- Konu Yazar
- #1
benim motorum bobinden ateşlemeli yani akü olmadan vurdurarak çalışıyor ancak ben bunu aküden ateşlemeliye çevirmek istiyorum çünkü ateşleme bobibinde sorunvar şimdi manyotodan çıkan kabloların 3 ü konjektöre gidiyo biride beyine beyine giden ateşleme yi manyotodan ayırıp aküye bağlasak olurmu