- Katılım
- 10 Ara 2009
- Mesajlar
- 249
bu tür bir soruna daha önce rastlamadım,en iyi cevap motor pc ye bağlandığında çıkacaktır hata varsa pc bağlantısında hata görülecek sorun çözülecektir.bmw ecu ya her hatayı kayıt eder 300 kere olsada kayıt eder o an o hata devam etmiyorsA.FALANCA HATA 300 KERE OLDU AMA ŞU AN HATA YOK DİYE YAZAR.
en yakın tahminim ön frende abs yi elinde hissedemezsin.ön abs sensörü devreden çıkıp duruyorsa aynı zamanda km saatide devreden çıkar.keza arka frende de aynıdır ama arka frende absnın devreye girdiğini ayağında hissedersin .en iyi tahminin ön okuyucu sensörde hata var buda pc bağlantısında görülür.servise gittiğin yerde dagnostik cihazı varsa kolayca çözülür.
saygılar. kolay gelsin.
en yakın tahminim ön frende abs yi elinde hissedemezsin.ön abs sensörü devreden çıkıp duruyorsa aynı zamanda km saatide devreden çıkar.keza arka frende de aynıdır ama arka frende absnın devreye girdiğini ayağında hissedersin .en iyi tahminin ön okuyucu sensörde hata var buda pc bağlantısında görülür.servise gittiğin yerde dagnostik cihazı varsa kolayca çözülür.
saygılar. kolay gelsin.
Son düzenleme:







