- Katılım
- 2 Eki 2007
- Mesajlar
- 591
Arkadaşlar Pazar günü yapılacak gezinin istişaresi için Cumartesi akşam saat 20.00 gibi Kanlıcalı Mustafa abinin mekanında toplanalım...Önemli...
Arkadaşlar Pazar günü yapılacak gezinin istişaresi için Cumartesi akşam saat 20.00 gibi Kanlıcalı Mustafa abinin mekanında toplanalım...Önemli...
Harun Epeydir görmüyoruz motosikleti var mı şu anda bilemiyorum .Harun nerelerde?
Maalesef ben katılamayacağım.4 12 çalışıyorum.
hehhehe fotokopi bari çekseydin...
http://www.motosiklet.net/forum/etk...caeli-yuvacik-gezisi-19-mayis-2013-pazar.html
Bolu Mt Yukarıda linkini verdiğim yuvacık gezisine hep beraber katılmaya ne dersiniz.
http://www.motosiklet.net/forum/etk...caeli-yuvacik-gezisi-19-mayis-2013-pazar.html
Bolu Mt Yukarıda linkini verdiğim yuvacık gezisine hep beraber katılmaya ne dersiniz.