Bizi , götürebilecek arkadaş var mı?

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Selam motosiklet.net ailesi. Biz eskişehirden 4 kişi geliyoruz. Cumartesi günü oradayız. Fuardan sonra , yapılacak eğlenceye ( tanışma partisi - cafe vs) katılacaz. Partiden sonra Haydarpaşa garına gitmek için ulaşım sorunumuz olacak!
Bizi , götürebilecek arkadaş var mı? Motorda artçı olarak ya da arabayla? Ya da Anadolu yakasında oturan arkadaşlar??

(viper_1 , sibemol , kanunisultan , umut_utu)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ben de gelmek istiyorum. beni almak için 2 saatte coruscant'a gelebilecek, sonra 2 saatte istanbul'a götürecek, sonra tekrar 2 saatte eve getirecek artçı olabileceğim hayabusalı bir arkadaş arıyorum :)
burada iyi bir dostluk ortamı kurulmuşsa eskişehir delegelerini gara kadar götürecek birileri vardır, değil mi arkadaşlar?
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
water' Alıntı:
burada iyi bir dostluk ortamı kurulmuşsa eskişehir delegelerini gara kadar götürecek birileri vardır, değil mi arkadaşlar?

::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::pulp::
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OTOSTOP MU ÇEKSEK Kİ!!....:pale: :queen: :queen: :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben afyon/bolvadinden otostopla gittim fuarı izlemek için ama cumartesiye kalamadım geri döndüm bugun
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
bi kamyona otostop çekin. lamyoncu yolda motor ezsin pis kahkahalarla. siz de adamı gırtlaklayın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst