birazda gülelim komik olaylarınızı paylaşmak istermisin hemen gir içeriye

Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
88
eslm arkadaşlar bu tür konu uzun zamandır açılmıyordu okudukça keyifleneceğimiz keyiflendikçe anı hatırlayıp yazacağınız bir konu olcağına emin gibiyim:D haydi bakalım parmaklara kuvvet
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
88
:pale: özür dilerim ya okadar baktım ama dikkatimi çekmedi heralde harbi kötü oldum şimdi ya gereksiz insan durumundayım:) konu silme olayı varmı yoksa editörü kilitlemesinimi beklycez:silent:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
benim başımdan değilde bi arkadaşımın başından geçen bi olay.radar meselesi...
benim bi arkadaş yol düz diye bi denizli taraflarında biyerde focus 1.6tdci kaç yapıyo diye deniyim demiş.ama şansa bakın o yoldada gezici radar varmış.benim arkadaş radarı 186 km gibi bi hızla sollamış.biraz ilerledikten sonra yolda mavi gömlekli siyah pantolonlu biri el ediyo,dur işareti yapıyomuş.nasıl durayım diyo.polis olduğunu farketmiş basmış frene ama 400 metre kadar sonra durabilmiş.takmış geri vitese.gelmiş polisin yanına.camı açtım diyo.bir polis memuru bu kadar mı kibar olur diyo.polisin dediği şu:iyi günler beyefendi,nasılsınız....tebrik ederim beyefendi günün en hızlısı sizsiniz demiş:)öyle kibarmışki polis arabayı bırak git dese borakıcam yani diyo.yemiş cezasını paşa paşa:)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
benim başımdan değilde bi arkadaşımın başından geçen bi olay.radar meselesi...
benim bi arkadaş yol düz diye bi denizli taraflarında biyerde focus 1.6tdci kaç yapıyo diye deniyim demiş.ama şansa bakın o yoldada gezici radar varmış.benim arkadaş radarı 186 km gibi bi hızla sollamış.biraz ilerledikten sonra yolda mavi gömlekli siyah pantolonlu biri el ediyo,dur işareti yapıyomuş.nasıl durayım diyo.polis olduğunu farketmiş basmış frene ama 400 metre kadar sonra durabilmiş.takmış geri vitese.gelmiş polisin yanına.camı açtım diyo.bir polis memuru bu kadar mı kibar olur diyo.polisin dediği şu:iyi günler beyefendi,nasılsınız....tebrik ederim beyefendi günün en hızlısı sizsiniz demiş:)öyle kibarmışki polis arabayı bırak git dese borakıcam yani diyo.yemiş cezasını paşa paşa:)


aslında olması gerekende budur.. özellikle halkla 1e1 muhattap olan polis memurlarının bence her halukarda her daim sabırlı ve kibar olması gerekir!
Ama nerdee?! Yolda yürüyoruz, "Şşt, gençler! Kimlik varmı kimlik?!"

Hitaba bak, hizaya gel.. :pr:
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
benim başımdan geçen güzel bi durum vardı..

İlk vitesli motor kullandıımda ybr ile..Çok dik bi yokuşta kaldırmayı başarabildim biraz balata yesemde..önüümden öyle hızlı bi araba geçtiki arka fren diye debr iyaja bastım sonra "hasss..bu debriyajdı deyip bırakmştm" gerisini anlatmıcam :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
benim başımdan geçen güzel bi durum vardı..

İlk vitesli motor kullandıımda ybr ile..Çok dik bi yokuşta kaldırmayı başarabildim biraz balata yesemde..önüümden öyle hızlı bi araba geçtiki arka fren diye debr iyaja bastım sonra "hasss..bu debriyajdı deyip bırakmştm" gerisini anlatmıcam :)

hahahhhha :)))
buna cok guLdum
neden oLdugunu soyLemicem :eek:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
benim başımdan geçen güzel bi durum vardı..

İlk vitesli motor kullandıımda ybr ile..Çok dik bi yokuşta kaldırmayı başarabildim biraz balata yesemde..önüümden öyle hızlı bi araba geçtiki arka fren diye debr iyaja bastım sonra "hasss..bu debriyajdı deyip bırakmştm" gerisini anlatmıcam :)

kırıldım yaau
demek ki içinde motor sevgisi olan herkez bir gün bir yerde debriyaj bırakır :queen::cat:
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
bisikletle kum tepesinden atlıycaz inşaatta arkadaş atladı bi şey olmadı tam ben atlıyodum işçilerden biri enseye bi koydu kuma düştüm arkadaş zincir attı ustaya usta anaın bacını sülaleni .... gerisini sölemiycem ama bn bütün gün lale gibi gezdim ortalıkta
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
merhaba arkadaşlar bennde bi olay anlatıcam komikligine siz karar verin.... motoru yeni aldıgım zamanlar şöle ist turu yapayımdedim ters yönler yanlış girişler tabela görmemeler filan sarayburnunda gülhanenin alt tarafından u dönüşü yaptım eminönüne dogru gidiyorum akşam hava karanlık üstünde parlayan şeritleri olan kıyafetli biri devamlı sagı gösteriyo eyvah polis cevirmesi ehliyette yok yandık derken sagdan sagdan gidiyorum polis molis yok bir baktımki feribota biniyorus geri nasıl çıkacagımı şaşırdım azdaha gidiyoduk biyerlere ne feribotuydu şaşkınlıktan bakamadım trafigi durdurdugum gibi aralardan sıyrılarak yoluma devam ettim tabi şaşkınlıgı bi müddet kafamdan atamadım saygılar
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
merhaba arkadaşlar bennde bi olay anlatıcam komikligine siz karar verin.... motoru yeni aldıgım zamanlar şöle ist turu yapayımdedim ters yönler yanlış girişler tabela görmemeler filan sarayburnunda gülhanenin alt tarafından u dönüşü yaptım eminönüne dogru gidiyorum akşam hava karanlık üstünde parlayan şeritleri olan kıyafetli biri devamlı sagı gösteriyo eyvah polis cevirmesi ehliyette yok yandık derken sagdan sagdan gidiyorum polis molis yok bir baktımki feribota biniyorus geri nasıl çıkacagımı şaşırdım azdaha gidiyoduk biyerlere ne feribotuydu şaşkınlıktan bakamadım trafigi durdurdugum gibi aralardan sıyrılarak yoluma devam ettim tabi şaşkınlıgı bi müddet kafamdan atamadım saygılar

Çok iyiydi ya :)
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
3
Mahallede evin önünden motorla kalkış yaptım,mahallede hiç kimse yok ama tık ses çıkmıyo,tam mahalleden çıkıyorumki önümde düğün konvoyu belirdi ve önümde yaklaşık 5-6 araba durdu bende o anda durdum ve onca kişi arabadan inip karşımda göbek atmaya başladılar,ben şoktayım o anda tabi şaka gibi durdum onları izliyorum gelin damat filan herkes mutlu bi şekilde göbek atıyo bende orda kalakaldım.Sonra baktım olucak gibi değil geri geri çıktım ordan arka sokakdan gittim yapcak bişey yok. :D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst