BMW GS R 1200 Adventure Motosikletimi Aldım.

Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
Serdar bey hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela yüzü göstermesin. Çok çok güzel bir motosiklet, zevkli yolculuklar dilerim gönlünüzce.
Not: Touratech deki Uğur beyi Murat Cemcir' e çok benzettim :)
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum arkadaşlar, eksik olmayın.

Hocam çok güzel bir makine gerçekten.
Hayırlı olsun.İyi günlerde kullanırsınız inşallah
İki konu hakkında sorum olacak.
1)Bildiğim kadarı ile tüm araçlarda rodaj evresi var ve bunun şehir içinde yapılması öneriliyor. Siz uzun yol yaptığınıza göre rodaj için bu zararlı değil mi?
2)Ben motorunu sıfır olarak İstanbul'dan alıp,plakasını ,Bursadan çıkartmak istiyordum.Bana bunun mümkün olmayacağını söylediler. Ama siz yapabilmişsiniz. Bu konuda nasıl bir yol izlediniz acaba?

Yüksek devirde olmamak, her vitesi kullanmak kaydıyla dağ yolları veya şehir içi öneriliyor genelde.
Ben de uzun yolda ve İzmit-Bursa/Yenişehir arasında dağ yollarında bu işi yaptım.
O yola da rodaj için değil navigasyon cihazının azizliğine uğrayarak girdim.
Günümüz teknolojisi şartlarında rodajın ne kadar gerekli olduğu konusunda da şüpheliyim doğrusu.
Satıcı firma gerekli evrağı gönderdikten sonra tescil plakasını çıkartmakta bir sorun olmaması gerekir. Yine de trafik tescil bürosundan bilgi alsan daha doğru olur.
.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
hayırlı olsun = )

maaşalah tank gibi bir makina = )

her zaman boyle bir motor hayalım var insşşalh bana da almak nasip olur

kazasız belasız
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Hayırlı olsun. Yeni geziler, yeni fotoğraflar... Yeni Erzincan etkinlikleri bekliyoruz :)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Hayırlı olsun, kazasız belasız binersiniz inşallah. Test etme fırsatı bulmuştum 2014 1200GS ADV'yi, oldukça beğendim motoru. Eminim uzun yıllar bineceksiniz...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hayırlı olsun. Merak ettiğim motorun fiyatı değil ama aksesuarların fiyatı. Heralde bi cbf 150 gitti.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun yeni motorunuz, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:49 ----------

Hayırlı olsun. Merak ettiğim motorun fiyatı değil ama aksesuarların fiyatı. Heralde bi cbf 150 gitti.

Bu yorum gerçekten hoşuma gitti. :queen: Her konuda bu üçlüyü görebilmek mümkün :queen: C B F Y B R R T R ... :cherry:
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
bi motor hem bu kdar çirkin hemde bu kadar güzel olurmu ya :))

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun.
Keyifle kullanmanızı dilerim.
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Hayırlı olsun. Merak ettiğim motorun fiyatı değil ama aksesuarların fiyatı. Heralde bi cbf 150 gitti.

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum arkadaşlar.

Hepinizin gönlünüzdeki motosiklete kavuşması dileğiyle...

Üçlü çanta setini Toratech'den almadığım için korumalıklara zannettiğiniz kadar ödemedim.

Yaklaşık üç bin lira civarı ödedim ki bu da küçük bir motosiklet parası tabi.

Planladığım İran gezisinin ancak dörtte birini gerçekleştirebildim.

Buradan sizlerle paylaşmak, her zaman olduğu gibi büyük bir zevk olacak.

.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Maşallah. Güle güle binin İnşallah.

Hayalimdeki makinadır kendisi.
İleriki planlarımda mutlaka yer alıyor bu alet :)
Görünce bile garip oluyorum şu r1200 ü , o derece seviyorum :)


Bu arada merak ettim , eski makinanız neydi ?
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
83
gerçekten çok güzel bir motosiklet. kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
151
Tebrikler, hayırlı olsun. Çok güzel bir motor. Kazasız belasız sürmeyi nasip etsin allah.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Bizde ağzımızın suyu akarak izledik :)
Nice nice km'lere inşaAllah...
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
40
Bayerische Motoren Werke,performansı tartışlmaz keza GS1200'de haybetli bir cihaz.Kazasız,keyifli ve mutlu sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst