Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
8
merhaba aRkadaşlar aranıza yeni katıldım.. 1 hafta önece bisan roadstar 250 aldım ancak zincir uzama yapmış sanırım ses geliyo rahatsızlık verici bi durum.bütün motor parçaları satan yerleri gezdim zincir bulamadım malesef.sipariş edebileceğim bir yer biliyomusunuz yardımcı olabilirmisiniz..
 
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
3
arkadaşlar roadstar istiyorum ve acemyim motor konusunda uygun fiyatlı ve dosta gelebilecek bir motor bilen varsa link atabilrmi yada bana yardımcı olabilirmi?
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
11
arkadaşlar motorun plakasını yana almak istiyorum yan plakalık satan yada satıldığı yeri bilen varmı?? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
arkadaşlar ,
artçı koltuğu uzun yolda rahatsız ediyor. ön selenin aynısından alıp arkaya bir şekilde uydurmayı düşünüyorum. bu konuda daha iyi bir fikri olan varmı acaba ???
 
Katılım
16 Haz 2012
Mesajlar
124
arkadaşlar şuan uygun fiyata bi keeway sshadow buldum bazı yerlerde okuduğuma göre bu roadstar ile shadow parçaları uyuyormuş doğrumu acaba bunlar? ve ayrıca istanbul avrupa yakasında sağlam bir elektrik ustası bileniniz var mı?
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
Selam Parçalar %90 uyumludur Motor üzerinde uyumsuz bazı parçalar var aralarında milimetrik fark var elektirik aksamı tam uyumludur
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
61
Son 50 sayfayı okudum sayılır kafam iyice bulandı ama bu motoru almaya karar verdim. Asıl soracağım soru şu : Mat siyah boyatma işlemini nereden yapabiliriz? Bu işin bize günahı ne kadar olur? Ruhsata işletme ne kadar? Ayrıca ikinci el alacağım için iyi bir tamirci veya güvenilir bir satıcı aramaktayım bunları nereden bulabilirim.
Ayrıca temiz motoru olanlardan ö.m bekliyorum. Sıkıntısız motorlarınız için nakit parada anlaşabiliriz..
superlight-supershadow-roadstar 3lemindeyim diğer aletlerden de ilanlarınızı gönderebilirsiniz
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
61
üstadım senin ilanını görmüştüm hatta favorilerime de eklemiştim :) . Ancak o kadar nakit bulmam zor. 3500 liram olsaydı pazarlık yapacağım kişilerin başında olurdunuz
 
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
83
slm arkadaslar. sizlere sormak istediğim birşey var; satılık bir lifan roadstar 250 buldum. 2010 model 5400 km de. birazda custom yapılmış motora fiyatı 2.800 tl sizce uygun mu?
 
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
83
kimse takip etmiyormu yaw nerdesiniz abiler?? ayrıca ciddi bi sorunum var kafam çok karışık regal raptor 250E-9B ile bisan lifan 250 arasında kaldım bir hafta içinde karar vermem gerekiyor. sizce hangisini tercih etmeliyim? hem şehir içi hem uzun yolda kullanıcam.
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
ben buradayım , 16 bin km. deyim çoğu uzun yol, anakara şehir içi devamlı kullanıyorum bi problem yaşamadım.. roadstar'ı tavsiye ederim...
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
79
Ya arkadaşlar, size de motorun farı çok yetersiz gelmiyor mu? Yolda giderken milletin farı ile önümü görüyorum. Aynı durum sizde de var mı? Yoksa benim küheylan da mı bir sıkıntı var?
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
189
bu modeller böyle hocam ,ben sis farı taktım bi derece etkili oldu ama çok elektrik çekiyo led olanını takmak lazım.
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
79
Far ampüllerini h4 halojenle değiştirdim, aslında tamirci hatta tamircinin çırağı değiştirdi ama tam ayarını tutturamamış kısa uzun farketmeden dağınık ışık veriyordu bende açıp biraz kurcaladım, yuvanın h4 için yarım milimetre kadar dar olduğunu farkettim, maket bıçağı ve küçük eğe ile biraz incelttim canavar gibi oldu şimdi. eskisinden çok daha iyi tabi bi zenon değil ama en siyah asfaltta en kötü ışıklandırmada bile önümü görebiliyorum artık. Herkese de tavsiye ederim eğer kafası karışan yada nasıl yapcaz diyen olursa bikaç resim de yükleyebilirim. Yalnız takılan h4 35wattlık olacak ya tesisatı kavurursunuz yada aküyü su gibi içersiniz 55watt h4le bir de ampulün içerisindeki kısa far yansıtıcısı yukarıya doğru bakacak, yani kısaları açtığınız zaman farın yalnızca üst bölümü aydınlanacak ona da dikkat edin... Şimdi bide sis farı takacağım ama sislerde 55w h3 onları şimdilik bulabilirsem 35watt ile kullanacağım sonradan belki ledli sisteme çevirebilirim ama en büyük sıkıntım uzun yada kısa fara bağlamak istemiyorum ayrı düğme koymak istiyorum ama o soruna henüz bi çözüm bulabilmiş değilim fikirlere de açığım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst