Evet arkadaşlar bu olaya açıklık getiriyorum..
Satıcıyı aradım ve konuştum. Size dialoglarımızı yazıyorum tek..
BEN =X SATICI = Y
x- alo iyi günler mustafa bey
y- evet benim
x- sahibindendeki ilan için aramıştım sizi
y- hangisi ?
x- honda ps 150
y- evet buyrun
x- ben sizi alanyadan arıyorum, önümüzdeki hafta ortacaya taşınıyoruz. oralara gitmeden bi motosiklet bakıp görüşmek istemiştim. bilgi almak istemiştim. taşınınca bi de motosiklet aramakla uğraşmak istemiyorum.
y- tabi yardımcı oluyim.
x- herhangi bir yerinde sorun var mı? Kırık felan
y- daha 2011 model motosiklet, düşmesi kalkması hiç bişeyi yok.
x- bazen başka fotoğrafla koyuyolar, gidip bakıyorum resimeki ile alakası yok.
y- yok resimlerdeki motorun aynısı kendisi zaten.
x- arızası felan da yok değil mi?
y- daha 1000 km bakımı bile yapılmadı.
( bilmiyomuş gibi konuşuyorum )
x- peki borcu felan var mı motorun ?
y- 2011 model motosiklet ruhsatı sigortası vizesi herşeyi var. PLAKASI 48 FZ 150
x- satışını hemen alabilir miyim?
y- Satın aldığınız gün hemen veririz satışını
x- plakasına ben bi bakarım
y- bakın bi sorun yok benim için.. motor 150'lik olduğu için plakayı da 150 aldım..
x- Eğer taşınırsak ve motor satılmazsa sizinle irtibata geçerim mutlaka..
y- Tamam beklerim. iyi günler.
İşte motorcu48.. konuşma bu. Ruhsatı da var diyor, satışı da verecek.
ama resimlerde bu motora ait diyor.
Evet arkadaşlar bu olaya açıklık getiriyorum..
Satıcıyı aradım ve konuştum. Size dialoglarımızı yazıyorum tek..
BEN =X SATICI = Y
x- alo iyi günler mustafa bey
y- evet benim
x- sahibindendeki ilan için aramıştım sizi
y- hangisi ?
x- honda ps 150
y- evet buyrun
x- ben sizi alanyadan arıyorum, önümüzdeki hafta ortacaya taşınıyoruz. oralara gitmeden bi motosiklet bakıp görüşmek istemiştim. bilgi almak istemiştim. taşınınca bi de motosiklet aramakla uğraşmak istemiyorum.
y- tabi yardımcı oluyim.
x- herhangi bir yerinde sorun var mı? Kırık felan
y- daha 2011 model motosiklet, düşmesi kalkması hiç bişeyi yok.
x- bazen başka fotoğrafla koyuyolar, gidip bakıyorum resimeki ile alakası yok.
y- yok resimlerdeki motorun aynısı kendisi zaten.
x- arızası felan da yok değil mi?
y- daha 1000 km bakımı bile yapılmadı.
( bilmiyomuş gibi konuşuyorum )
x- peki borcu felan var mı motorun ?
y- 2011 model motosiklet ruhsatı sigortası vizesi herşeyi var. PLAKASI 48 FZ 150
x- satışını hemen alabilir miyim?
y- Satın aldığınız gün hemen veririz satışını
x- plakasına ben bi bakarım
y- bakın bi sorun yok benim için.. motor 150'lik olduğu için plakayı da 150 aldım..
x- Eğer taşınırsak ve motor satılmazsa sizinle irtibata geçerim mutlaka..
y- Tamam beklerim. iyi günler.
İşte motorcu48.. konuşma bu. Ruhsatı da var diyor, satışı da verecek.
ama resimlerde bu motora ait diyor.
ohaa dostumm aradına çok şaşırdım çok ta iyi yapmışsın.plakası benim plaka değil demekki kendi motorunun fotorafı yerine temizini koymuş o ilanı kaldırttırıcam ordan bu kişi sahtekar bi düşündürücü tarafta marmaristende çalışması yalnız:d
42 mt 4848 gerçekten senin motorun mu bence git bi kontrol et belki uzun süredir başkasının motorunu kullanıyorsun da haberin yok??? olamaz mı?ben sahibindendeki vatandaşı yinede bi arayıp bir yüzyüze görüşün derim adam resimler temsili filan da demiyor resimdeki motoru satıyorum diyor,senin motor yakında gittigidiyor.com veya ohoooçoktangitti.com :queen:
telefonda sordum motor bu dedi.. dialogta da yazdım zaten gülüm..![]()
telefonda sordum motor bu dedi.. dialogta da yazdım zaten gülüm..![]()
Pardon abi hızlı okuyunca görmemişim, yani senin konuştuğun mustafa ciddi ciddi marmaristeki arkadaşın motorunu sattı geçtimi sana telefonda,iyiymiş yaaa
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 ----------
sen geyiğine takmak üzere ön cam mı ne arıyordun galiba, cbf 150 cam ölçüleri sormuştun öbür forumda yurtdışındaki sitelere baktım cbf 125 tam oturuyor ama ölçülerini bulamadım yerine sana cbf 600 ün ölçülerini vermiştim cbf 150 formunu açarsan okursun, işine yararmı bilmiyom veya google dan universal air spoiler olarak arattırınca çok site geliyor malum fazma motor bilgim yok ben anlamadım sen bak işine yararsa dostum ok?
