- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
- Konu Yazar
- #1
Selamlar arkadaslar. 2 hafta sonra turkiye ye donuyorum. Doner donmez de bi motosiklet alma pesindeyim.
Gorunus itibari ile ihtiyaclarimi karsilayabilecek tek motosikley f800gs fakat bi hayli tuzlu olmasindan dolayi bi surr f650 gs dakar ile idare edicem. Okudugum yazilarda bir cok kisi 2004 ustu modelleri tavsiye ediyor. 2001 ve 2004 arasinda da nerden baksan 3 bin tl oynuyor. Eger arada cok onemli farklar yoksa 2001 model bir motosiklet alicam.
Bildigim kadariyla da 2004 ustu modellerin tek ayricaligi cift buji olmasi.
Bu baglamda 2004 ustu ve alti modellerde yakit sarfiyatinda buyuk bir fark olur mu? (Ve hatta 2004 ustu ve alti gs kullanan arkadaslar benzin sarfiyatlarini yazarlarsa cok sevinirim.)
2004 uzeri tercih etmemi gerektirecek baska unsurlar var mi?
Motosikleti almaya gittigimde sormam gereken seyler nelerdir ( yedek anahtar ve kitapcikla gelmesi gereken herhangi birsey.. Mesela xt660 lardaki kirmizi anahtar gibi)
Son sorum da , 2004 uzeri modellerde hemen motor blogunun orda kucuk bir tup var. O nedir islevi nedir?
Bmw gs- dakar kullanicilari basligini kimse onermesin. Inanilmaz yavas ve 1-2 katilimcisi olan bir topic.
Gorunus itibari ile ihtiyaclarimi karsilayabilecek tek motosikley f800gs fakat bi hayli tuzlu olmasindan dolayi bi surr f650 gs dakar ile idare edicem. Okudugum yazilarda bir cok kisi 2004 ustu modelleri tavsiye ediyor. 2001 ve 2004 arasinda da nerden baksan 3 bin tl oynuyor. Eger arada cok onemli farklar yoksa 2001 model bir motosiklet alicam.
Bildigim kadariyla da 2004 ustu modellerin tek ayricaligi cift buji olmasi.
Bu baglamda 2004 ustu ve alti modellerde yakit sarfiyatinda buyuk bir fark olur mu? (Ve hatta 2004 ustu ve alti gs kullanan arkadaslar benzin sarfiyatlarini yazarlarsa cok sevinirim.)
2004 uzeri tercih etmemi gerektirecek baska unsurlar var mi?
Motosikleti almaya gittigimde sormam gereken seyler nelerdir ( yedek anahtar ve kitapcikla gelmesi gereken herhangi birsey.. Mesela xt660 lardaki kirmizi anahtar gibi)
Son sorum da , 2004 uzeri modellerde hemen motor blogunun orda kucuk bir tup var. O nedir islevi nedir?
Bmw gs- dakar kullanicilari basligini kimse onermesin. Inanilmaz yavas ve 1-2 katilimcisi olan bir topic.
Son düzenleme: