BOY Bu haftasonu 7 Eylül pazar yarışıyor. Destekleyelim!

Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Arkadaşlar sitemizin medarı iftiharlarından boy (Mehmet Sökmen) Bu pazar Körfez pistinde yarışacak. Onu desteklemey hep beraber gidelim. :bounce:

KÖRFEZ PİSTİ KAPILARINI BALKAN ŞAMPİYONASI’NA AÇIYOR!


Körfez Pisti, 5-7 Eylül 2008 tarihlerinde Doğu Avrupa Pist Şampiyonası ve Avrupa (UEM ) Supermoto Cup heyecanına ev sahipliği yapacak...

Körfez Pisti, Bulgaristan’da gerçekleştirilen bir ve ikinci ayak yarışlarının ardından, 23-24 Temmuz 2008 tarihlerinde yapılan Türkiye Pist ve Süpermoto Şampiyonası 3. ayak yarışlarıyla sezonu açtı.



Körfez’deki yarış heyecanı Eylül ayının ilk haftasında düzenlenecek Türkiye Pist ve Süpermoto Şampiyonası 4. ayak yarışları, Doğu Avrupa Pist Şampiyonası ve Avrupa (UEM ) Supermoto Cup ile renklenecek.



5 Eylül Cuma günü yapılacak teknik kontrollerin ardından, 6 Eylül Cumartesi günü sıralama turlarına geçilecek . Yarışın yapılacağı 7 Eylül Pazar günü ise yerli ve yabancı motosikletçilerin korakor mücadelesine sahne olacak.



Bulgaristan, Sırbistan, Yunanistan ve Romanya ‘nın katılacağı, Pist ve Supermoto kategorilerinde heyecanlı dakikalara sahne olacak yarışlara Türkiye ‘yle beraber yaklaşık 100 ‘ün üstünde katılımcı bekleniyor.



Sıralama ve yarış programı son şeklini alır almaz federasyonumuzun internet sitesinde (www.tmf.org.tr) yayınlanacaktır.



Tüm motosiklet ve motorsporları tutkunlarıyla 5-7 Eylül tarihlerinde Körfez Pisti’nde buluşmak ümidiyle...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bakalım kim ölücek bu yarışta belki yabancılara bsy olursa federasyon bişeyler yapar..

nys nasip olursa geliriz smdden başarılar mehmet abiye..
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelmek isterdim ama artçı alacak birisinin çıkacağını sanmıyorum
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
BOY (Mehmet) Arkadaş:cat::cat:

Başarılar dilerim ama seninde hep sitem ettiğin kişilerdenim:pale: O tarihlerde orada olabilmek, en azından ''Basss'' diye tezahürat yapabilmek isterdim:pale: Bu işe meraklı genç kardeşlerimin yanında olacağına ve başarılarını alkışlayacağına eminim:cat::cat: (Bu bir dilektir...)

Kazasız belasız yarışlar dilerim:cat::cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hala bu pistte yarışmak isteyenleri anlayabilmiş değilim.... Boy kardeşim kusura bakma ama buna sen de dahilsin.....:cat:

İşallah bi sorun çıkar da pistin durumundan yarış iptal edilir...:cat: Bir kötü haber daha duymayız umarım.... :cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Kimse yanlış anlamsında kendimiz kaşınıyoruz pisti kimse beğenmiyo kimsede yarışmam demiyo.
ömrüm boyu gitmedimde sevmedimde şu pisti.

Mehmet arkadaşıma başarılar dilerim genede

yerinizde olsam yarışmazdım tepikiyi burdan veriyosunuz sadece demekki
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel .
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mehmetçim umarım bu sefer sen niyazi olmazsın, sonuçları(kazananları ve ölenleri) MT'den takip etmeye devam...
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Mehmetçim umarım bu sefer sen niyazi olmazsın, sonuçları(kazananları ve ölenleri) MT'den takip etmeye devam...

Moral bozucu olmayalım. İnşallah başarılı olursun sorunsuz problemsiz. Bende orda olucam Tanışma fırsatı bulursak sevinirim
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
bakalım kim ölücek bu yarışta belki yabancılara bsy olursa federasyon bişeyler yapar..

nys nasip olursa geliriz smdden başarılar mehmet abiye..
Hala bu pistte yarışmak isteyenleri anlayabilmiş değilim.... Boy kardeşim kusura bakma ama buna sen de dahilsin.....:cat:

İşallah bi sorun çıkar da pistin durumundan yarış iptal edilir...:cat: Bir kötü haber daha duymayız umarım.... :cat:

Kimse yanlış anlamsında kendimiz kaşınıyoruz pisti kimse beğenmiyo kimsede yarışmam demiyo.
ömrüm boyu gitmedimde sevmedimde şu pisti.

Mehmet arkadaşıma başarılar dilerim genede

yerinizde olsam yarışmazdım tepikiyi burdan veriyosunuz sadece demekki

Mehmetçim umarım bu sefer sen niyazi olmazsın, sonuçları(kazananları ve ölenleri) MT'den takip etmeye devam...

Oruçluyum.:mrgreen:

Yazık.:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
başarılar umarım istediğin başarıya uyaşırsın ve sag saglim yanımıza dönersin :cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Mehmet butun yuregimle hatta yanında olarak seni desteklemek istiyorum ama kotu bir sey olursa gormekten korkuyorum.
Yinede gelmek istiyorum insallah.
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Oruçluyum.:mrgreen:

Yazık.:pr:

Yahu Oruçla ne alakası var!
Oruçlu olunca yarış seyredilemiyor mu?

Saat ile ilgili daha fazla detay verebilecek olan var mı ?

www.tmf.org.tr de yarıştan önce açıklanacak diyor hala birşey açıklandığı yok!

Bu arada herkes kaza beladan bahsedip durmuş.
Kaç yıldır bu pist var. Ama birisi ölünce konu oluyor.
Dünya kadar yarış yapıldı. Her yarışta adam mı ölüyor saçma konuşmuşsunuz.
Bu arada orada olmak isterdim yok kalbim senle falan da geyik.
İsteyen bir yolunu bulur gelir.
Kısaca o gün daha önemli yapacak işlerim var başarılar yaz geç :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst