Bmw BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2008
Mesajlar
264
merhabalar abiler, eger bilgisi olan paylasabilirmi?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-bmw-f650-gs-154577926/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-2002-dakar-118426576/detay

bu 2 motosikletle alakalı bilgisi olan varsa veya fikri olan varsa paylasırsa cok memnun olurum teşekkürler..
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
9.500 olan beyaz motor sahibi ile görüştüm. Motor polis çıkması. Zaten şimdiye kadar beyaz olupta polis çıkması olmayanı görmedim.
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
13
Oncelikle selamlar.daha onceden 50kere sorulmuştur tabiki de yine sormak istiyorum motor kullanmaya baslayalı 6ay kadar oldu tvs apache yeni kasa var ama değiştirip gerekirse satıp gerekirse satmadan bir tane bmw f650gs almak istiyorum tabi bütçem 0a uygun değil 2004-2007arası ancak alabilirim gibi alırken neye dikkat etmem lazım ve/veya alırsam elimde patlar mı yakıt tüketimi ne kadar.ve son olarak bmw dısında v-storm transalp tenere alternatifleri hakkında fikirlerinizi alabilir miyim
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Oncelikle selamlar.daha onceden 50kere sorulmuştur tabiki de yine sormak istiyorum motor kullanmaya baslayalı 6ay kadar oldu tvs apache yeni kasa var ama değiştirip gerekirse satıp gerekirse satmadan bir tane bmw f650gs almak istiyorum tabi bütçem 0a uygun değil 2004-2007arası ancak alabilirim gibi alırken neye dikkat etmem lazım ve/veya alırsam elimde patlar mı yakıt tüketimi ne kadar.ve son olarak bmw dısında v-storm transalp tenere alternatifleri hakkında fikirlerinizi alabilir miyim

99 modelini kullanmış ardından 2001 modelini test etmiş ve 99 modelden daha kötü olduğu kanaatine varmış(test ettiğim 2001gs polis çıkması toparlanmış bir bmw idi) olarak listendeki alternatiflerin gs serisinden daha sorunsuz olacağı kanaatindeyim heleki 660 tenere transalp ve dl650 gibi modeli yeni sorunsuzluğu kendini ıspatlamış motorlar var iken ilk büyük motorun olacak f650gs e bulaşmaman gerektiğini düşünmekteyim zira transalp dl650 ve tenere hem parça olarak hemde bakım olarak f650den daha sorunsuz aletler kullanacağın yol güzergahına göre yapacağın gezilere göre off-road ağırlıklı ise muhakkak tenere yok biraz daha yol vari ise vstorm derim transalp ise sorunsuzluk bazında önde götürür fakat yakıtı diğerlerine nazaran 1lt fazla olur burda tenereyi tek geçerim zira tipi kasası ağırlığı optimum bir motor dl650 ise reşat altını gibi istediğin vakit elinden çıkartabileceğin bir motor kullanımına ve sürüş karakteristliğine göre seçmen seni daha çok mutlu edecekdir.ben gibi gerek kaldırımdan gerek ordan burdan zıplıyorsan vstorm ve transalpin yerden yüksekliği bazen canını sıkabilir.hatta kullandığım 1000lik makinenin yukarı yokuş bir yere virajlı bir şekilde girdiğimde orta ayağının sürtmesi canımı sıkmıyor değil :)
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
28
Arkadaşlar selam 19 nisan yada nisan sonu 1 hafta izne çıkacağım henüz kara vermedim güney.yada karadenizede olabilir eşlik etmek isteyen varsa memnun olurum
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
3
Selam Arkadaşlar
2004 model F650GS ile aranıza katılmış bulunmaktayım.
İzmir'den GS'çiler varsa görüşelim?
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
3
Hayırlı olsun, kazasız belasız, sormadı ayıp kaç kmde ce kaç liraya mal oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