İlla cbf olmasına gerek yok zaten, siper arıyoruz, karbon fiber döktürecez belki, göğüsle bir şekilde kafa grenajı yaptırcaz ama duruma bağlı bakıcaz...
bu konuya dönelim de adminden ceza almayalım..
motorcu48 sen sahibinden.coma şikayet et, onlara gerekeni yaparlar zaten..
İlanda motorun plakası gözükmüyor.
Motorun bir şahsa ait olduğunu bilmek mümkün değil plaka gözükmediği için.
Motorda aksesuar anlamında da eklentiler olmadığı için satıcı ilanda aldatma amacı güdemeyecektir.
Fotoğraf çekmeye üşenen veya fırsat bulamayan birisidir kendisi muhtemelen.
öyle de olsa niyeti iyi de olsa arkadaş onu aramış resimdeki motoru satıyorum demiş,resimdeki temsili ama aynı motor dememiş,kimseyi birbirine düşürmek niyetinde değilim ama senin motorun resmini çeksem veya bir siteden bulsam plakayı silsem veya plakayı paintle boyasam sonra bu benim motor ben bunu satıyorum resimdeki motor benimdir desem ne derdin???hadi motorun sahibi resmi görmüş benim motorum diyor,motoru tanımayan birisi telefon açsa trabzondan samsundan çıksa gitse motoru görmeye ortada böyle bir motor yok,varsa bile resimdeki motor değil,eeeee ne olcak nasıl olcak peki???
Evet arkadaşlar bu olaya açıklık getiriyorum..
Satıcıyı aradım ve konuştum. Size dialoglarımızı yazıyorum tek..
BEN =X SATICI = Y
x- alo iyi günler mustafa bey
y- evet benim
x- sahibindendeki ilan için aramıştım sizi
y- hangisi ?
x- honda ps 150
y- evet buyrun
x- ben sizi alanyadan arıyorum, önümüzdeki hafta ortacaya taşınıyoruz. oralara gitmeden bi motosiklet bakıp görüşmek istemiştim. bilgi almak istemiştim. taşınınca bi de motosiklet aramakla uğraşmak istemiyorum.
y- tabi yardımcı oluyim.
x- herhangi bir yerinde sorun var mı? Kırık felan
y- daha 2011 model motosiklet, düşmesi kalkması hiç bişeyi yok.
x- bazen başka fotoğrafla koyuyolar, gidip bakıyorum resimeki ile alakası yok.
y- yok resimlerdeki motorun aynısı kendisi zaten.
x- arızası felan da yok değil mi?
y- daha 1000 km bakımı bile yapılmadı.
( bilmiyomuş gibi konuşuyorum )
x- peki borcu felan var mı motorun ?
y- 2011 model motosiklet ruhsatı sigortası vizesi herşeyi var. PLAKASI 48 FZ 150
x- satışını hemen alabilir miyim?
y- Satın aldığınız gün hemen veririz satışını
x- plakasına ben bi bakarım
y- bakın bi sorun yok benim için.. motor 150'lik olduğu için plakayı da 150 aldım..
x- Eğer taşınırsak ve motor satılmazsa sizinle irtibata geçerim mutlaka..
y- Tamam beklerim. iyi günler.
İşte motorcu48.. konuşma bu. Ruhsatı da var diyor, satışı da verecek.
ama resimlerde bu motora ait diyor.
2. şikayetim kardeşimbaklım nolcak
süpersiniz ya:queen:ohoooçoktangitti.com :queen:
süpersiniz ya:queen:
Motorunun fotoğrafları çalınan kardeşim,merak etmeyiniz motorunuz çalınmamış, fotoğrafları çalınmış. böyle bir olay yaşamanıza üzüldüm ama konuşmaları okuyunca gülmekten yerlere yattım. o ne güzel senaryolar öyle :mrgreen: bu arada adamı da aramışsınız, kendimi aksiyon filmlerinde gibi hissettimadam gayet rahat cevaplar vermiş. yukarıda yazıldığı gibi adam sizin fotoğrafları beğenmiş ve kendi ilanında göstermiş,çaktırmamak için de fotoğraflar benim motora ait demiş. sıkıntı yapılacak bi durum değil bence. ama siz yine de temkinli davranın