birazda gülelim dimi???

Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
27
Valla fazla gulemiyorum cunku bende acemiyim heran benimde basima gelebilir yani:wiinkk: :queen:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
95
gülme komşuna gelir başına

kardeş ben buna gülemeyeceğim benim başıma geleni görseydin dudağın uçuklardı :queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
oooooooff çok güzel yhaa. o petrol tankının üstünden croos la inen adama bayıldım yaav:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Farkındaysanız işin hep show bölümünde komedi gerçekleşiyor yani
2 tekerin ruhunda var demekki,milleti görünce kaşıntı tutuyor binicileri.
Ama gülmekten yerlere yattım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst