Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
geçen hafta hepsiburada.com dan crom sis farı sipariş ettim. bugün elimde olacak inş.
ürünü http://www.hepsiburada.com/motorsik...ls.aspx?categoryid=262173&productid=otm751201
buradan da görebilirsiniz

otm751201.jpg


elektrik montajını nasıl yaparım, kendim yapabilir miyim? hangi düğmeye bağlantı yapılabilir? yeni bir buton mu ilave etmek gerekir? yardımcı olabilir misiniz?

cevabın savaş abiden geleceğinden adım gibi eminim :))))
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Çok güzel bir sis farı almışsınız tebrik ederim. Bence sis farları için yeni bir düğme yapın kısa farlara bayarak gece gündüz gereksiz yanmasını enlelleyin. Bağlantısını bir elektirik ustasına yaptırmanız daha mantıklı olacaktır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:32 PM ----------

KArgo da bedavaymış bende siparişini verdim :)
 

ots

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
164
Çok güzel bir sis farı almışsınız tebrik ederim. Bence sis farları için yeni bir düğme yapın kısa farlara bayarak gece gündüz gereksiz yanmasını enlelleyin. Bağlantısını bir elektirik ustasına yaptırmanız daha mantıklı olacaktır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:32 PM ----------

KArgo da bedavaymış bende siparişini verdim :)[/Q


Bu sis farlarının ampülü 55W çifti 110W yapıyor motoru yüksek devir sürmezsen kısa farda açıksa bi süre sonra ışık gücünü kaybediyo ben buna çözüm olarak elektirikciden osram marka 20w=40w yani 20w gücünde 40w lık ampül kadar aydınlatma yapan halojen ampül aldım duyu yok yanlız lehimle monte etmek gerekiyor motor rölantideyken bile far gücünü kaybetmiyor
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
İyi aydınlatacağına eminim ama abi sende koruma demiri yok nereye monte ettireceksin sisleri ?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Abi bence al sis farı zaten burada bu fiyata bulma imkanımız yok. KArgo da ücretsiz zaten sis farının içinde ki ampuller bile o fiyata :) Sis farını yakmasan bile görüntü olarak motora bir güzellik katıyor. Ayrıca ben alanların mesajlarını okudum çok iyi aydınlattığını yazmışlar.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
motora bir şey bağlamadan önce kondansatör bağlayın ucuna voltaj düşmesi yada fazla elektrik yemeyi keser..

bunun dışında ışıklandırmada xenon gibi alternatif ve kaliteli çözüm olabilicek yöntemlerde mevcut h4 tek balast xenon iyi bir elektrikçide 150 tl gibi bir rakama halledersiniz..
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
motora bir şey bağlamadan önce kondansatör bağlayın ucuna voltaj düşmesi yada fazla elektrik yemeyi keser..

bunun dışında ışıklandırmada xenon gibi alternatif ve kaliteli çözüm olabilicek yöntemlerde mevcut h4 tek balast xenon iyi bir elektrikçide 150 tl gibi bir rakama halledersiniz..

:cat::cat::cat:
Katılıyorum, sadece kondansatör ilk bağlandığında şarj olmak için aküye yüklenir. Bence kontak anahtarı da kondansatöre seri olmalı yoksa kondansatör boşaldıkça aküden kendini şarj edecektir ve aküyü bitirir.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
evet iyi bir elektrikçide bilhassa o yüzden dedim.. bu elektrik işlerinde iyi bir elektrikçide yaptırmakda fayda var yoksa far yada sis farı hepimiz rahatçana hepimiz becerebiliriz.
 
Katılım
19 Tem 2009
Mesajlar
2
arkadaşlar selamlar,ben yeni üyeyim.Adım Temel uzun yıllardır denizcilik sektöründe çalıştım
daha önce 1971 model kara Jawa'm vardı.Trabzon-İstanbul'a,İstanbul-Antalya,İstanbul- İzmir' arasında defalarca gidip geldim.Şimdi yeniden motor alacağım Bisan yada Keeway'le bu yolları yeniden aşabilir miyim?İlanları araştırıyorum.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Aramıza hoşgeldin Temel. Bu sayfa da ki herkes sana Bisan ı önerecektir elbet. Bence ikisi arasında karar vermeden önce iki motorunda konusunu baştan aşşağı oku. Daha sonra hangi motorda daha az problem varsa onu al. Bu yaptığın kıyaslama sonrasında zaten sende bizim tavsiyemize uyacaksın ve Roadstarı alacaksın :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Hoşgeldin Temel,
En doğru kararı vermek için Süleyman arkadaşımızın da dediği gibi ilgilendiğin motorların başlıklarını sonuna kadar okumalısın. Ama bence bütçe kısmını da göz ardı etme. 300-400 liralık komik farklar yüzünden sorunlu makinalar alabilirsin, dikkatli olmanda fayda var. Bence karar verip almadan önce bu forumda araştırmalarını ve kararını paylaşırsan en azından elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.
Tekrar hoşgeldin!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar selamlar,ben yeni üyeyim.Adım Temel uzun yıllardır denizcilik sektöründe çalıştım
daha önce 1971 model kara Jawa'm vardı.Trabzon-İstanbul'a,İstanbul-Antalya,İstanbul- İzmir' arasında defalarca gidip geldim.Şimdi yeniden motor alacağım Bisan yada Keeway'le bu yolları yeniden aşabilir miyim?İlanları araştırıyorum.

Temel hoşgeldin umarım gönlüne göre olur

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:18 AM ----------

geçen hafta hepsiburada.com dan crom sis farı sipariş ettim. bugün elimde olacak inş.
ürünü http://www.hepsiburada.com/motorsik...ls.aspx?categoryid=262173&productid=otm751201
buradan da görebilirsiniz

otm751201.jpg


elektrik montajını nasıl yaparım, kendim yapabilir miyim? hangi düğmeye bağlantı yapılabilir? yeni bir buton mu ilave etmek gerekir? yardımcı olabilir misiniz?

cevabın savaş abiden geleceğinden adım gibi eminim :))))

Eğer daha önce bu konuda bir miktar deneyimin varsa elektrik montajını kendin yapabilirsin.Kontak arkasından ve aküden alınacak iki kablo gerekecek sislere.ayrıca bir açma kapama anahtarı,küçük bir sigorta (mümkünse su geçirmez olanlardan)En doğrusu tesisatı bir oto elektrikçiye yaptırmandır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:45 AM ----------

Motordan memnun olmayan yok ama tatminsizlik yaşayanlar var :) Murat 124 parası veripte Ferrari F 50 komforu ve hızı bekleyen var mesela :)
doğru söze ne demeli
forum klasiği +1
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mete nerde mete?
Özledik pandayı.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
29
selam arkadaşlar.motorum oldu yalçın usta halletti sağolsun bi kabloda kopukluk varmış o yüzden kesiklik yapıyomuş.şimdi harika oldu ve durmadan geziyorum.geçen hafta kıyıköy yaptım motorum on numara...ama satıcam kısmetse 1ay sonra kızım dağacak ve bu yüzden araba almayı düşünüyorum.motor sevdama biraz ara vermek zorundayım bunu üzülerek söylüyorum ama kısmetse ilerde daha da iyi bi makina alıcam ve kızımıda motorcu yapıcam :d motorum satılık almak isteyen arkadaş olursa telim:05388878839 arasın görüşelim.herkeze saygılar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar.motorum oldu yalçın usta halletti sağolsun bi kabloda kopukluk varmış o yüzden kesiklik yapıyomuş.şimdi harika oldu ve durmadan geziyorum.geçen hafta kıyıköy yaptım motorum on numara...ama satıcam kısmetse 1ay sonra kızım dağacak ve bu yüzden araba almayı düşünüyorum.motor sevdama biraz ara vermek zorundayım bunu üzülerek söylüyorum ama kısmetse ilerde daha da iyi bi makina alıcam ve kızımıda motorcu yapıcam :d motorum satılık almak isteyen arkadaş olursa telim:05388878839 arasın görüşelim.herkeze saygılar...

Doğacak bebeğe uzun ömürler dilerim,
Motorunun arızası giderilmiş gözün aydın."CDI unitesi en son bozulacak parçadır" demiştim her zaman.Bir kez daha haklı çıktım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst