- Katılım
- 20 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,212
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar 20.03.2012 de aldığım ilk 250cc motorum Roadstar 250 hakkında bir kaç şey yazmak istiyorum. Yazacağım şeyler daha önceden yazılmış ve unutulmaması için bu motoru alma düşüncesinde olan arkadaşlara bir yol göstermek isterim. Öncelikle artılarından bahsedersek
Beklediğim performansın kat ve kat üstünde çıktı (hiç kasmadan 120-130 km sürate çıkabiliyor eminimki 140 km/s geçebilir sıkıştırınca ama ben hiç o kadar sıkıştırmadım)
Bu performansın yaktığı yakıt kafanızda soru işareti oluyorsa :silent: artık kaldırın bu soru işaretlerini :bounce:
Bu alet şehir içinde yarı agresif yarı uysal kullanımda tam 18 krş yakıyor :cat:
Aynı şartların altında cbf150 kullanan arkadaşım 17 krş yakıyor
Bu alet uzun yolda cbf150 nin 19 krş yaktığı yolda 16 krş yaktı... ( http://www.motosiklet.net/forum/etk...niyet-edip-kendimizi-malkarada-bulusumuz.html bu gezimizde hesaplamıştım)
Bütün viteslerde özellikle düşük devirlerdeki güç cezbediyor.
Artılarından bahsettik birazda eksilerinden bahsedelim,
Sele ve pedallar çok rahatsız boyum uzun ve kilolu olduğumdan uzun yolda rahatsız ediyor
Lastikler orjinal lastikleri olduğu için değiştirmek şart yol tutuşunu zayıflatıyor (eski sahibi çok az kullanıldığı için lastikler 1 sezon kullanılmış gibi yeni)
Motor tamircisi arkadaşlarınız size düşman olabiliyor/muş.
Arkası birazcık kısa olduğu için artçı rahatsız olabiliyor o rahatsız ettiği kadar sizide sıkıştırdığı için sizde rahatsız oluyorsunuz
Gidonu tam çeviremiyorum dizime çarpıyor (uzun boyun ve kilonun eksiside olabilir :mrgreen
Tavsiye edermiyim:silent: tabikide kesinlikle bu tarz düşünenlere az yakan çok kaçan cinsten...
Satmaya karar vermiştim hatırlarsnız konuda açmıştım eğerki hırsızlığa karşı kasko yaptırabilirsem (2008 model altına kasko yapılmıyormuş sigortacım öyle söyledi farklı şirketlerede soracağım sonucu yazarım) satmaktan vazgeçecem... Sorusu olan varsa cevaplayabilirim...
Beklediğim performansın kat ve kat üstünde çıktı (hiç kasmadan 120-130 km sürate çıkabiliyor eminimki 140 km/s geçebilir sıkıştırınca ama ben hiç o kadar sıkıştırmadım)
Bu performansın yaktığı yakıt kafanızda soru işareti oluyorsa :silent: artık kaldırın bu soru işaretlerini :bounce:
Bu alet şehir içinde yarı agresif yarı uysal kullanımda tam 18 krş yakıyor :cat:
Aynı şartların altında cbf150 kullanan arkadaşım 17 krş yakıyor
Bu alet uzun yolda cbf150 nin 19 krş yaktığı yolda 16 krş yaktı... ( http://www.motosiklet.net/forum/etk...niyet-edip-kendimizi-malkarada-bulusumuz.html bu gezimizde hesaplamıştım)
Bütün viteslerde özellikle düşük devirlerdeki güç cezbediyor.
Artılarından bahsettik birazda eksilerinden bahsedelim,
Sele ve pedallar çok rahatsız boyum uzun ve kilolu olduğumdan uzun yolda rahatsız ediyor
Lastikler orjinal lastikleri olduğu için değiştirmek şart yol tutuşunu zayıflatıyor (eski sahibi çok az kullanıldığı için lastikler 1 sezon kullanılmış gibi yeni)
Motor tamircisi arkadaşlarınız size düşman olabiliyor/muş.
Arkası birazcık kısa olduğu için artçı rahatsız olabiliyor o rahatsız ettiği kadar sizide sıkıştırdığı için sizde rahatsız oluyorsunuz
Gidonu tam çeviremiyorum dizime çarpıyor (uzun boyun ve kilonun eksiside olabilir :mrgreen
Tavsiye edermiyim:silent: tabikide kesinlikle bu tarz düşünenlere az yakan çok kaçan cinsten...
Satmaya karar vermiştim hatırlarsnız konuda açmıştım eğerki hırsızlığa karşı kasko yaptırabilirsem (2008 model altına kasko yapılmıyormuş sigortacım öyle söyledi farklı şirketlerede soracağım sonucu yazarım) satmaktan vazgeçecem... Sorusu olan varsa cevaplayabilirim...
