- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
Abi sevmediğim bir şeyini asla övmedim motorumun. Bana göre eksi olan yölerini daha önce bu başlıkta paylaşmıştım. Körü körüne birşeyi savunmam. Roadstarlarda eksiler artıların yanında kayboluyor bence. Her güzelin kusuru vardır.
Cruiser a cruiser muamelesi yapıyoruz ayrıca unutmayalım. Hatırlarsan Savaş abi Gelibolu dönüşü 120 nin altına düşmedi biz o 140 la bile giderken arkasından hiç kopmadık o yolu o sıcak havada aldım ve motorlarda şişme olmadı. Ben bu performansı gördümten sonra bu motora kötü dermiyim. Asla demem.
O sıcakta t-shirtle bile nasıl ter içinde kaldık biliyorsun. F 650 - GV 250 ve biz hep peşpeşe gittik. Ben rampa çıkmanın dışında hiçbirzaman performans kaybı yaşamadım. Rampa çıkarken de yaşamamız normaldir bizim makinaların torku ile o makinaların torku arasında dağlar var
Rampada en fazla kaybettiğim hız ise 20 km süratti benim. Ben bu motorun mekaniğine ve gücüne laf asla etmem. Bu yönleri beni tatmin ediyor.
Benim altımda yamaha virago 535 dahi olsa ben yine satmayı düşünürdüm. Nedeni ise yine diyorum classic modeller artık daha çok ilgimi çekiyor olmasıdır.
Cruiser a cruiser muamelesi yapıyoruz ayrıca unutmayalım. Hatırlarsan Savaş abi Gelibolu dönüşü 120 nin altına düşmedi biz o 140 la bile giderken arkasından hiç kopmadık o yolu o sıcak havada aldım ve motorlarda şişme olmadı. Ben bu performansı gördümten sonra bu motora kötü dermiyim. Asla demem.
O sıcakta t-shirtle bile nasıl ter içinde kaldık biliyorsun. F 650 - GV 250 ve biz hep peşpeşe gittik. Ben rampa çıkmanın dışında hiçbirzaman performans kaybı yaşamadım. Rampa çıkarken de yaşamamız normaldir bizim makinaların torku ile o makinaların torku arasında dağlar var
Benim altımda yamaha virago 535 dahi olsa ben yine satmayı düşünürdüm. Nedeni ise yine diyorum classic modeller artık daha çok ilgimi çekiyor olmasıdır.