- Katılım
- 31 Eki 2008
- Mesajlar
- 88
- Konu Yazar
- #1
eslm arkadaşlar bu tür konu uzun zamandır açılmıyordu okudukça keyifleneceğimiz keyiflendikçe anı hatırlayıp yazacağınız bir konu olcağına emin gibiyim
haydi bakalım parmaklara kuvvet
benim başımdan değilde bi arkadaşımın başından geçen bi olay.radar meselesi...
benim bi arkadaş yol düz diye bi denizli taraflarında biyerde focus 1.6tdci kaç yapıyo diye deniyim demiş.ama şansa bakın o yoldada gezici radar varmış.benim arkadaş radarı 186 km gibi bi hızla sollamış.biraz ilerledikten sonra yolda mavi gömlekli siyah pantolonlu biri el ediyo,dur işareti yapıyomuş.nasıl durayım diyo.polis olduğunu farketmiş basmış frene ama 400 metre kadar sonra durabilmiş.takmış geri vitese.gelmiş polisin yanına.camı açtım diyo.bir polis memuru bu kadar mı kibar olur diyo.polisin dediği şu:iyi günler beyefendi,nasılsınız....tebrik ederim beyefendi günün en hızlısı sizsiniz demişöyle kibarmışki polis arabayı bırak git dese borakıcam yani diyo.yemiş cezasını paşa paşa
![]()
benim başımdan geçen güzel bi durum vardı..
İlk vitesli motor kullandıımda ybr ile..Çok dik bi yokuşta kaldırmayı başarabildim biraz balata yesemde..önüümden öyle hızlı bi araba geçtiki arka fren diye debr iyaja bastım sonra "hasss..bu debriyajdı deyip bırakmştm" gerisini anlatmıcam![]()
benim başımdan geçen güzel bi durum vardı..
İlk vitesli motor kullandıımda ybr ile..Çok dik bi yokuşta kaldırmayı başarabildim biraz balata yesemde..önüümden öyle hızlı bi araba geçtiki arka fren diye debr iyaja bastım sonra "hasss..bu debriyajdı deyip bırakmştm" gerisini anlatmıcam![]()
merhaba arkadaşlar bennde bi olay anlatıcam komikligine siz karar verin.... motoru yeni aldıgım zamanlar şöle ist turu yapayımdedim ters yönler yanlış girişler tabela görmemeler filan sarayburnunda gülhanenin alt tarafından u dönüşü yaptım eminönüne dogru gidiyorum akşam hava karanlık üstünde parlayan şeritleri olan kıyafetli biri devamlı sagı gösteriyo eyvah polis cevirmesi ehliyette yok yandık derken sagdan sagdan gidiyorum polis molis yok bir baktımki feribota biniyorus geri nasıl çıkacagımı şaşırdım azdaha gidiyoduk biyerlere ne feribotuydu şaşkınlıktan bakamadım trafigi durdurdugum gibi aralardan sıyrılarak yoluma devam ettim tabi şaşkınlıgı bi müddet kafamdan atamadım saygılar
hahahhhha))
buna cok guLdum
neden oLdugunu soyLemicem![]()