Bolu mt-yedigöller gezisi

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
Ramazandan hemen önce ani bir kararla mustafa(turuncu),babam ile birlikte bir gezi yapmayı planladık ve kararımız yedigöller oldu,yollar cok bozuk ve yorucuydu giderken son km lerde nerdeyse isyan bayrağı cekecektim ama vardıktan sonra tüm sinirim gecti :lol: işte fotoğraflar;

Artcım sevgili babamdı oda yolculuğa hazır yaşı 70i bulmasına rahmen benden daha hevesli.



giderken dinlenirken cekilen bir resim






yol cok tozluydu ve ağabey abimizin dediği gibi tam pis motorcular olduk :lol:

yedigöllere yaklaştıkca yolun hali içimiz dışımıza cıktı :shock:


ve vardık;









mustafa şu anda dönüş yolunu nasıl cekeceğini düşünmekte :lol:







Dönüş yolundan bazı kareler



Biz dinlenirken yoldan gecen kamyonun tozu altında kalan motorum ortaya cıktığında bembeyaz kalmıştı :(


Bir gezimiz daha güzelce sorunsuz sona erdi eve döndüğümüzde yorgun ama mutluyduk ramazan öncesi iyi bir gezi oldu,ilginize teşekkürler

yorumlar bekleniyor:wiinkk:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
o yolları o motorlarla aşabilen gençliğe helal olsun diyorum:cat:

yedigöller yolu bozuk olmasına rağmen, doğası çok keyif verici.
Emeğinize sağlık arkadaşlar:rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Len Yedigöller zaten burnunuzun dibi değil mi :cherry: Biz sizin memlekette yaşıyor olacaz ki ohoooo :p

Bir ara Bolu-Gölcük'e gelecez, hazırlıklı olun. :cat:

Fotoğraf makinanıza ve motorlarınıza sağlık.

sa550033or5.jpg


Geçen sene ekim ayında gelmiştim, yollar aynıydı. Değişmemiş demek, bu sene de zor olacak bize anlaşılan o ki...

Bir de ağaçlar hala yeşil, biraz daha sararsın o zaman keyfi çıkıyor Yedigöller'in :cat:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
ya bize 50km yakın ama o yola herzaman girmeye yemiyo:mrgreen:gelin bekliyoruz zevkle ve heyecanla:)
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
yok mustafa emin ol bende daha canlıydı eve gelincehiç pişman olmuş gibi bi hali yoktu
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Her şeye rağmen güzel bir gezi olmuş gençler ve her zaman genç kalanlar... Helal hepinize... :cat:
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
mükemmel bir doğa ve çok güzel resimler ne diyelim elinize , emeğinize ,tabiiki tekerlerinize sağlık...
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Güzel bi gezi olmuş elinize saglık.Bizim Harun yok gezide,hayırdır Bolu MT den çıkardınız mı :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
valla güzel gezi olmuş toprak yolu sevdim Pro abimizinde koydu gibi yorucu olsada eğlenceli olmuştur heralde ellerinize sağlık...:)
 
Katılım
8 Şub 2007
Mesajlar
8
süper resimler gitmiş kadar oldum. ayrıca maceracı ruhundan dolayı da babanı tebrik ediyorum.gezmenin yaşı yok.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ne güzel valla oooh... amcamda keyifli keyifli katılmış oğlunaa varmnı dahası:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
yurekten kutluyorum senı dostum,cok guzel bır gezı.baba ogul.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst