Bmw BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Neyi tartışıyorsunuz anlamıyorum ki? İşi Adana-Ankara Meydan Muharebesi şeklinde düşünen arkadaşlara saygılar sunarım.
Sizin ekipmanlar şurada:
kilickalkana176244bm7.png


Bilmediğim motorlar hakkında sallama hakkım bende saklıdır. Bu hakkımı sonuna kadar kullanıyorum, beğenmeyen okumaz. Hodri meydan :cherry:
Sonunda dellendirdiniz beni :queen:

"Dakar yerine param olsa LC4 ya da 1200GS alırım" dedim diye kızdınız da hayırdır satılık mı Dakar? :cherry:
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Burada "şey" yarıştırmıyoruz. Vakit ve bilgi varsa paylaşıyoruz. Para ödeyip de hizmet aldığınız bir site değil burası. Lütfen cümle kurarken daha dikkatli olalım.

Siz utanmıyormusunuz Prometheus ile "şey" yarıştırmaya. Bak biz bir soru sorduk, dayak yemişten betere döndük. Benden size söylemesi. Gerçi benim dediğim yanlış anlaşılmış ama, uslubu hakkında fikir edinmişsinizdir sanırım.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Siz soru sormanın üslubunu öğrenmedikçe daha çok yanıt alırsınız böyle :) Neyse ikili tartışmaya dönmesin. Görüldüğü gibi sizinle başka ilgilenen de çıkmadı. Heralde motorunuz sorun çıkardığı zaman yardımcı olmak üzere saklanmışlar arkadaşlar.
Hoşça kalın.
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Wunderlich markası değişik yüksekliklerde sele imalatı yapıyormuş. Aramızda selesini değiştirmiş olan var mı?

Anladığım kadarıyla,
fabrika çıkışı alçak model + wunderlich alçak sele= 72 cm sele yüksekliği

ErgoLowSeat.jpg
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
F650 GS denemedim, kampüste uzaktan gördüğüm Dakar şahane bir makineye benziyor (sahibi hoplaya zıplaya geziyor da...). İlk fırsatta denemek isterim. Yazmayayım mı bunu? Gereksiz bir yorum mu? Sizin ansiklopedi benzeri forum anlayışınıza ters mi geliyor? Hiç kusura bakmayın, gene de yazacağım...
Yazma.Gereksiz bir yorum olur ama tercih senin.Ben yine de yazacam demişsin.İyi yaz.

Neyi tartışıyorsunuz anlamıyorum ki? İşi Adana-Ankara Meydan Muharebesi şeklinde düşünen arkadaşlara saygılar sunarım.

Sizin ekipmanlar şurada:
kilickalkana176244bm7.png


Bilmediğim motorlar hakkında sallama hakkım bende saklıdır. Bu hakkımı sonuna kadar kullanıyorum, beğenmeyen okumaz. Hodri meydan :cherry:
Sonunda dellendirdiniz beni :queen:

"Dakar yerine param olsa LC4 ya da 1200GS alırım" dedim diye kızdınız da hayırdır satılık mı Dakar? :cherry:
Saygı dileklerin için teşekkür eder, ekipmanlar için teessüf eder, sallama hakkına da saygı duyarız.:cherry:
Sen yine de dellenme ki MT'den sonra ki moderatorlugun Bakırköy'de devam etmesin. :p
Satılık Dakar'ımız malesef yok ama olur da Satılığa çıkarılırsa P.M. ile ilk sana bildirecem.Ama sen de hakkını vereceksen tabi.Sözde enduroculuktan vazgeçersen yani.:wiinkk:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylaşım karşıtı?? :cherry: :cherry: benim amcoolunda var bu motor süper kaçıyor, ama titreşim çok, bu payşalımsa buna karşıyım. :wiinkk:

eyvallah da ne bu şiddet bu celal :cherry:

ben karşı değilim mesela , gelsin amcaoğlu o da yazsın , ya da kuzeni onun ağzından yazsın , doğru ya da yanlış yazsın , değerlendirelim biz de

aslında bu başlıktaki f650 gs ve dakar içermeyen tartışmaların da silinmesi gerekir sanki :rendeer: gereksiz bir binmiyorsunda yazıyorsun senin adabın da kötü muhabbeti olmuş
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Az biraz daha uzasın da bir temizlik yaparım ben. :cherry:

Adana MT takım çıkarın 11 kişi, Konya Ovası'nda meydan muharebesi yapıcaz :p
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Wunderlich markası değişik yüksekliklerde sele imalatı yapıyormuş. Aramızda selesini değiştirmiş olan var mı?

Anladığım kadarıyla,
fabrika çıkışı alçak model + wunderlich alçak sele= 72 cm sele yüksekliği

ErgoLowSeat.jpg

Arkadaşım biz Fakir abi'nin motorunun selesinin derisini değiştirdik.Ustelik çok da cüzi bir fiyata.Yeni hali;


 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
eyvallah da ne bu şiddet bu celal :cherry:

ben karşı değilim mesela , gelsin amcaoğlu o da yazsın , ya da kuzeni onun ağzından yazsın , doğru ya da yanlış yazsın , değerlendirelim biz de

aslında bu başlıktaki f650 gs ve dakar içermeyen tartışmaların da silinmesi gerekir sanki :rendeer: gereksiz bir binmiyorsunda yazıyorsun senin adabın da kötü muhabbeti olmuş

ne şiddeti? :silent:
bence yazmasın, bu benim fikrim, bilip bilmeden sallanmasınki daha temiz bir başlık olsun, 10 tane boş cevap yerine 3 tane dolu cevap daha faydalı olmazmı?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ne şiddeti? :silent:
bence yazmasın, bu benim fikrim, bilip bilmeden sallanmasınki daha temiz bir başlık olsun, 10 tane boş cevap yerine 3 tane dolu cevap daha faydalı olmazmı?

Dostum dolu ya da boş olması kişiden kişiye değişir. Hiç kimseye "abi bu motor süper kesin al" gibisinden bir şeyler demedim, ancak sen benim mesajlarımı boş olmakla suçluyorsun mesela.

Evet "ben olsam bilmem ne alırdım" deyip kestirip atıp da hiçbir veri sunmayan mesajlar boştur. Ancak fikir belirten mesajlara boş diyemezsin. Herkesin fikri değerlidir.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
pro araştırmacı motorcu olarak forumda bir numaradır. bu yüzden sezarın hakkı sezara verilmelidir. ben zamnanında 125 cc alın aman ha diyenlere 125 cc bi alet 160-170 km yapabilir dediğimde millet dalga geçerken 125 cc 2 zamanlı derby nin hız verilerini alıp siteye 1 dakika içinde yerleştirmişti..dalga geçenlerin nasıl tek tek ofline oluşunu görmeliydiniz..daha dün bu foruma 2senedir takılan ismi önemli değil (dishy) :cherry: hyosung a çin malı dedi..

o yüzden bu sayfalara yazan arkadaşların tintinopsella gibi pratikten gelen bilgilerine dayanarak yazan ve prometheus gibi çok sağlam bir teorik bilginin üstüne yapılmış pratiğe dayanarak yazdığı yazılar karşısında üzülebileceğini bilmesi gerekir..

daha geçenlerde 125 cc ye hiç bir sigorta şirketi kapalı garaj şartı olmadan sigorta yapılmayacağını iddaa eden ve bu iddasını dalga geçerek devam ettiren arkadaşın anlına sigorta şirketinden alınan ve kapalı garaj şartı içermeyen hemde denilen fiyatın yarısına full kasko yapan şirketin teklif yazısını yapıştırdık..arkadaşı o gün bu gündür göremiyoz.. :cherry:

işallah anlatmak istediklerimi anlatabilmişimdir..:wiinkk:
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
pro araştırmacı motorcu olarak forumda bir numaradır. bu yüzden sezarın hakkı sezara verilmelidir. ben zamnanında 125 cc alın aman ha diyenlere 125 cc bi alet 160-170 km yapabilir dediğimde millet dalga geçerken 125 cc 2 zamanlı derby nin hız verilerini alıp siteye 1 dakika içinde yerleştirmişti..dalga geçenlerin nasıl tek tek ofline oluşunu görmeliydiniz..daha dün bu foruma 2senedir takılan ismi önemli değil (dishy) :cherry: hyosung a çin malı dedi..

o yüzden bu sayfalara yazan arkadaşların tintinopsella gibi pratikten gelen bilgilerine dayanarak yazan ve prometheus gibi çok sağlam bir teorik bilginin üstüne yapılmış pratiğe dayanarak yazdığı yazılar karşısında üzülebileceğini bilmesi gerekir..

daha geçenlerde 125 cc ye hiç bir sigorta şirketi kapalı garaj şartı olmadan sigorta yapılmayacağını iddaa eden ve bu iddasını dalga geçerek devam ettiren arkadaşın anlına sigorta şirketinden alınan ve kapalı garaj şartı içermeyen hemde denilen fiyatın yarısına full kasko yapan şirketin teklif yazısını yapıştırdık..arkadaşı o gün bu gündür göremiyoz.. :cherry:

işallah anlatmak istediklerimi anlatabilmişimdir..:wiinkk:
Barış abi, keşke bir de noktalama işaretleri kullansaydın.Çok daha anlaşılır olurdu.Bu şekilde anlamakta cidden çok zorlandım.Özellikle de ikinci cümleyi.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pro araştırmacı motorcu olarak forumda bir numaradır. bu yüzden sezarın hakkı sezara verilmelidir. ben zamnanında 125 cc alın aman ha diyenlere 125 cc bi alet 160-170 km yapabilir dediğimde millet dalga geçerken 125 cc 2 zamanlı derby nin hız verilerini alıp siteye 1 dakika içinde yerleştirmişti..dalga geçenlerin nasıl tek tek ofline oluşunu görmeliydiniz..

:cherry: peki sevgili araştımacı gazetecimiz pardon sayın motorcumuz pro abimizin benim açtığım ''polislerimize yeni motor honda varadero'' başlığına ''delinin biri kuyuya taş atmış'' şeklinde cevap veren ve başlığı ''polis ve varadero'' şeklinde değiştirip, benim motorların resmini ilk mesa koymama rağmen konunun başlığında bikaç aydır bir değişiklik görmememi acaba neye bağlayabiliriz:)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence pro yu yakalım limp65 ve elegant rahatlasın :mrgreen:

pazer 10 tane boş mesaj yerine 3 dolu mesaj fikrine karşıyım , gereksiz görülen 7 mesaj belki başkaları için doludur .. tabi herkesin kendi fikridir :rendeer:

konuda amma uzaklaştı f650 den , yalnız diğer mesajlardan da güzel başlık olur .. binmeden yazılan yorumlar boşmudur dolumudur nedir falan gibi :p
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence pro yu yakalım limp65 ve elegant rahatlasın :mrgreen:

yok ben hem ortam yumuşasın hem de bu vesile ile açtığım konunun başlığı geri gelsin diye düşündüm:) kimceyi yakmıyalım ya endurocular birbirine yapmaz öyle şey...:cherry:
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
23
650GS fiyat performans olarak iyi değil. BMW'nin 1150GS'leri 1200GS'leri tamam ama 650GS fiyatının makinesi değil bence. İstinye'dek Borusan'da 2 defa 1'er saat test ettim, kullanımı rahat, trafikte güven veriyor. Titreşim fazla yalnız , uzun yolda sersem eder biraz.
Son söz: Gerçekten kelepir birşey bulunursa alınabilir ama fiyatı abartılı
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
57
Sayın Prometheus daha önce motor tavsiyesi başlığıma cevap vermiştiniz.
Anladığıma göre özellikle bu motorla ilgilisiniz.

f650 gs için sele yüksekliği; 780 mm (opsiyonel alçak sele ile 750 mm; opsiyonel yüksek sele: 820 mm.)

Sele değişimi sonradan mümkün mü biliyormusunuz.?

Teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst