey orucu bozmuyormuş.:silent: :silent:.
Pisikolojiyi bozarmış..
Şey işte ya.Dilimin ucunda ..Oruçluyum diye ısıramıyorumda dilimi..:p
Hay Allah..Şeydi yaaa. Hımmm..:mrgreen:



.

Du bi dakka geldi ucuna.:p..........kan görmek..:pale:


.
Bu arada orada olmak isterdim yok kalbim senle falan da geyik.

Kısaca o gün daha önemli yapacak işlerim var başarılar yaz geç :)



"Yani kısaca yaz geç " demişsin yaa paşam.:mrgreen:
Neyi geç.:silent:.Niye geç..:silent:
Bu kadar kısa mı.:pr: Bu hayat o kadarda kısa olmamalı.:silent:.Dostluklar bu kadar
kısa bağlanmamalı..:)
Yaz geç kelimelerle kardeşlik anlam kazanmamalı..:pale:

Dost acı söylermiş..:bounce:
Benim ki bol acılı ve daha acı olduysa kusura bakma..
Sebebi şuan bulunduğum memleketin özünde saklı..:p
Ş.Urfa acısı meşhurdur..:)
Ş.Urfa biberi meşhurdur..:)

Onu meşhur yapan aslında acısı değildir..Acısının özelliği ve cinsi..
Meşhurdur çünki tektir.:wiinkk:
Başka yerde bulunmaz..:mrgreen:
Acısı ilk tatmada dilini feci yakar,
yerinde duramazsın ama 2 dakika sonra acıdan eser kalmaz..
Bir daha tatmak için dilini uzatırsın parmağına..:p
Dost acı söylermiş..:)

Kısaca yazdım aslında..
Daha uzundu yazım..Ama kısaltma yaptım..
Zaten mesajın değiştirme saatine ve sebebine bakarsan anlarsın kısalttığımı..
Eee.. Kısaca dediğin, bende ancak bu kadar kısalabildi..:p
..

Ben yine o gün Oruçlu olacağım İnşallah ve kabul olursa..:wiinkk:

( @boy ) Memet' e de başarılar diliyor ve dua ediyor olacam..:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
www.tmf.org.tr de yarıştan önce açıklanacak diyor hala birşey açıklandığı yok!

Anaaaa.:mrgreen::cyclopsan.TMF senin sesini duydu galiba..Bak bişeyler yazmışlar.:silent:
Yarım yamalakta olsa bir açıklama işte...:pr::pale:
Gerçi bizim oralarda bu olaya bir atasözü ile açıklama getirirler de..Neyse..:wiinkk:

Hani;:wiinkk:

çomak, it, anmak , eline almak gibi kelimelerin yer değiştirmesiyle ortaya çıkan
ve adamın kursağına oturan cümle..:p

[NOT]
DUYURU 26


Doğu Avrupa Pist Şampiyonası,
Avrupa (UEM )Supermoto Cup ve Türkiye Pist ve Supermoto Şampiyonası 5-6-7 Eylül 2008 tarihinde Körfez Yarış Pistinde düzenlenecektir

Detaylı program yurdışından gelince bilgilerinize sunulacaktır.

5.09.2008

Cuma Teknik kontrol Supermoto

10:00-19:00



05.09.2008

Cuma Teknik Kontrol Road Racing

10:00-14.00



06.09.2008

Cumartesi Teknik Kontrol Supermoto

08:00-10:00
[/NOT]

.
Bugün 4 Eylül..Yani yarın 5 Eylül..

Yani 7 saat sonra 5 Eylül..
Ama açıklama bence bayağıda açıklayıcı olmuş..

@boy Memet ne zaman yarışacak acaba muRRat kardeşim..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bu arada herkes kaza beladan bahsedip durmuş.
Kaç yıldır bu pist var. Ama birisi ölünce konu oluyor.
Dünya kadar yarış yapıldı. Her yarışta adam mı ölüyor saçma konuşmuşsunuz.
Bu arada orada olmak isterdim yok kalbim senle falan da geyik.
İsteyen bir yolunu bulur gelir.
Kısaca o gün daha önemli yapacak işlerim var başarılar yaz geç :)

Dünya standartlarının yakınından bile geçmeyen primitif ötesi bir pist(!)te yıllarca kimsenin şans eseri ölmemiş olması o pistte yarış yapmanın doğru olduğu anlamına gelmez.Ben hala yarışçıların boykot etmesi gerektiği fikrimde ısrarcıyım.Gerekli güvenlik önlemlerinin alındığı bir pistte de kaza yapıp sakat kalmak/ölmek mümkün.Ama körfez pistinde bu ihtimalin normalden en az 10 kat fazla olduğunu kabul etmemek kendimizi kandırmak olur.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
TMF Körfez Pistini yapana kadar protestoya devam edicem.Rossiyi getirseler bile o piste beni kimse sokamaz.
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
128
Arkadaşa başarılar dilerim...

Forumlarda "Yarışlar" kategorisi içinde göremeyince, bu konuyu ben de açmıştım...
İzleyici olarak ben de gidiyorum
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
O gün daha önceden kararlaştırılmış bir PAzar günü gezmesine katılacağım.

Boy Mehmet'e başarılar dilerim. Değinmeden edemeyeceğim, bu kadar çok eleştirilen bir pistte yarışların devam etmesi çok garip...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
...
Bu arada herkes kaza beladan bahsedip durmuş.
Kaç yıldır bu pist var. Ama birisi ölünce konu oluyor.
Dünya kadar yarış yapıldı. Her yarışta adam mı ölüyor saçma konuşmuşsunuz.
...
Arka arkaya iki yarışta bir yarışçı ölüp, diğeri ölümden dönünce ister istemez konu oluyor.

Kazasız belasız iyi yarışlar diliyorum. Kalbim sizinle :p
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Arkadaşlar neden organize olup,yarışlara gidip olayı boykot etmeyi düşünmüyorsunuz.Gerçi bu sefer geç olmuş olabilir fakat bir daha ki sefer tüm MT organize olup,kahvaltıya gider gibi pankartlarınızla birlikte bir kaç tanede basın mensubuna haber vererek bu yapılabilir..
Bu arada umarım kazasız belasız bir yarış sergilenir.Boy arkadaşa başarılar.
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Pazar günü yarışa gelenler İzmit çay bahçesinde yarım ekmek döner kazanacak.
Üzerine de pasta!

Desem daha çok katılım olur gibi geldi bana :)
:queen::bounce:
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Güzel bir şampiyona Avrupa balkan şampiyonası Supermotocular ıçın gıdıcem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst