Bisan Roadstar 250 cc Artıları Eksileri Yakıtı Performansı

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Evet arkadaşlar 20.03.2012 de aldığım ilk 250cc motorum Roadstar 250 hakkında bir kaç şey yazmak istiyorum. Yazacağım şeyler daha önceden yazılmış ve unutulmaması için bu motoru alma düşüncesinde olan arkadaşlara bir yol göstermek isterim. Öncelikle artılarından bahsedersek

Beklediğim performansın kat ve kat üstünde çıktı (hiç kasmadan 120-130 km sürate çıkabiliyor eminimki 140 km/s geçebilir sıkıştırınca ama ben hiç o kadar sıkıştırmadım)

Bu performansın yaktığı yakıt kafanızda soru işareti oluyorsa :silent: artık kaldırın bu soru işaretlerini :bounce:

Bu alet şehir içinde yarı agresif yarı uysal kullanımda tam 18 krş yakıyor :cat:

Aynı şartların altında cbf150 kullanan arkadaşım 17 krş yakıyor

Bu alet uzun yolda cbf150 nin 19 krş yaktığı yolda 16 krş yaktı... ( http://www.motosiklet.net/forum/etk...niyet-edip-kendimizi-malkarada-bulusumuz.html bu gezimizde hesaplamıştım)

Bütün viteslerde özellikle düşük devirlerdeki güç cezbediyor.

Artılarından bahsettik birazda eksilerinden bahsedelim,

Sele ve pedallar çok rahatsız boyum uzun ve kilolu olduğumdan uzun yolda rahatsız ediyor

Lastikler orjinal lastikleri olduğu için değiştirmek şart yol tutuşunu zayıflatıyor (eski sahibi çok az kullanıldığı için lastikler 1 sezon kullanılmış gibi yeni)

Motor tamircisi arkadaşlarınız size düşman olabiliyor/muş.

Arkası birazcık kısa olduğu için artçı rahatsız olabiliyor o rahatsız ettiği kadar sizide sıkıştırdığı için sizde rahatsız oluyorsunuz

Gidonu tam çeviremiyorum dizime çarpıyor (uzun boyun ve kilonun eksiside olabilir :mrgreen:)


Tavsiye edermiyim:silent: tabikide kesinlikle bu tarz düşünenlere az yakan çok kaçan cinsten...

Satmaya karar vermiştim hatırlarsnız konuda açmıştım eğerki hırsızlığa karşı kasko yaptırabilirsem (2008 model altına kasko yapılmıyormuş sigortacım öyle söyledi farklı şirketlerede soracağım sonucu yazarım) satmaktan vazgeçecem... Sorusu olan varsa cevaplayabilirim...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
72
bnm gbi v motor meraklıları için güzel bi paylaşım, teşekkürler. Ha bu arada, motorunuzun fotograflarını görmüştüm, hiç kıyılır mı hocam öyle bi güzelliğe : )
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
bnm gbi v motor meraklıları için güzel bi paylaşım, teşekkürler. Ha bu arada, motorunuzun fotograflarını görmüştüm, hiç kıyılır mı hocam öyle bi güzelliğe : )
hiç kıyamıyorum ama çalınmasındanda korkuyorum ne yapacağımı şaşırdım o işaretlediğim yere koyuyordum eski motorlarımı orası kömürlük 1 metre kadar genişliğie sahip bir koridoru var kapının kenarındaki kömürlüğü sahibinden almaya çalışıyorum verirse kapı ağzındaki kömürlüğü yıkabilrim yıkarsamda birşekilde sığdırabilirim motoru oraya satmaktanda vazgeçerim

Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
72
hani derler ya kız gibi die, aynen öyle, inş halledersiniz kömürlük olayını
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
inşallah hallederim uzun senelere kullanırım canavarı :) sadeceo inşallah bitanede sen alırsın :p
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
72
sadeceo bi tane alsın da bizde binelim bi roadstara yaf : )
 
Katılım
20 May 2012
Mesajlar
5
dostum bende düşünüyorum bu tarz bir şey. boyum 2.02 kilo 110 şişman değilim ama biraz kalınım hani :D boy sıkıntı yaratırmı? önerir misin bu motoru?
yılda 3-4 kez uzun yol yaparım balıkesir-edirne arası oda 600km falan sanırım. bakımlı olduğu sürece uzun yolda güvenilebilir mi?
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
dostum bende düşünüyorum bu tarz bir şey. boyum 2.02 kilo 110 şişman değilim ama biraz kalınım hani :D boy sıkıntı yaratırmı? önerir misin bu motoru?
yılda 3-4 kez uzun yol yaparım balıkesir-edirne arası oda 600km falan sanırım. bakımlı olduğu sürece uzun yolda güvenilebilir mi?
sele oturuş pozisyonu depoya yapıştırıyor ayakları koyduğun padler biraz ileri alınmadığı sürece bir süre rahatsız edecek sonra alıştıktan sonra problem olmuyor boy ve kilodan dolayı test etmeden almamanını öneririm motor konusunda ise temiz ve daha önceki bakımları düzgün yapıldıysa gönül rahatlığıyla alabilirsin :)
 
Katılım
20 May 2012
Mesajlar
5
sele oturuş pozisyonu depoya yapıştırıyor ayakları koyduğun padler biraz ileri alınmadığı sürece bir süre rahatsız edecek sonra alıştıktan sonra problem olmuyor boy ve kilodan dolayı test etmeden almamanını öneririm motor konusunda ise temiz ve daha önceki bakımları düzgün yapıldıysa gönül rahatlığıyla alabilirsin :)
dostum peki bir sorum olacak şimdi sana bu motorların sıfırı bulunmuyor galiba artık, 2.ellerede baktığımda 2006-7 model makineler 5-10 bin kmde bu çok garip geldi bana.
sıfır ybr125 ile mu motor arasında gidip geliyorum. şimdi ne alaka iki motor farklı tarzlarda dediğini duyar gibiyim :)
aslında enduro istiyorum ancak öğrenci olduğumuz için maddi imkanlar şuan elvermiyor bende önümüzdeki 3-4 yıllık gibi bir sürede başımı ağrıtmayacak bir makine istiyorum.
ybr sıfır motor diyorum ama hava soğutmalı, uzun yolda artçıya da zulüm bana da
roadstar v motor diyorum ama ikinci el şimdi bir şey çıkartır mı birde chopper tarzı uzun boylulara pek uygun değil :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum peki bir sorum olacak şimdi sana bu motorların sıfırı bulunmuyor galiba artık, 2.ellerede baktığımda 2006-7 model makineler 5-10 bin kmde bu çok garip geldi bana.
sıfır ybr125 ile mu motor arasında gidip geliyorum. şimdi ne alaka iki motor farklı tarzlarda dediğini duyar gibiyim :)
aslında enduro istiyorum ancak öğrenci olduğumuz için maddi imkanlar şuan elvermiyor bende önümüzdeki 3-4 yıllık gibi bir sürede başımı ağrıtmayacak bir makine istiyorum.
ybr sıfır motor diyorum ama hava soğutmalı, uzun yolda artçıya da zulüm bana da
roadstar v motor diyorum ama ikinci el şimdi bir şey çıkartır mı birde chopper tarzı uzun boylulara pek uygun değil :)

Bu motorlar yanılmıyorsam 2006 yılında ithal edildi,zaten çok az sayıda geldi,Bisan firması krize girince çoğu motor 2007-2008 2009 2010 da hatta gecen yıl sıfır olarak satıldı ama model yılı 2006 kaldı.
bu yüzden düşük km lerde bulmak olası.Kolay sorun çıkartmaz,bir çok cinliden çok daha dayanıklı olduğu artık kabul ediliyor.
bizzat zor şartlarda kullandım,genel olarak sıkıntısız motordur.
 
Katılım
20 May 2012
Mesajlar
5
Bu motorlar yanılmıyorsam 2006 yılında ithal edildi,zaten çok az sayıda geldi,Bisan firması krize girince çoğu motor 2007-2008 2009 2010 da hatta gecen yıl sıfır olarak satıldı ama model yılı 2006 kaldı.
bu yüzden düşük km lerde bulmak olası.Kolay sorun çıkartmaz,bir çok cinliden çok daha dayanıklı olduğu artık kabul ediliyor.
bizzat zor şartlarda kullandım,genel olarak sıkıntısız motordur.

''Bisan-Roadstar ile Istranca Ormanları'nda foto-safari'' adlı blog yazınızı okudum şimdi. Aydınlatıcı oldu benim açımdan, teşekkür ediyorum.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bende bu motoru alacaktım sağlamlığını falan araştırdım tabi o zamanlar çoğu insan iyi yorumlar yapıyordu.. customada uygun bir motor.. güzel yazı olmuş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst