Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
iyi akşamlar arkadaşlar.

süleyman,dostum bu başlığı bırakmam.her ne kadar motorum farklı olsada,roadstarım olmasa da,roadstar yinede benim ilk göz ağrım sayılır.

petekci umarım istediğin motoru alırsın ve aramıza katılırsın,hayırlısı olsun.

peu106gti çok güzel gezi olmuş.başlıkta böyle gezi resimleri gördükçe o zaman çok mutlu oluyorum.

savaş abi de birkaç foto atar herhalde..

metehan abi,geçmiş olsun bu arada.aslına bakarsan benim eleştirel mesajıma böyle samimi ve ılımlı bir cevap vermeni beklemiyordum ama yazdıklarını görünce sevindim.rahatsızlanmışsın galiba,geçmiş olsun.

bu arada tüm arkadaşların kandili mübarek olsun...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
peu..sülo yörük valla rodsıtarcılar artık bu topacı dış mihraklara karşı öksüz bırakmayın sahip çıkın...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 AM ----------

metehan abi,geçmiş olsun bu arada.aslına bakarsan benim eleştirel mesajıma böyle samimi ve ılımlı bir cevap vermeni beklemiyordum ama yazdıklarını görünce sevindim.rahatsızlanmışsın galiba,geçmiş olsun.
...

kana kan dişe diş bişey yokki ortada...senin motorun benim motorumu döverde yok...bence daha iyisine layıksınız...gv 250 ye laf asla yok zaten...:cat:
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Yaw mete_han kardeş. Şu giremediğin süre içerisinde bari gitseydin beldeyamaya... Yoksa gittinde bize mi söylemiyon? :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yaw mete_han kardeş. Şu giremediğin süre içerisinde bari gitseydin beldeyamaya... Yoksa gittinde bize mi söylemiyon? :silent:

usta inan kabullenmek zorunda kaldım ben o detayı...Yamaha Lıfan ortak yapımı bir makina olabileceğini sanmıyorum...veya Lıfan tarafından Yamahaya fason üretilecek...Yamahada Hondada artık ÇİN deki kendi fabrikalarında üretim yapıyorlar...bunları uygun zamanda kanıtlarım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta inan kabullenmek zorunda kaldım ben o detayı...Yamaha Lıfan ortak yapımı bir makina olabileceğini sanmıyorum...veya Lıfan tarafından Yamahaya fason üretilecek...Yamahada Hondada artık ÇİN deki kendi fabrikalarında üretim yapıyorlar...bunları uygun zamanda kanıtlarım...
Çatla Fesat Şey:)
Roadstar'ı ben üretiyorum var mı diyeceğin?:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Arkadaşlar roadstarlarla o sıcak havada son sürat yol adık. Savaş abinin F 650 Gs sinin peşinden ayrılmadık. 120 km nin altına düşmedik hatta bir rampada km me baktığımda 140 göstergelik ibrenin 140 da geçtiğini gördüm. Savaş abiye yetişmek ne zor iş :)

Gv 250 nin beygir gücünü ve torkunu bu gezide gördüm. Yokuş yukarı çıkışta roadstarlarda 120 km süratle giderken 110 bazen 100 e kadar düşerken Gv 250 bayılmadı. Düz yolda Gv 250 yi aratmıyordu ama.

Ömer abi son sürat giderken onun arkasından gelip de onu geçişimi hele hiç unutamam heralde. Ömer abi de de roadstar var bende de ama egsozun açık olmasındandır heralde çok rahatbir şekilde el sallayarak sollayıp gittim :) Ömer abiyi görmenizi isterdim.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
süleyman gerçekten çok güzel bir gezi olmuş.ömer abi de eski günlerine dönmüş.savaş abinin motora ulaşmak artık zor bizim makinalarla.ama imrendim gezinizi görünce.emeklerinize ve yüreğinize sağlık..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar roadstarlarla o sıcak havada son sürat yol adık. Savaş abinin F 650 Gs sinin peşinden ayrılmadık. 120 km nin altına düşmedik hatta bir rampada km me baktığımda 140 göstergelik ibrenin 140 da geçtiğini gördüm. Savaş abiye yetişmek ne zor iş :)

Gv 250 nin beygir gücünü ve torkunu bu gezide gördüm. Yokuş yukarı çıkışta roadstarlarda 120 km süratle giderken 110 bazen 100 e kadar düşerken Gv 250 bayılmadı. Düz yolda Gv 250 yi aratmıyordu ama.

