Bolu mt-yedigöller gezisi

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
selam tebrik ediyorum öncelikle bir zorluğu aşmışsınız. Bizde denizimuzaffer ile gittiğimiz düzce gezisi sonrası yedigöllere gittik. Düzce diye konu başlığı da var. Yanlız anladığım kadarı ile siz bolu üzerinden gidip gelmişsiniz. Sıkıyorsa DÜZCE üzerinden gidin gelin.:queen: Olmaz büöyle yol yaaa!!!!:pr::pr::pr:

O kadar kötü ve uzun ki 80km kadar çakıl ve kayalık yoldan gittik, yedigöllere vardık ve sonra bolu üzerinden (kısmen daha iyi, temiz ve kısa) bolu ve oradan düzceye döndük abartısız 6 saat boyunca 20km ortalama hız ile 200km yol yaptık. Lastik patlasa kaldık orda saatte 1 araba anca geçiyor o yoldan. Cross motoru olmayanlara tavsiye etmiyorum özellikle de düzce üzerinden. Dönüş yolunda boludan yedigöllere giden 3 enduro gördük KLE, Aprilla BMW1150 onlar bile boludan gidip geldi anca o motorlarla çekilir o yollar.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
Ellerinize sağlık çok güzel gitmeye değer bir yer fakat yolları dediğiniz gibi oldukça bozuk. Biz geçen sene arabayla gitmiştik hep ikinci vites adamın canı çıkıyor ama o manzarayı gördükten sonra gevşememek mümkün değil.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
evet yolda geriliyorsunuz ama yedigöllerde gevşiyorsunuz aslında gidip orda 1-2gün kalınsa daha iyi olur
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
heheheh, L.Sahin arkadaş bizim çektiklerimizi görmüş:mrgreen:
Yolda taşları kollayıp uygun yerlerden gitme uğraşımız o hal almıştıki, bir yerde güzel manzarayı seyretmek için durduğumuzda tüm manzara hareket ediyordu:mrgreen: Hani şu şaşı bak şaşır resimleri gibi inanılmaz bir göz aldanması yaşadık. öyle enteresanki, artçı eşlerimiz etrafı seyrettiklerinden hiç etkilenmemişler, bizlere bişiy oldu zannettilerdi:mrgreen:
Kutluyorum sizleri, özellikle amcama sevgilerimi yolluyorum, Eski Toprak işte:cat:

Paylaşıma teşekkürler, yolunuz hep açık olsun:)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vaallaa kutlarım sizi manzara süperrr emeginize ve motorunuza sağlık amcaya da saygılarrr:cat:

yaw kafama takıldı idare edin ama merak ettim balık varmı o göllerde :silent:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaallaa kutlarım sizi manzara süperrr emeginize ve motorunuza sağlık amcaya da saygılarrr:cat:

yaw kafama takıldı idare edin ama merak ettim balık varmı o göllerde :silent:

sadece iki golde balık kalmıs ...onlarda giderek azalıyomus...balık tutan abi vardı.... onun yalancısıyım ne derece dogru bilmiyorum ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst