BMW marka ayrımı olmaksızın 2.el motor pazarı açıyor

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
BMW Motorrad Türkiye 12-13 Nisan 2014 tarihlerinde Kullanılmış Motosiklet Festivali düzenliyor. 2007 yılından beri düzenli olarak Borusan Oto İstinye tesisinde gerçekleşen festivalde, her markadan motosiklet kullanıcısı araçlarını satmak veya yeni bir model almak için bir araya geliyor. Silindir hacmi 500cc'nin üzerindeki bütün motosiklet kullanıcılarının katılabileceği aktivitede motosiklet kullanıcılarının yakından tanıdığı Castrol Türkiye, Bridgestone gibi markalar da bulunacak.

Motosikletini satmak ya da motosiklet sahibi olmak isteyen tüm motosiklet severlerin hiçbir ücret ödemeden katılabileceği bu buluşma Borusan Oto İstinye'nin modern tasarımıyla adından söz ettiren 9.55 Salonu'nda gerçekleştirilecek. Marka ayrımı olmaksızın tüm motosiklet kullanıcılarının davetli olduğu bu muhteşem etkinliği ajandanıza kaydedin.

BWM Motor websitesindeki formu doldurarak ya da 0212 359 30 80'yi arayarak detaylı bilgi alıp, ön kayıt yaptırabilirsiniz.Ön kayıttan sonra, motosikletinizi 11 Nisan 2014 tarihinde Borusan Oto İstinye'ye getirmeniz gerekmektedir.

Kaynak: BMW Türkiye
 

Ekli dosyalar

  • bwm-motor-2-el-pazari.jpg
    bwm-motor-2-el-pazari.jpg
    82.6 KB · Görüntüleme: 10,430
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Ben anlamadım ben +500cc motosiklet sahibi değilim şuan motosiklet almaya 2. el pazarına katılamıyormuyum yani ::huuuh::

Evet aranıp soruldu, internet yada telefon kayıdına falan gerek yok, gidip ziyaretçi olarak direk giriliyor.

Yani kökünden mevzuyu yanlış anlayan benmişim herşey olması gerektiği gibiymiş :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
o değilde ciddi bir motosiklet pazarı yok, bunlar cacık böyle demiyorum, rami kartal cennet araba pazarları gibi bir motosiklet pazarı açmak lazım bence.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Serbest pazar açsan bir haftaya kalmaz benzinciden 3 tl lik benzin alan 150 rs i kaptığı gibi gelir.
Ya cc sınırlaması yada tatlı sert bir giriş ücreti şart.
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
94
bugün oradaydım. daha çok bmw kendi reklamını yapmak için düzenlemiş gibi geldi bana. :)

saymadım ama 40 motosiklet varsa 38'i bmw'ydi. bir tane honda vardı bir tane de kawasaki. ikinci el pazarı olarak fazla elitti ortam. :)

onun dışında bmw kendi motosikletlerini sergilemiş. dilediğiniz gibi inceleyip üstüne oturabiliyordunuz. hatta istediğinizi test bile edebiliyordunuz. ben yapmadım ama yapanlar vardı. al sür takıl şeklinde.

ama dediğim gibi ikinci el al sat olayı yoktu. zaten en ucuz motosiklet 30.000 tl. çok elitti demiş miydim? :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
EE adamların müşteri portföyü senden benden oluşmadığına göre elit olması kaçınılmaz.
1500-2000 tl maaşla çalışıp borusandan sıfır motosiklet almış kimseyi tanıyamadım bu zamana kadar. Ya adamlar patronlar yada astronomik rakamlara yöneticilik yapan güruh.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Şimdilik kendi müşterilerine duyurabilmişlerdir belkide, Honda' dan bana 1 sms gelmesi yetiyordu mesela haberdar olmam için :)

Bukadarda uzak kalmamak lazım böyle girişimlere, ileride haberi olan katılır bence, ki ben görüp dokunmalı çalıştırıp denemeli pazar olayını çok severim. Adam gibi bi pazar olsa sahibindeni açmam :mrgreen:
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
27
Abiler Selam,

Cumartesi bu organizasyona gittim. Temiz bi F650 GS (2001-2004) arıyorum. Ancak burada hep yeni modeller vardı ve fiyatlar uçuktu...

Çok şaşırmadım ama yinede beklentimi karşılamadığı için üzüldüm. 800cc ve üzeri motorlar vardı ve 25000 tl den başlayan 2. el fiyatlarıyla...

Bence gelmeyen birşey kaçırmadı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst