birazda gülelim dimi???

Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
36
şu yokuşun yarısında kalıp geri geri düşme olayını bizzat yaşadım,hiç iyi olmuyor
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Çok arıyonuzmu ya bu 2-3 senelik topikleri brovo yani :p:p:p

Du gülecekik ayıp olmasın :mrgreen::mrgreen: güzel video ama :p
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
34
motorcu olmakta zor kardeşim..tampon resmen sensin..ALLAH KORUSUN..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst