Motosiklet ehliyeti alma şartlarının 13. maddesinde "Ehliyet alacak adaylar için 5 sene bisiklet terübesi gerekir ve bu bisiklet 18 vitesten aşağı olmamalıdır." diye belirtilmiş,
Biraz mevzuatı okuyun,,,
Başlıktan anlaşılacağı üzere şu yaşıma geldim bisiklet bilmiyorum.Ama hem heves hem de trafik sorunu gereği en azından bi scooter istiyorum.Alsam öğrenemezsem maddi zararda olucam.Ne dersiniz?
Motosiklet ehliyeti alma şartlarının 13. maddesinde "Ehliyet alacak adaylar için 5 sene bisiklet terübesi gerekir ve bu bisiklet 18 vitesten aşağı olmamalıdır." diye belirtilmiş,
Biraz mevzuatı okuyun,,,
Motosiklet ehliyeti alma şartlarının 13. maddesinde "Ehliyet alacak adaylar için 5 sene bisiklet terübesi gerekir ve bu bisiklet 18 vitesten aşağı olmamalıdır." diye belirtilmiş,
Biraz mevzuatı okuyun,,,
Doğuru yanlış bilmemde, 5 yıl 18 vites bisiklet sürdüğümüzü nereden bilecekler o şartı arıyorlar enteresan bir madde imiş![]()
Biraz mevzuat okumak istiyorum. Bu bilgiyi hangi mevzuattan aldığınızı belirtir misiniz lütfen. Biz de istifade edelim.![]()
İstanbulda yaşıyorum
Öyle bir anlatmışsınız ki korkudan süremiycemTabi ciddi bir mesele olduğunun farkındayım.
Çocukluğumda bisiklet alındı aslında ama benim hevesim yoktu.Daha doğrusu hırsım yoktu zor gelince bıraktım.