Ya zaten bende eşeklik elim rahat durmuyorki yaramaz çocuk gibi illa oynayacam bi yerde okudum herhalde aklımda kalmış kayışı kötü diye salaklığa geldi hata yaptık hiç bujisi ngk iridyum buji piposu ngk alimunyum başlıklı olan bir motorun kayışı dandik olurmu

hele aküsünün şuanki değeri 190tl lik yuasa akü.
bu senatörün tek eksiği km saati 70le giderken 90 göstermesiydi onuda açıp hallettim şimdi tam gösteriyor son süratinide öğrenmiş oldum tam olarak 130km/h ulaşıyor hafif eğimde.
dümdüz yolda 110 yapıyor ama ideal sakin şekilde gitmek ve uzun yol için ise 80-90 arası en ideal hızıdır.
kısmetse yakın zamanda uzun yol testi yapıcam heyecanlıyım şimdiden kendileriyle bursaya gidip ertesi gün geri geleceğim bakalım neler olacak neler görecğeim yada keyifli bir yolculuk yapıp evime döneceğim.
yolculuk gece olacağından şişme problemi olacağını sanmıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:26 ----------
valla kardeşim dediğine katılıyorum senatörün kesinlikle farkı var asaletli motor trafikte saygı görüyor bakan bir daha bakıyor artı çok konforlu ve titreşim yok sıfır hele mctden sonra eksi 10 felan

hehehe.
tek eksisi amortisörleri yok aslında varda çok sert ufacık çıkıntıyı hissettiriyor.
ben mctyi kış yüüznden sattım az kaldı zat alacaktım son anda sıfır senatör buldum ve hemen atladım aldım bir dahada satmayı planlamıyorum bunun üzerine bir tanede vitesli alıcam kısmetse yine mondial olacabilir rapido 400 veya kanuni tiger 250 yada yine choper keeway super shadow 250 bisan roadstar gibi bişeyler alıcam sıfır km tertemiz yazın vitesli kışın scooter takılacam