- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #141
Neyi tartışıyorsunuz anlamıyorum ki? İşi Adana-Ankara Meydan Muharebesi şeklinde düşünen arkadaşlara saygılar sunarım.
Sizin ekipmanlar şurada:
Bilmediğim motorlar hakkında sallama hakkım bende saklıdır. Bu hakkımı sonuna kadar kullanıyorum, beğenmeyen okumaz. Hodri meydan :cherry:
Sonunda dellendirdiniz beni :queen:
"Dakar yerine param olsa LC4 ya da 1200GS alırım" dedim diye kızdınız da hayırdır satılık mı Dakar? :cherry:
Sizin ekipmanlar şurada:
Bilmediğim motorlar hakkında sallama hakkım bende saklıdır. Bu hakkımı sonuna kadar kullanıyorum, beğenmeyen okumaz. Hodri meydan :cherry:
Sonunda dellendirdiniz beni :queen:
"Dakar yerine param olsa LC4 ya da 1200GS alırım" dedim diye kızdınız da hayırdır satılık mı Dakar? :cherry:

