biri benim scooterımı almış sahibindene koymuş:)

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşım aklıma birşey geldı eger bu ilana muşteri falan bulursa senın motorunu calar satar Allah korusun belki planlı birşeydır aman dikkat et
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
sen müşteri olarak arayıp konuşsana bi. ama ilk başta şikayet et mutlaka sahibinden.coma. ardından al numarayı
ara konuş.
bakalım ne diyecek
:)
vallaha merak ettim böyle bişey derse adamın ne diyeceğini :D
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla şimdi şikayet etmeyi başardım bakalım kaldırıcaklarmı ilanı bilemiyorum:) hırsızlıktan korkmuyorum nasıl olsa göze alan herşeyi elbetteki calabilirxD

gt250r antalya ,arasam ya fotoraf yoktu kardeşim filan dicek kesin:)
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
sahibinden.com ilanların doğruluğuna dikkat ediyor. kiralık ev ilanım için müşteri gibi ariyip hala kiralıkmı vs sormuşlardı, sonrada sahibinden.com dan arıyoruz, teyit için aradık demişlerdi. Şikayet edersen satıcı! ile irtibata geçerler kesin.
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
valla şimdi şikayet etmeyi başardım bakalım kaldırıcaklarmı ilanı bilemiyorum:) hırsızlıktan korkmuyorum nasıl olsa göze alan herşeyi elbetteki calabilirxD

gt250r antalya ,arasam ya fotoraf yoktu kardeşim filan dicek kesin:)

dostum yanlış yapmışsın
motoru ulu orta bir yere kilitleyerek koy, karakoldan yanına 2 sivil polis al, birisini motorun başına çaktırmazdan dik, diğeriyle satan kişinin yanına gidin motor temizse pazarlıksız bi 6 lira peşin veririm de,sen bunu böyle yakalatmazsan yarın bir gün gerçekten senin motor gider,seninki gitmezse de başka bir arkadaşın motoru gider,başkasının canını yakar telefon numaraları belli,
Ad
mustafa
Soyad
çoşkun
Telefon (İş)
+90-532-3544848
Telefon (Cep)
+90-532-6068497
motoru görmeden pazarlık yapma bakalım gerçekten tıpış tıpış senin motorun yanına gelecekmi gelmeyecek mi,gelmezse de cep telefonunun imei sinden polis telefonu açık olduğu her an zaten yakalar sahibinden.com da ilan hala duruyordu bence bir çıktısını alarak notere 3-5 milyon karşılığı tastiklet,en azından motor giderse kimin aldığı belli olur,ilandaki kişinin diğer ilanlarına bakarsan arkadaş sağlam-temiz çalışıyor paso muğladan vuruyor gibi görünüyor
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
dostum yanlış yapmışsın
motoru ulu orta bir yere kilitleyerek koy, karakoldan yanına 2 sivil polis al, birisini motorun başına çaktırmazdan dik, diğeriyle satan kişinin yanına gidin motor temizse pazarlıksız bi 6 lira peşin veririm de,sen bunu böyle yakalatmazsan yarın bir gün gerçekten senin motor gider,seninki gitmezse de başka bir arkadaşın motoru gider,başkasının canını yakar telefon numaraları belli,
Ad
mustafa
Soyad
çoşkun
Telefon (İş)
+90-532-3544848
Telefon (Cep)
+90-532-6068497
motoru görmeden pazarlık yapma bakalım gerçekten tıpış tıpış senin motorun yanına gelecekmi gelmeyecek mi,gelmezse de cep telefonunun imei sinden polis telefonu açık olduğu her an zaten yakalar sahibinden.com da ilan hala duruyordu bence bir çıktısını alarak notere 3-5 milyon karşılığı tastiklet,en azından motor giderse kimin aldığı belli olur,ilandaki kişinin diğer ilanlarına bakarsan arkadaş sağlam-temiz çalışıyor paso muğladan vuruyor gibi görünüyor

oo bu geceki en iyi senaryo.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sorun yok. aynısı benimde başıma gelmişti.. şikayet maili attım kaldırıldı ilan
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
hehehe:mrgreen:

bu kişi benim adresimi bilmez plakamı bilmez .görüntülerde allahtan plakamda yokki sizce tırsmalımıyım bukadar??? valla yorumlardan tırstım yalnız he:pale:

yaw kendi mesajımı okudum da ben bile kendi mesajımdan tırstım sherlock holmes gibi yazmışım valla sen hayli hayli tırsarsın,bence bi ilanı kaldırtmayla yetinme bi telefon aç bakalım bi pazarlık yap motor hakkatten var mı yok mu o satıldı başka motor mu verelim diyecek,yarın gel makineyi göstereyim mi diycek,yoksa bak ararım pazarlık yapar alırım motoru altından :p :queen:::zencii::::151::::159::
yaw bişey olmazda sen yinede bi kısaca ara derim ben, nabza göre şerbet verirsin,dikkat et şerbetine de ortak çıkmasın,sahibindende şerbet resmi de görürmüşsün filan daaaaarmişim...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Buyuk İhtımal Kendı Motorunun Fotosunu Cekememiş Bi Vatandastır,
Sıkıntı Olacağını Sanmıyorum...
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
sen müşteri olarak arayıp konuşsana bi. ama ilk başta şikayet et mutlaka sahibinden.coma. ardından al numarayı
ara konuş.
bakalım ne diyecek
:)
vallaha merak ettim böyle bişey derse adamın ne diyeceğini :D

güzel fikir,hırsızın çalacağı malı saklayın sonra hırsızlık yapacakmı bir görelim,önce sahibinden.com dan kaldırılmazdan önce arasınki işin iç yüzünü öğrendikten sonra ilan kalksın,kendimi hırsız yerine koyuyorum,ilan da kalkmış,öyle bir motorumuz yok der çıkarım işin içinden,bir de yanlışın olmasın,motorun kendi motorun olduğuna eminsin değilmi,başka beyaz renkli aynı marka aynı model motor olamaz mı diyorsun???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:19 ----------

nette tasadüfen kendi motorumun modeline görsellerden bakarken denk geldim biri bu siteye yüklediğim fotorafları almış sahibindene koymuş:queen:
kendi motoru olarak tanıtmış.arkadaşlar bu kişi 100% sahtekarlık yapıyor buna nasıl engel olabiliriz?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-ps-150i-cok-yeni-40890975/detay

bir de işin enteresan tarafı koca türkiyede 80 küsür vilayetten hırsız muğlalı,motorcu48 marmarisli, eeeeeeeee adam rasgele internetten bularak mı koydu diyorsunuz resimleri?en azından müşteri çıkarsa çalması kolay olsun diye düşünmüş olamazmı???bildiğim kadarıyla marmaris muğlaya bağlı, bu senaryomu da sevdim ha,gece 3,30 senin ilan hala müşteri bekler,motorda güzelmiş yaaa arasammııı aramasam mıııı,iyi bi pazarlıkla 1-1,5 a kapatırmıyım acaba??? :queen: :wiinkk: :p
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
kara_murat abi de get başımdan beni valla da korkutuyon ya:DDDD
abi senaryo üzerine senaryo üretiyon dediklerinde doğruluk payıda var zaten pis koymaya başladı bana heexD
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
kara_murat abi de get başımdan beni valla da korkutuyon ya:DDDD
abi senaryo üzerine senaryo üretiyon dediklerinde doğruluk payıda var zaten pis koymaya başladı bana heexD

Yaw dostum seni tanımam hırsızı tanımam :p ikinizde muğladasınız,adamın sahibinden.com daki diğer ürünlerine bakınca bürsürü şey çıkıyor,fiyatda hiç kafadan atılacak fiyatlar değil,adam işi bilen bi kırhız mı desem hırkız mı desem,büyük ihtimalle bişey çıkmaz ama seni çekemeyen birisi filan varsa,veya şaka yapan tanıdık bir motorcu bilmiyorum,yaw kendimi hırsız yerine koyuyorum,öyle bir hırsızlık yapayım ki çalınıncaya kadar suçum ispat edilemesin,yani çaldığım motorla muğladaki motorcuları gezsem 2-3-4.ncüsünde hemen yakalanırım,önce ben temiz temiz bi müşteri bulayım pazarlığımızı edelim,iyi fiyat verirlerse ondan sonra çalarım zaten çalar çalmazda satar geçerim oooh mis gibi para diye düşünürüm :p zaten çalındığını anlayıncaya kadar iş işten geçer olay benden çıkar, ve çaldığım belli olmadığı için de kimse bir şey iddia edemez,görev başındada yakalamadılar,benden motoru alacak vatandaşın başı ağrır 2 konturlu cep telefonu hattına malolur en kötü ihtimalle 5 er den 10 tl (içinde konturda yoktur),kendimi hırsız yerine koymiyim sen beni fena benzetcek gibi bakıyon :queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
heheh:D yok be kardeşim ayıpsın dahasına muhabbet çıktı diye eyleniyom gayet sakinim ben:) yalnız varya motoru sağlam kazıga bağlıyım ben nolur nolmazxD arasam bide telefon numarasını kendi ellimizle sunmayalım karşı tarafa:))))
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
heheh:D yok be kardeşim ayıpsın dahasına muhabbet çıktı diye eyleniyom gayet sakinim ben:) yalnız varya motoru sağlam kazıga bağlıyım ben nolur nolmazxD arasam bide telefon numarasını kendi ellimizle sunmayalım karşı tarafa:))))

pakette son 2 adet sigara var tekini yaktım elimde saat 03,55 yani ilk 10 dakikaya yattım yattım yatamadım eski huyum gider sigara ararım şimdi bu soğukta onun için sana bi son mesaj yazayım,yaş kaç bilmiyorum da kafayı takma Allahın izniyle hiç bişey çıkmaz da.... işte sen yarın yoktan bi ara duruma göre ya karakoldan ya da 2-3 yapılı arkadaşını yanına al bi git,yaw adam başka şehirden olsa diycem bulmuştur örnek diye bi resim,aynı şehirdesiniz,motordan anlamasa sahibinden.com da başka ürünleri de var,yamuk yumuk olsa 1 telefon yeter niye 2 tane versin,sen o resimdeki motorun kendi motorun olduğuna eminmisin,veya kardeşin-baban veya yakın akrabalardan birisi satmaya karar vermiş olabilir mi, beni eklersen ekle hotmailine az daha gırgır geçelim [email protected] ama 10 dakka daha konuşuruz muhabbet eder tanışırız,sonra ben kaçar hırsızı bıraktık kabahat sendemi diye arıyoz,belki de çift karakterlisindir, psikolojik sorunların vardır diğer baskın karakterin satmaya karar vermiştir filmlerdeki gibi olamaz mı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:59 ----------

heheh:D yok be kardeşim ayıpsın dahasına muhabbet çıktı diye eyleniyom gayet sakinim ben:) yalnız varya motoru sağlam kazıga bağlıyım ben nolur nolmazxD arasam bide telefon numarasını kendi ellimizle sunmayalım karşı tarafa:))))

SIFIR AYARINDA SEDEFLİ BEYAZ GARANTİLİ 987 KM DE ARAÇ ALACAĞIM İÇİN SATILILIKTIR PAZARLIK İÇİN KİMSE ZAHMET ETMESİN..

diyor ki tercüme edeyim, sıfır ayarında sedefli beyaz garantili (!!!????) 987 km.de araç Çalacağım için satılıktır. en çok da pazarlık için kimse zahmet etmesin diyor koptum burda yaaaw gece gece zuhahahaha muhahahahaha hihohahahahaha kesin seni tanıyan birisidir ilan tarihi de yeni işin enteresan tarafı 10-15 günlük bir ilan...
senin o motor sahibinden.com olmamış, gittigidiyor.com olmuş yakında gider :queen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
@motorcu48@
istersen arıyim soruyim, hala satılık mı diye
motor bu mu ? sorunu var mı diye..
adamın ağzını burnunu kırarım vallaha..
:cherry:
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
Umarım bu yazılan senaryoları gerektircek bir durum değildir şuan yaşadığınız, belkide adam motorunun fotosunu çekmeye üşenmiştir nettede kendi motorunun rengine benzeyen size ait olan güzel fotolar bulmuştur onları eklemiştir.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
arayın şu adamı motoru görebilirmiyiz diye sorun alıcı gibi davranıp konuşun yavvv çatladım meraktan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst