- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
Dünya üzerindeki motosiklet kullanıcıların yüzde kaçı yarışçı? Ne kadar güvenli olursa o kadar iyi olur. Bahsettiğimiz şey "can". Bırakın adam motosiklet kullanmayı sizin kadar iyi bilmiyor olsun ama "hayatta" olsun.
Son zamanlarda bu tür güvenlik için yapılan elektronik sistemlere karşı muhalefet iyice moda oldu. Geçenlerde biriside ABS'ye takmıştı. ABS acemiler içinmiş. ABS'li motor alırsamda sistemi devre dışı bırakırım diyordu. Sanmıyorum ama arkadaş rossi kadar yetenekli olsada zifiri karanlıkta başka araçtan akmış yagı görecek kadar gözlerinin iyi oldugunu sanmıyorum
Bazıları hayatla kumar oynamayı seviyor. Umarım o kumarı kaybettikleri gün şans yanlarında olur...
Son düzenleme: