Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bi gezi olmuş elinize saglık.Bizim Harun yok gezide,hayırdır Bolu MT den çıkardınız mı![]()
bizim ekipte harun adında bi arkadas varmı yavv.??
Güzel bi gezi olmuş elinize saglık.Bizim Harun yok gezide,hayırdır Bolu MT den çıkardınız mı![]()
vaallaa kutlarım sizi manzara süperrr emeginize ve motorunuza sağlık amcaya da saygılarrr:cat:
yaw kafama takıldı idare edin ama merak ettim balık varmı o göllerde :silent:
sadece iki golde balık kalmıs ...onlarda giderek azalıyomus...balık tutan abi vardı.... onun yalancısıyım ne derece dogru bilmiyorum ...