Peder Katılım 5 Eyl 2012 Mesajlar 672 8 Haz 2014 #41 Adınıza sevindim bol keyifli kazasız belasız sürüşler dilerim
ereker Katılım 26 May 2014 Mesajlar 73 8 Haz 2014 #42 Serdar bey hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullanın.
serdar23_Bilgem Katılım 25 Eyl 2006 Mesajlar 1,154 8 Haz 2014 Konu Yazar #43 beko12345' Alıntı: Maşallah. Güle güle binin İnşallah. Hayalimdeki makinadır kendisi. İleriki planlarımda mutlaka yer alıyor bu alet Görünce bile garip oluyorum şu r1200 ü , o derece seviyorum Bu arada merak ettim , eski makinanız neydi ? Genişletmek için tıkla ... Bir önceki motosikletim yine BMW R 1200 GS idi. Hava soğutmalı olup 2011 model idi. Güzel dilekleri için bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. Hayallerindeki motosiklete kavuşmaları dieğiyle.
beko12345' Alıntı: Maşallah. Güle güle binin İnşallah. Hayalimdeki makinadır kendisi. İleriki planlarımda mutlaka yer alıyor bu alet Görünce bile garip oluyorum şu r1200 ü , o derece seviyorum Bu arada merak ettim , eski makinanız neydi ? Genişletmek için tıkla ... Bir önceki motosikletim yine BMW R 1200 GS idi. Hava soğutmalı olup 2011 model idi. Güzel dilekleri için bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. Hayallerindeki motosiklete kavuşmaları dieğiyle.