- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar merhaba 3 senedir x max kullanicisi olarak artik motorumu degistirmeye karar verdim enduro motorlara baktim bir suru motor baktim fakat bu 3 tekerlekli bombardierler cok hosuma gitti spider modelleri 70-80 bin tl ye guzel bir tane alinabiliyor. Kullanan veya bilen varsa motor hakkindaki yorumlari alabilirmiyim. Cok benzin yaktigini duydum ozellikle o konu hakkinda tesekkur ederim..