5 aydır kullandığım motorumda şehir içinde beni rahatsız eden herhangi bir titreşim hissetmedim arkadaşlar.. Sırf bu "titreşimden öldüm abi" diyenler için şehirlerarası yol yapıcam 1 saat bakalım ne değişecek.. :silent:
borusan a gidip 45 dakika kadar test ettim, harika bir motor, süper yol tutuşu, yakıt ekonomisi, abs vs. ancak o titreşim gerçekten olayı bitirdi, indiğimde ellerim uyuşmuştu, 3500-5000 devir arası helede biraz yüksek vitesteyseniz ve hızlanmaya kalktıysanız titreşimi kafatasınızda hissediyorsunuz, hatta net görememe sorunu bile yaşadım.