2005-2007 temiz f650gs arıyorum bilginize
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Arkadaşlar merhabalar...
f650cs motorumun yan yatmasından ötürü fren pedalı yamuldu. Aslında çok agresif kullanmadığımdan bir sıkıntı yaratmıyor. Yani basabiliyorum. Geçen gün dikkat ettim; çok içerde kalmış. Acaba düzeltilebilir mi? Yani alüminyum ise belki düzeltilir diye düşünmüştüm. Ama dökümse kırılabilir. Üretildiği malzemeyi bilen varmı?
Teşekkürler..
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
158
Muadilini eline alıp da sanayide civatacıları gezebilirsin ama spesifik bir vida olduğu için zor gibi yada tornada yaptırabilirsin,
yada en kolayı normal vidanın altına pul koyarak işi kotarabilirsin.
Elimde örneğim olsa diğerini tornada yaptırabilirim, ama hiç yok. Normal vidanın altına pul koymak pek istemiyporum çok görünen bir yerde ve uyduruk durmasını istemiyorum, borusan yolları taştan...
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
İşinize yarayacaksa ben kumpasla ölçüp tam boyutları size bildirebilirim. tornada ona göre yaptırırsınız. Ancak önce bir borusandan fiyat alın ucuz bişeyse uğraşmaya değmez.
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
2
arkadaslar merhaba aranıza yeni katıldım 99 model f650 lerde emme manifoltu yani manifold bogaz lastiği konusunda sıkıntı yaşayanlar varmı acaba? yırtılma çatlama hava kaçırma gibi sorunlar yaşayan varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

arkadaslar emme manifoltu konusunda problem yaşayanlar bu ilana bir göz atabilirler teşekkürler.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-bmw-f650-emme-manifoltu-95-99-modeller-icin-aluminyum-manifold-118730406/detay
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Merhaba arakdaşlar. Onca cadde motosikletinden sonra bende endoruya geçiş yaptım.

GS'in fren özelliklede viraj kabiliyetine hayran kaldım. Birçok cadde motosikletinden daha iyi viraj alıyor. Almanlar agırlık merkezini aşagı almak için baya ugraşmışlar (bakımlarını yaptırıRken baktım eski depo yerine bütün zımbırtıları sıkıştırmışlar :) ) ve bu ugraşta üstün viraj kabiliyeti ve kolay kontrol edilebilirlik olarak geri dönmüş.

Kazasız belasız sürüşler...

2005 27.000 km'de

IMG_0579.jpg


IMG_0581.jpg


IMAG0259.jpg
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
motorlardan birini sattığım takdirde temiz bir f650 gs bulabilirsem almak istiyorum.
ilanlara pek düşmüyor istediğim gibi 20bin 30bin km civarı, beyaz olanlara da polis dediniz :/

ilan linki atmıştım fakat yayından kalkmış iki dk içinde.
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
27
Merhaba,

Anadolu yakasında tanıdığınız bmw servisi motosiklet expertizi yapan yer var mı?
Yeni alacağım motoru göstermek istiyorum.

motor hakkında bilgisi olan varsa...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-sahibinden-temiz-bakimli-bmw-650-gs-45.000-kmde-150471566/detay
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Merhaba arakdaşlar. Onca cadde motosikletinden sonra bende endoruya geçiş yaptım.

GS'in fren özelliklede viraj kabiliyetine hayran kaldım. Birçok cadde motosikletinden daha iyi viraj alıyor. Almanlar agırlık merkezini aşagı almak için baya ugraşmışlar (bakımlarını yaptırıRken baktım eski depo yerine bütün zımbırtıları sıkıştırmışlar :) ) ve bu ugraşta üstün viraj kabiliyeti ve kolay kontrol edilebilirlik olarak geri dönmüş.

Kazasız belasız sürüşler...

2005 27.000 km'de

http://i1098.photobucket.com/albums/g373/elint4837/2014 AYDER/IMG_0579.jpg

http://i1098.photobucket.com/albums/g373/elint4837/2014 AYDER/IMG_0581.jpg

http://i1098.photobucket.com/albums/g373/elint4837/2014 AYDER/IMAG0259.jpg


Hocam Sizde 600lük bandit vardı galiba?
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Merhaba arakdaşlar. Onca cadde motosikletinden sonra bende endoruya geçiş yaptım.

GS'in fren özelliklede viraj kabiliyetine hayran kaldım. Birçok cadde motosikletinden daha iyi viraj alıyor. Almanlar agırlık merkezini aşagı almak için baya ugraşmışlar (bakımlarını yaptırıRken baktım eski depo yerine bütün zımbırtıları sıkıştırmışlar :) ) ve bu ugraşta üstün viraj kabiliyeti ve kolay kontrol edilebilirlik olarak geri dönmüş.

Kazasız belasız sürüşler...

2005 27.000 km'de

http://i1098.photobucket.com/albums/g373/elint4837/2014 AYDER/IMG_0579.jpg

http://i1098.photobucket.com/albums/g373/elint4837/2014 AYDER/IMG_0581.jpg

http://i1098.photobucket.com/albums/g373/elint4837/2014 AYDER/IMAG0259.jpg


Motorunuz hayırlı olsun, resimler açılmıyor bu arada.

Tahmin ettiğim motoru aldınız diye düşünüyorum. Rizede 2005 model siyah üzerinde hiçbir aksesuar olmayan siyah f650gs.
14 bin tl fiyatı vardı, sahibi yanında kask mont motor yağı falanda vericem diyordu. Doğru mudur acaba ?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hocam Sizde 600lük bandit vardı galiba?
Evet bandit 600 vardı. Oda touring bir motosiklet için olduça tatminkardı. Sağlam, yakıt kosunda cimri, kıvrak vs...
Motorunuz hayırlı olsun, resimler açılmıyor bu arada.

Tahmin ettiğim motoru aldınız diye düşünüyorum. Rizede 2005 model siyah üzerinde hiçbir aksesuar olmayan siyah f650gs.
14 bin tl fiyatı vardı, sahibi yanında kask mont motor yağı falanda vericem diyordu. Doğru mudur acaba ?

Evet o GS. Fotograf konusunda ise limiti doldurmuşum. Yükledikten 2-3 gün sonra silindi. Tekrar yükleyim...

Bu arada koruma demiri, cam ve topcase kosunda öneriniz var mı?







 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Evet bandit 600 vardı. Oda touring bir motosiklet için olduça tatminkardı. Sağlam, yakıt kosunda cimri, kıvrak vs...


Evet o GS. Fotograf konusunda ise limiti doldurmuşum. Yükledikten 2-3 gün sonra silindi. Tekrar yükleyim...

Bu arada koruma demiri, cam ve topcase kosunda öneriniz var mı?

[url]http://i.hizliresim.com/dj2kEZ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/0VkmAD.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/4mkbO0.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/A2q5P7.jpg[/url]

Koruma demiri hepco ya da sw motech öneririm. Orjinal koruma demiri pek iyi değil.
Ön cam keyfiniğze kalmış açıkcası. Bütün camlar göğsü koruyup kafaya rüzgarı veriyor.
Ya da tipi çok kötü olan kocaman camlar var onlardan bulmanı lazım.

Topcase orjinali takmayacaksanız mecburen demir almanız lazım. Bence hepconun demiri var gayet sağlam güzel bişey.
Fiyatını bilmiyorum ancak tuzludur büyük ihtimal. Demir işi ile uğraşan biri çok rahat yapar bunu.

Çanta bende sh45 shad var. Daha önce kappa, hepco ve givi çantaları kullandım.
Givi kadar kaliteli diyemiyorum ancak malzemesi yumuşaklığı falan bir kappadan daha iyi ya da aynı diyebilirim.

Motorunuz tekrardan hayırlı olsun, ben de görüşmüştüm bu motor ile hatta alıcaktımda. Ancak o ara daha cazip ve aksesuarlısını bulduğumdan vazgeçmiştim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst