Bolu mt olarak pazar günü Akçakoca üzerinden Adapazarı nın Karasu ilçesine gideceğiz katılmak isteyen olursa Pazar günü Saat 09.30 da Bolu Eski bağkur un oradaki Karamanlı kıraathanesi önünden hareket edilecektir.Geziye gelmek isteyen arkadaşlar depoları doldurup gelmeleri ehliyet ve ruhsatlarını da yanlarına almaları rica olunur.yaklaşık olarak Bolu Karasu arası 140 km .irtibat telefon 0542 517 47 54 şu anki duruma göre katılanlar.Kanlıcalı..Hilmi..Yılmaz..Samet..Komutan..İsmail..Recep..
Bolu mt olarak pazar günü Akçakoca üzerinden Adapazarı nın Karasu ilçesine gideceğiz katılmak isteyen olursa Pazar günü Saat 09.30 da Bolu Eski bağkur un oradaki Karamanlı kıraathanesi önünden hareket edilecektir.Geziye gelmek isteyen arkadaşlar depoları doldurup gelmeleri ehliyet ve ruhsatlarını da yanlarına almaları rica olunur.yaklaşık olarak Bolu Karasu arası 140 km .irtibat telefon 0542 517 47 54 şu anki duruma göre katılanlar.Kanlıcalı..Hilmi..Yılmaz..Samet..Komutan..İsmail..Recep..
Samet yeni üye. Daha önceki yazılarda seninle tanışmışMustafa Abi Samet kim?
Mustafa Abi Samet kim?
kdz ereğli'den saygılar.
07.04 pazar günü boluya sccoter sevdalıları gezi yapacağız.
paşaköyü çay molası peşine at yaylası yapacağız.
samet abi bu gün mudurnu taraflarına geldiniz mi az önce yanımdan bi motor konvoyu geçti de cbr 600 flan ?![]()
Merhaba Boluhayırlı günleriniz olsun
Okan merhaba senin motosikletin güzel bence satma .alacağın motorda aynı kapasitede,bence bir kere daha düşün derimDüldülüm satılıkhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-ybr-125-95830553/detay/
Herkeze iyi geceler