BMW GS R 1200 Adventure Motosikletimi Aldım.

Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Adınıza sevindim bol keyifli kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Serdar bey hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullanın.
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Maşallah. Güle güle binin İnşallah.

Hayalimdeki makinadır kendisi.
İleriki planlarımda mutlaka yer alıyor bu alet :)
Görünce bile garip oluyorum şu r1200 ü , o derece seviyorum :)


Bu arada merak ettim , eski makinanız neydi ?

Bir önceki motosikletim yine BMW R 1200 GS idi. Hava soğutmalı olup 2011 model idi.

Güzel dilekleri için bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Hayallerindeki motosiklete kavuşmaları dieğiyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst