- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 416
- Konu Yazar
- #1
Evettttttt sevgili motosiklet tutkunları
uzun bir aradan sonra acılış gezimi,boludn başlayıp,düzce-akçakoca-ereğli-zonguldak-devrek-mengen istakşmetinde gercekleştirdim 1 gün içinde bu geziyi tamamladk elimizden geldiğince durduğumuz yerleri fotoğraflamaya calıştık,bana bu gezide eşlik eden arkadaşım mustayafada teşekkür ederm ve fotoğraflr ve kısa anlatmlarla sizi başbaşa bırakıyorum;
yola cıkmadan önce motorumu bahcede hazırlıyorum

cıkmadan önce alışveriş için merkezdeyiz

bolu dağından manzaralar


buda düzceden bir görüntü 2dk düzcede durup yola devam ediyoruz

burası akçakoca yolundaki meşhur şifalı su"her derda devaymış" öle diyolar :lol:


(turuncu)yani mustafa

buda ben

akçakoca bölgesine girdiğimizde kavaltı için mola veriyoruz mustafada ağzına layık bişeyler arıyo :lol:





alaplıdayız





ereğlide cay molasındayız



mustafa maket gemiyi alsammı alsam kırılırmı kırılmazmı die düşünürken;




pusuda bekleyen kedicik


herkülll






ereğliden cıktıktan sonra soluğu zonguldakta alıyoruz






zonguldak cıkışındaki gökgök mağarası gercekten cok büyüleyici bir mekan
artık devrekteyiz
buda bolu mengenden bikaç kare
mengenden sonra boluya döndük,saat 9da boludan hareket edip,akşam 7.30da eve girdik toplam 340km yol katettik gercekten hiç unutamaycağım gezilerden biri oldu,gerek yol,gerek manzara motosiklet yolculuğu için cok ideal,motorumda yüzümüzü hiç kara cıkartmadı ortala hızım 80-100km arası idi ve 340km yi yaklaşık 35tl ile tamamladık,bu gezide de bana eşlik eden mustafaya tekrar teşekkür ediyorum,artık sezonu actık seyehatnamede bolbol görüşmek üzere :lol: ..
yola cıkmadan önce motorumu bahcede hazırlıyorum

cıkmadan önce alışveriş için merkezdeyiz

bolu dağından manzaralar


buda düzceden bir görüntü 2dk düzcede durup yola devam ediyoruz

burası akçakoca yolundaki meşhur şifalı su"her derda devaymış" öle diyolar :lol:


(turuncu)yani mustafa

buda ben

akçakoca bölgesine girdiğimizde kavaltı için mola veriyoruz mustafada ağzına layık bişeyler arıyo :lol:





alaplıdayız





ereğlide cay molasındayız



mustafa maket gemiyi alsammı alsam kırılırmı kırılmazmı die düşünürken;




pusuda bekleyen kedicik


herkülll






ereğliden cıktıktan sonra soluğu zonguldakta alıyoruz






zonguldak cıkışındaki gökgök mağarası gercekten cok büyüleyici bir mekan
artık devrekteyiz
buda bolu mengenden bikaç kare
mengenden sonra boluya döndük,saat 9da boludan hareket edip,akşam 7.30da eve girdik toplam 340km yol katettik gercekten hiç unutamaycağım gezilerden biri oldu,gerek yol,gerek manzara motosiklet yolculuğu için cok ideal,motorumda yüzümüzü hiç kara cıkartmadı ortala hızım 80-100km arası idi ve 340km yi yaklaşık 35tl ile tamamladık,bu gezide de bana eşlik eden mustafaya tekrar teşekkür ediyorum,artık sezonu actık seyehatnamede bolbol görüşmek üzere :lol: ..
Son düzenleme:

