- Katılım
- 18 Tem 2008
- Mesajlar
- 2,327
iyi akşamlar arkadaşlar.
süleyman,dostum bu başlığı bırakmam.her ne kadar motorum farklı olsada,roadstarım olmasa da,roadstar yinede benim ilk göz ağrım sayılır.
petekci umarım istediğin motoru alırsın ve aramıza katılırsın,hayırlısı olsun.
peu106gti çok güzel gezi olmuş.başlıkta böyle gezi resimleri gördükçe o zaman çok mutlu oluyorum.
savaş abi de birkaç foto atar herhalde..
metehan abi,geçmiş olsun bu arada.aslına bakarsan benim eleştirel mesajıma böyle samimi ve ılımlı bir cevap vermeni beklemiyordum ama yazdıklarını görünce sevindim.rahatsızlanmışsın galiba,geçmiş olsun.
bu arada tüm arkadaşların kandili mübarek olsun...
süleyman,dostum bu başlığı bırakmam.her ne kadar motorum farklı olsada,roadstarım olmasa da,roadstar yinede benim ilk göz ağrım sayılır.
petekci umarım istediğin motoru alırsın ve aramıza katılırsın,hayırlısı olsun.
peu106gti çok güzel gezi olmuş.başlıkta böyle gezi resimleri gördükçe o zaman çok mutlu oluyorum.
savaş abi de birkaç foto atar herhalde..
metehan abi,geçmiş olsun bu arada.aslına bakarsan benim eleştirel mesajıma böyle samimi ve ılımlı bir cevap vermeni beklemiyordum ama yazdıklarını görünce sevindim.rahatsızlanmışsın galiba,geçmiş olsun.
bu arada tüm arkadaşların kandili mübarek olsun...