Diğer Bmw-dorado?

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Arkadaşlar sahibinden.com'daki dorado adlı konu başlığı altındaki ilanlara bakıyordum.Fakat gördüğüm şey doğrumu bilmiyorum sizinle de paylaşmak istedim.Bazı Dorado Carvus modellerinde BMW'nin amblemi var, acaba bu kullanıcılar tarafından mı yapılmış yoksa BMW yan sanayi olarak Doradoyu mu üretiyor?Yani bu şunun gibi Renault Dacia'yı üretiyor gibi acaba burda da böyle bi durummu var, çünkü motorun görüntüsü hoş mp3 çalar fln monta edili üzerinde fabrika çıkışlı o yüzden soruyorum, bu arada konu başlığını yanlış yere açmış olabilirim düşündüm taşındaım en uygun konu olarak burayı yakın gördüm soruma, mod. arkadaşlar başka bir yere taşıyabilir.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Ben sadece bir tane bmw amblemli gördüm oda kırmızı bir dorado corvustu.
Bence bmw ile alakası yoktur cokta kaliteli bir motora benzemiyor, kaliteyi boşverelim bmw nin öyle bir dizayn yapacağını hiç sanmam.:wiinkk:
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
bmw ile dorado almanya ile tanzanya arasındaki fark gibidir. onu yapan arkadaşlar motosikletlerini çakma bmw yapmaya çalışıyorlar ama afedersinizde bi naneye benzemiyor.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
motosikletlerinin, bmw lt serisine benzediğini farkeden dorado sahiplerinin işi bunlar. bizim garajda da var bir tane.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
162140354t.jpg


1024-20050922-21.jpg


b-9422-ser%C3%A7edes.jpg


Bunlar ne kadar Mercedes ise, dorado da o kadar BMW'dir :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Arkadan cruiser önden touring , sanki bi touringe arkadan cruiser carmışta ikisi ortadan birleşmişler gibi bişey :/ ne diyim
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
kesinlikle bmw ile alakası yok dorado çin malı arkadaşım
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim, motorun duruşu sadece iş yapar motor kısmı bi işe yaramaz, takometresinde 140 ibre var yalnız 120 den sonrası redline yani bu motorun zorlanmadan en fazla yapacağı hız 90-100 tahminimce tekrar değerli fikirlerinizi ve bilgilerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst