- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #61
@hayaletfilo
Racing güçlü olması nedeniyle en çok tercih edilen, insanlarda hayranlık duygusu uyandıran, kızların daha çok baktığı bir motordur da ondan tercih edilir. Tamamen kültürle alakalı yani. İnsanlar racing kullanmak için belli bir deneyim gerektiğine karşı çıkıp daha doğru düzgün motor kullanmayı öğrenmeden racing alıyorlar. İşte bu yüzden kazaların çoğunda racing makina var. Halbuki adam gibi kullananlar da var, senelerdir kaza yapmadan biniyorlar bu motorlara. Zaten racing caddede binilmemesi gereken bir motordur. Adı üstünde : Yarış motoru! Yarış da caddelerde olmaz pistte olur. İşte bu başlığın esas konusu da budur. Tecrübe ve deneyim zamanla kazanılır, kademeli olarak motor büyütmenin nedeni de zaman ihtiyacı olduğundandır. Yoksa racing ölüm makinası falan değildir, motor modelleri arasında en teknolojik, en dengeli, en güvenli motordur. Ölüm makinası olan motor değil, insandır!Son olarak dikkatimi çeken bi konu var neden ölümle sonuçlanan kazaların çoğu racing motorlarda oluyor. Bence her önüne gelene bu aletleri satmamaları lazım ne biliyim en azından belli bi tecrübe aranıp sınavdan geçirilmeli kişi diye düşünüyorum.
