biri benim scooterımı almış sahibindene koymuş:)

Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
54
pes dorusu,insan üşenirmi motorunun resmini çekmeye yok böle bişi resmen hırsızlık bu yapılan..:silent:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Evet arkadaşlar bu olaya açıklık getiriyorum..
Satıcıyı aradım ve konuştum. Size dialoglarımızı yazıyorum tek..
BEN =X SATICI = Y

x- alo iyi günler mustafa bey
y- evet benim
x- sahibindendeki ilan için aramıştım sizi
y- hangisi ?
x- honda ps 150
y- evet buyrun
x- ben sizi alanyadan arıyorum, önümüzdeki hafta ortacaya taşınıyoruz. oralara gitmeden bi motosiklet bakıp görüşmek istemiştim. bilgi almak istemiştim. taşınınca bi de motosiklet aramakla uğraşmak istemiyorum.
y- tabi yardımcı oluyim.
x- herhangi bir yerinde sorun var mı? Kırık felan
y- daha 2011 model motosiklet, düşmesi kalkması hiç bişeyi yok.
x- bazen başka fotoğrafla koyuyolar, gidip bakıyorum resimeki ile alakası yok.
y- yok resimlerdeki motorun aynısı kendisi zaten.
x- arızası felan da yok değil mi?
y- daha 1000 km bakımı bile yapılmadı.
( bilmiyomuş gibi konuşuyorum )
x- peki borcu felan var mı motorun ?
y- 2011 model motosiklet ruhsatı sigortası vizesi herşeyi var. PLAKASI 48 FZ 150
x- satışını hemen alabilir miyim?
y- Satın aldığınız gün hemen veririz satışını
x- plakasına ben bi bakarım
y- bakın bi sorun yok benim için.. motor 150'lik olduğu için plakayı da 150 aldım..
x- Eğer taşınırsak ve motor satılmazsa sizinle irtibata geçerim mutlaka..
y- Tamam beklerim. iyi günler.

İşte motorcu48.. konuşma bu. Ruhsatı da var diyor, satışı da verecek.
ama resimlerde bu motora ait diyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ya böyle hırsızların ololayına polis falan karıştırmayacan işe bir arkadaşına yanına alacan birinide motor alması için yakından takip edecen oda arkadaşın olacak sonra bi alacan eline verecen odunu hiç acımayacan sonra polise götürecen veya hastaneye sevk verecen kırılmadık kemik bırakmayacan yani su testisini su yolunda kıracan
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
14
Dikkat et adamın diğer ilanları marmaris cumhuriyet mahallesi diyor sende marmaristesin kesin göz dikmiş senin motora :mrgreen:
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
Evet arkadaşlar bu olaya açıklık getiriyorum..
Satıcıyı aradım ve konuştum. Size dialoglarımızı yazıyorum tek..
BEN =X SATICI = Y

x- alo iyi günler mustafa bey
y- evet benim
x- sahibindendeki ilan için aramıştım sizi
y- hangisi ?
x- honda ps 150
y- evet buyrun
x- ben sizi alanyadan arıyorum, önümüzdeki hafta ortacaya taşınıyoruz. oralara gitmeden bi motosiklet bakıp görüşmek istemiştim. bilgi almak istemiştim. taşınınca bi de motosiklet aramakla uğraşmak istemiyorum.
y- tabi yardımcı oluyim.
x- herhangi bir yerinde sorun var mı? Kırık felan
y- daha 2011 model motosiklet, düşmesi kalkması hiç bişeyi yok.
x- bazen başka fotoğrafla koyuyolar, gidip bakıyorum resimeki ile alakası yok.
y- yok resimlerdeki motorun aynısı kendisi zaten.
x- arızası felan da yok değil mi?
y- daha 1000 km bakımı bile yapılmadı.
( bilmiyomuş gibi konuşuyorum )
x- peki borcu felan var mı motorun ?
y- 2011 model motosiklet ruhsatı sigortası vizesi herşeyi var. PLAKASI 48 FZ 150
x- satışını hemen alabilir miyim?
y- Satın aldığınız gün hemen veririz satışını
x- plakasına ben bi bakarım
y- bakın bi sorun yok benim için.. motor 150'lik olduğu için plakayı da 150 aldım..
x- Eğer taşınırsak ve motor satılmazsa sizinle irtibata geçerim mutlaka..
y- Tamam beklerim. iyi günler.

İşte motorcu48.. konuşma bu. Ruhsatı da var diyor, satışı da verecek.
ama resimlerde bu motora ait diyor.

- Şimdi bu motor motorcu48 in motoruyla aynı motor değil başka motor mu???
- Yaw sen naaptın ne güzel çalıntı malı ucuz yolu alacaktık önce ben davranacaktım :p :queen:
- Olay acayip karışık bi hal almaya başladı,sonucunu da felaket vaziyette merak ediyorum, motorun gerçek sahibi bence arayıp motoru görmeye gitmeli tabi beyzbol sopasını da yanından ayırmamalı bence
- koalam bari telefonda motor resimlerde görünen motor mu başka resimleri varmı diye sorsaydın ya
sonunda kan çıkacak gibi geliyor bana :p :bounce:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Evet arkadaşlar bu olaya açıklık getiriyorum..
Satıcıyı aradım ve konuştum. Size dialoglarımızı yazıyorum tek..
BEN =X SATICI = Y

x- alo iyi günler mustafa bey
y- evet benim
x- sahibindendeki ilan için aramıştım sizi
y- hangisi ?
x- honda ps 150
y- evet buyrun
x- ben sizi alanyadan arıyorum, önümüzdeki hafta ortacaya taşınıyoruz. oralara gitmeden bi motosiklet bakıp görüşmek istemiştim. bilgi almak istemiştim. taşınınca bi de motosiklet aramakla uğraşmak istemiyorum.
y- tabi yardımcı oluyim.
x- herhangi bir yerinde sorun var mı? Kırık felan
y- daha 2011 model motosiklet, düşmesi kalkması hiç bişeyi yok.
x- bazen başka fotoğrafla koyuyolar, gidip bakıyorum resimeki ile alakası yok.
y- yok resimlerdeki motorun aynısı kendisi zaten.
x- arızası felan da yok değil mi?
y- daha 1000 km bakımı bile yapılmadı.
( bilmiyomuş gibi konuşuyorum )
x- peki borcu felan var mı motorun ?
y- 2011 model motosiklet ruhsatı sigortası vizesi herşeyi var. PLAKASI 48 FZ 150
x- satışını hemen alabilir miyim?
y- Satın aldığınız gün hemen veririz satışını
x- plakasına ben bi bakarım
y- bakın bi sorun yok benim için.. motor 150'lik olduğu için plakayı da 150 aldım..
x- Eğer taşınırsak ve motor satılmazsa sizinle irtibata geçerim mutlaka..
y- Tamam beklerim. iyi günler.

İşte motorcu48.. konuşma bu. Ruhsatı da var diyor, satışı da verecek.
ama resimlerde bu motora ait diyor.

ohaa dostumm aradına çok şaşırdım çok ta iyi yapmışsın.plakası benim plaka değil demekki kendi motorunun fotorafı yerine temizini koymuş o ilanı kaldırttırıcam ordan bu kişi sahtekar bi düşündürücü tarafta marmaristende çalışması yalnız:d
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
ohaa dostumm aradına çok şaşırdım çok ta iyi yapmışsın.plakası benim plaka değil demekki kendi motorunun fotorafı yerine temizini koymuş o ilanı kaldırttırıcam ordan bu kişi sahtekar bi düşündürücü tarafta marmaristende çalışması yalnız:d

42 mt 4848 gerçekten senin motorun mu bence git bi kontrol et belki uzun süredir başkasının motorunu kullanıyorsun da haberin yok??? olamaz mı?ben sahibindendeki vatandaşı yinede bi arayıp bir yüzyüze görüşün derim adam resimler temsili filan da demiyor resimdeki motoru satıyorum diyor,senin motor yakında gittigidiyor.com veya ohoooçoktangitti.com :queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
42 mt 4848 gerçekten senin motorun mu bence git bi kontrol et belki uzun süredir başkasının motorunu kullanıyorsun da haberin yok??? olamaz mı?ben sahibindendeki vatandaşı yinede bi arayıp bir yüzyüze görüşün derim adam resimler temsili filan da demiyor resimdeki motoru satıyorum diyor,senin motor yakında gittigidiyor.com veya ohoooçoktangitti.com :queen:

olabilir belkide sahtekarlığı yapan bizizdir:queen:
du bakalım bidaha şikayet ettim ilan kaldırılmasına bakıcam çalıcaklarsada kapımız açık olur gider bee..maksat vatandaş işini görsün:mrgreen::queen:
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
telefonda sordum motor bu dedi.. dialogta da yazdım zaten gülüm.. :)

Pardon abi hızlı okuyunca görmemişim, yani senin konuştuğun mustafa ciddi ciddi marmaristeki arkadaşın motorunu sattı geçtimi sana telefonda,iyiymiş yaaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 ----------

telefonda sordum motor bu dedi.. dialogta da yazdım zaten gülüm.. :)

sen geyiğine takmak üzere ön cam mı ne arıyordun galiba, cbf 150 cam ölçüleri sormuştun öbür forumda yurtdışındaki sitelere baktım cbf 125 tam oturuyor ama ölçülerini bulamadım yerine sana cbf 600 ün ölçülerini vermiştim cbf 150 formunu açarsan okursun, işine yararmı bilmiyom veya google dan universal air spoiler olarak arattırınca çok site geliyor malum fazma motor bilgim yok ben anlamadım sen bak işine yararsa dostum ok?
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Pardon abi hızlı okuyunca görmemişim, yani senin konuştuğun mustafa ciddi ciddi marmaristeki arkadaşın motorunu sattı geçtimi sana telefonda,iyiymiş yaaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 ----------



sen geyiğine takmak üzere ön cam mı ne arıyordun galiba, cbf 150 cam ölçüleri sormuştun öbür forumda yurtdışındaki sitelere baktım cbf 125 tam oturuyor ama ölçülerini bulamadım yerine sana cbf 600 ün ölçülerini vermiştim cbf 150 formunu açarsan okursun, işine yararmı bilmiyom veya google dan universal air spoiler olarak arattırınca çok site geliyor malum fazma motor bilgim yok ben anlamadım sen bak işine yararsa dostum ok?

İlla cbf olmasına gerek yok zaten, siper arıyoruz, karbon fiber döktürecez belki, göğüsle bir şekilde kafa grenajı yaptırcaz ama duruma bağlı bakıcaz...

bu konuya dönelim de adminden ceza almayalım..

motorcu48 sen sahibinden.coma şikayet et, onlara gerekeni yaparlar zaten..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
İlla cbf olmasına gerek yok zaten, siper arıyoruz, karbon fiber döktürecez belki, göğüsle bir şekilde kafa grenajı yaptırcaz ama duruma bağlı bakıcaz...

bu konuya dönelim de adminden ceza almayalım..

motorcu48 sen sahibinden.coma şikayet et, onlara gerekeni yaparlar zaten..

2. şikayetim kardeşim:p baklım nolcak
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
İlanda motorun plakası gözükmüyor.

Motorun bir şahsa ait olduğunu bilmek mümkün değil plaka gözükmediği için.

Motorda aksesuar anlamında da eklentiler olmadığı için satıcı ilanda aldatma amacı güdemeyecektir.

Fotoğraf çekmeye üşenen veya fırsat bulamayan birisidir kendisi muhtemelen.
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
İlanda motorun plakası gözükmüyor.

Motorun bir şahsa ait olduğunu bilmek mümkün değil plaka gözükmediği için.

Motorda aksesuar anlamında da eklentiler olmadığı için satıcı ilanda aldatma amacı güdemeyecektir.

Fotoğraf çekmeye üşenen veya fırsat bulamayan birisidir kendisi muhtemelen.

öyle de olsa niyeti iyi de olsa arkadaş onu aramış resimdeki motoru satıyorum demiş,resimdeki temsili ama aynı motor dememiş,kimseyi birbirine düşürmek niyetinde değilim ama senin motorun resmini çeksem veya bir siteden bulsam plakayı silsem veya plakayı paintle boyasam sonra bu benim motor ben bunu satıyorum resimdeki motor benimdir desem ne derdin???hadi motorun sahibi resmi görmüş benim motorum diyor,motoru tanımayan birisi telefon açsa trabzondan samsundan çıksa gitse motoru görmeye ortada böyle bir motor yok,varsa bile resimdeki motor değil,eeeee ne olcak nasıl olcak peki???
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
öyle de olsa niyeti iyi de olsa arkadaş onu aramış resimdeki motoru satıyorum demiş,resimdeki temsili ama aynı motor dememiş,kimseyi birbirine düşürmek niyetinde değilim ama senin motorun resmini çeksem veya bir siteden bulsam plakayı silsem veya plakayı paintle boyasam sonra bu benim motor ben bunu satıyorum resimdeki motor benimdir desem ne derdin???hadi motorun sahibi resmi görmüş benim motorum diyor,motoru tanımayan birisi telefon açsa trabzondan samsundan çıksa gitse motoru görmeye ortada böyle bir motor yok,varsa bile resimdeki motor değil,eeeee ne olcak nasıl olcak peki???

Benim motorun fotoğraflarına birkaç ilanda rastlamıştım, arabamın ise fotoğraflarını kullanarak birisi bir forumda direkt " bu da bizim araba" diye konu açmıştı.

Bu hususta talimliyim anlayacağın. Arabamın fotoğraflarını koyup da(plaka belli idi) ona buna hava atarcasına ifadeler kuran elemanı aynı sitede rezil ettim.

Sözde bu vatandaşta da aynı arabadan varmış fakat fotoğrafı olmadığı için benim arabanın fotoğraflarını eklemiş. (benim arabada da aksesuar anlamında eh biraz emek vardı)

Neyse,

Tabi benim motorumun fotoğrafını ekleyen kişinin motoru temiz değilse bu alıcıları yanıltacaktır.

Şu an motorumun temiz,bakımlı bir halinin fotoğraflarını ilana koysalar şikayet ederim. Zira benim motor 2006 model olduğu için 2006 model emsali bir scooterın cacık olma ihtimali yüksektir. Bu da alıcıları yanıltabilir.

Fakat bu ilanda kastedilen 2011 model PS150'nin fotoğraftaki motorla aynı temizlikte olma ihtimali yüksek olabilir.

Bir açıdan etik değil tabi ki bu iş.

Fazlaca detay içeren fotoğraflar olmadığı için endişe etmeye gerek yok.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Evet arkadaşlar bu olaya açıklık getiriyorum..
Satıcıyı aradım ve konuştum. Size dialoglarımızı yazıyorum tek..
BEN =X SATICI = Y

x- alo iyi günler mustafa bey
y- evet benim
x- sahibindendeki ilan için aramıştım sizi
y- hangisi ?
x- honda ps 150
y- evet buyrun
x- ben sizi alanyadan arıyorum, önümüzdeki hafta ortacaya taşınıyoruz. oralara gitmeden bi motosiklet bakıp görüşmek istemiştim. bilgi almak istemiştim. taşınınca bi de motosiklet aramakla uğraşmak istemiyorum.
y- tabi yardımcı oluyim.
x- herhangi bir yerinde sorun var mı? Kırık felan
y- daha 2011 model motosiklet, düşmesi kalkması hiç bişeyi yok.
x- bazen başka fotoğrafla koyuyolar, gidip bakıyorum resimeki ile alakası yok.
y- yok resimlerdeki motorun aynısı kendisi zaten.
x- arızası felan da yok değil mi?
y- daha 1000 km bakımı bile yapılmadı.
( bilmiyomuş gibi konuşuyorum )
x- peki borcu felan var mı motorun ?
y- 2011 model motosiklet ruhsatı sigortası vizesi herşeyi var. PLAKASI 48 FZ 150
x- satışını hemen alabilir miyim?
y- Satın aldığınız gün hemen veririz satışını
x- plakasına ben bi bakarım
y- bakın bi sorun yok benim için.. motor 150'lik olduğu için plakayı da 150 aldım..
x- Eğer taşınırsak ve motor satılmazsa sizinle irtibata geçerim mutlaka..
y- Tamam beklerim. iyi günler.

İşte motorcu48.. konuşma bu. Ruhsatı da var diyor, satışı da verecek.
ama resimlerde bu motora ait diyor.

başlıgınızı okuyunca benimde aklıma ilk sizin motoru çalıp satabilir gibi bi durum geldi Allah korusun
Bahsettigi plaka ''48 FZ 150'' bu sizin plakanızmı peki?
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
2. şikayetim kardeşim:p baklım nolcak

...... kadı sevmiş şikayetin kime diye bir atasözü var ya, noktalar biiiiip oluyor neyse,sen daha ikinci şikayeti yaparsın üçüncüyü yaparsın dördüncüyü yaparsın en iyisimi en azından tel.aç kendi motorun olduğunu söylemesen bile bakkaldan konturlu:p yaw bu bizim emmioğlunun hacizlik motoru sen bunune zaman belediyenin ihalesinden kaldırdın da buraya koydun başın fena yanar falan filan iki bi martaval oku tamamdır,azcık yusuf beyi yakından tanısın,artık yussuf der mi joseph (cozıf) mı der,ama öyle oturup da sahibindeni arayıp durma direk kendisini ara kaldırsın resmi,bak hoşuma gitmeye başladı kapatırım 1 liraya temizinden alırım motorunu haaa ::evil::::zencii::::koop::::jester::
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
ohoooçoktangitti.com :queen:
süpersiniz ya:queen:

Motorunun fotoğrafları çalınan kardeşim,merak etmeyiniz motorunuz çalınmamış, fotoğrafları çalınmış. böyle bir olay yaşamanıza üzüldüm ama konuşmaları okuyunca gülmekten yerlere yattım. o ne güzel senaryolar öyle :mrgreen: bu arada adamı da aramışsınız, kendimi aksiyon filmlerinde gibi hissettim:p adam gayet rahat cevaplar vermiş. yukarıda yazıldığı gibi adam sizin fotoğrafları beğenmiş ve kendi ilanında göstermiş,çaktırmamak için de fotoğraflar benim motora ait demiş. sıkıntı yapılacak bi durum değil bence. ama siz yine de temkinli davranın
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
süpersiniz ya:queen:

Motorunun fotoğrafları çalınan kardeşim,merak etmeyiniz motorunuz çalınmamış, fotoğrafları çalınmış. böyle bir olay yaşamanıza üzüldüm ama konuşmaları okuyunca gülmekten yerlere yattım. o ne güzel senaryolar öyle :mrgreen: bu arada adamı da aramışsınız, kendimi aksiyon filmlerinde gibi hissettim:p adam gayet rahat cevaplar vermiş. yukarıda yazıldığı gibi adam sizin fotoğrafları beğenmiş ve kendi ilanında göstermiş,çaktırmamak için de fotoğraflar benim motora ait demiş. sıkıntı yapılacak bi durum değil bence. ama siz yine de temkinli davranın

hahaha:queen: bende nabza göre gidiyorum kardeşim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst