Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum arkadaşlar, eksik olmayın.
Hocam çok güzel bir makine gerçekten.
Hayırlı olsun.İyi günlerde kullanırsınız inşallah
İki konu hakkında sorum olacak.
1)Bildiğim kadarı ile tüm araçlarda rodaj evresi var ve bunun şehir içinde yapılması öneriliyor. Siz uzun yol yaptığınıza göre rodaj için bu zararlı değil mi?
2)Ben motorunu sıfır olarak İstanbul'dan alıp,plakasını ,Bursadan çıkartmak istiyordum.Bana bunun mümkün olmayacağını söylediler. Ama siz yapabilmişsiniz. Bu konuda nasıl bir yol izlediniz acaba?
Yüksek devirde olmamak, her vitesi kullanmak kaydıyla dağ yolları veya şehir içi öneriliyor genelde.
Ben de uzun yolda ve İzmit-Bursa/Yenişehir arasında dağ yollarında bu işi yaptım.
O yola da rodaj için değil navigasyon cihazının azizliğine uğrayarak girdim.
Günümüz teknolojisi şartlarında rodajın ne kadar gerekli olduğu konusunda da şüpheliyim doğrusu.
Satıcı firma gerekli evrağı gönderdikten sonra tescil plakasını çıkartmakta bir sorun olmaması gerekir. Yine de trafik tescil bürosundan bilgi alsan daha doğru olur.
.