Ömer abi son sürat giderken onun arkasından gelip de onu geçişimi hele hiç unutamam heralde. Ömer abi de de roadstar var bende de ama egsozun açık olmasındandır heralde çok rahatbir şekilde el sallayarak sollayıp gittim :) Ömer abiyi görmenizi isterdim.
"Sizi bekleyeceğim" diye motora hararet yaptıracaktım neredeyse:)
Hava sıcak,motor sıcak olunca bacaklarım pişti.Mecburen hızlanıyordum.
BU gezi Roadstar'ların gezisiydi adeta;
3 Roadstar da limitlerine kadar zorlandı,Korudağ Rampalarını kedi gibi tırmandılar,düzlükte şahlanıp tam gaza yüklendiler ve sorunsuz olarak geziyi tamamladık.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Burada yazdığımız km bilgileri suç unsuru teşkil edermi acaba :) Yollarda ceza yemedik buradan ceza yemeyelim.

Savaş abi t.dağ ın arka yolundan giderken motorda hiç yaşamadığım kadar vibrasyon yaşadım. Yol çalışması canını okudu motorun. Benim motorum alışık değil vibrasyona. Daha inceleyemedim ama birkaç vidanın düşmesinden endişe ediyorum. Ayrıca o vibrasyon sırasında sanırım benim kısa far patladı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burada yazdığımız km bilgileri suç unsuru teşkil edermi acaba :) Yollarda ceza yemedik buradan ceza yemeyelim.

Savaş abi t.dağ ın arka yolundan giderken motorda hiç yaşamadığım kadar vibrasyon yaşadım. Yol çalışması canını okudu motorun. Benim motorum alışık değil vibrasyona. Daha inceleyemedim ama birkaç vidanın düşmesinden endişe ediyorum. Ayrıca o vibrasyon sırasında sanırım benim kısa far patladı.

Tekirdağ içinde çok sayıda trafik ışığı var diye çevre yoluna girdim,ama oradakı çalışmalar yüzünden yolun 4-5 km si gerçekten berbat haldeydi.400 km lik gezide motoru çamur içinde bıraktığım tek yer orasıydı.Senin motora birsey olmaz korkma,o motor daha kötü yolları da gördü ama ezilmedi.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Motorum daha kötü yollarda daha kötü vibrasyonlar gördü demek de ben bu denli vibrasyon yaşamadığım için alışık değilim :) O yoldan giderken motorum için endişe ediyordum. Kara panterim az kaldı diyordum seviyordum bir yandan motorumu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorum daha kötü yollarda daha kötü vibrasyonlar gördü demek de ben bu denli vibrasyon yaşamadığım için alışık değilim :) O yoldan giderken motorum için endişe ediyordum. Kara panterim az kaldı diyordum seviyordum bir yandan motorumu :)
Senin yaşadığın vibrasyon değil,sarsıntı ,vibrasyon doğrudan motorun kendisinden kaynaklanır,sarsıntı ise yol koşullarından.

Ömer bir, sen iki;
Motosikletinizle aranızda ne tür bir romantik ilişki olduğunu çözemedim henüz:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ne rodsıtarmış be mübarek...Kutsal Emanet diye sergilenecek sonunda...:p biraz abartmıyormusunuz...standart bir performans dışında ne vermiş makina...:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne rodsıtarmış be mübarek...Kutsal Emanet diye sergilenecek sonunda...:p biraz abartmıyormusunuz...standart bir performans dışında ne vermiş makina...:silent:

Kötü emelli,fesat, dış mihrak geldi:) :) :) :) :)

Bu paraya bu motor,bu performans
Daha ne olsun?
Üstelik hiç bir Roadstarcı 400 km yaptıktan sonra forumlarda"totoşum ağrıyor"diye ağlamıyor.200 km lik yolda totoşu ağrıyanlara hassaten duyurulur.
:) :) :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
92
Güzel gezi olmuş. Km ler makul ölçülerde olsaydı inanın sizlerle bu gezileri yaşamak istedim. (tabii beni aranızda görmek isterseniz).
ERZİNCAN ile TEKİRDAĞ arasındaki mesafe 1168 Km imiş bu arada. Bu canavar motor o km leri çekirge gibi aşar ama ben aşacak kadar kendimi genç hissetmiyorum :)
Hepinizi tebrik eder nice kazasız belasız geziler dilerim...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bu motorla yanlış hatırlamıyorsam 1200 km 2 kişi yol alan bir arkadaş vardı.

Seni de aramızda görmek isterdik tabi ama az biraz aramızda mesafe var :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi olmuş. Km ler makul ölçülerde olsaydı inanın sizlerle bu gezileri yaşamak istedim. (tabii beni aranızda görmek isterseniz).
ERZİNCAN ile TEKİRDAĞ arasındaki mesafe 1168 Km imiş bu arada. Bu canavar motor o km leri çekirge gibi aşar ama ben aşacak kadar kendimi genç hissetmiyorum :)
Hepinizi tebrik eder nice kazasız belasız geziler dilerim...

8 saat dağlarda gezdiğimizde 44 yaşındaydım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst