Biraz gezdik D-CH-F-L

Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
ne mutlu size ya... imreniyoruz her karede, ne kadar keyifli bir gezi olduğu tartışılmaz
 
Katılım
6 Nis 2004
Mesajlar
159
helal size be!!
Avrupayı gezdirdiniz bizlere..hem de güzel üslubunuzla.Buralara da bekleriz..
"Güzel manzara" dediğiniz yerlere bakınca,yurduma bayadır gelmediğinizi anladım.Yurdum da güzeldir hani...
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
24
iyiki biraz gezmissiniz ya cok gezseydiniz ? 1500=15000 olurdu :queen:
helal olsun benim yapamadigimi yapmissiniz süper!!
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
çok güzel bi gezi olmuş.sayenizde avrupaya gitmiş kadar olduk.

elimizden bukadar geliyor...
Tesekkürler..

çok güzel bir gezi olmuş..
yollara bayıldım

Yollari Fotoshop la düzeltiyorum yahu..:p

çok güzel gezi olmuş :)
imrenilmeyecek gibi değil nazar değmesin :)

Gercekten cok cok güzel yerleri gördük...
Senelerdir burada yasarim ama "baba bu ne güzelliktir" dedim cok kere...

ne mutlu size ya... imreniyoruz her karede, ne kadar keyifli bir gezi olduğu tartışılmaz

Her günümüz baska bir güzeldi..
Tesekkürler..

helal size be!!
Avrupayı gezdirdiniz bizlere..hem de güzel üslubunuzla.Buralara da bekleriz..
"Güzel manzara" dediğiniz yerlere bakınca,yurduma bayadır gelmediğinizi anladım.Yurdum da güzeldir hani...

Türkiyeye SIK SIK gelirim...
Sandiginizdan fazla sanirim...
Ama buradaki dogayi Türkiyede bulmak cok zor sanirim..
Bunu üzülerek söylüyorum... :pale:

Eyvallah güzel resimler.......güzel insanlar:cat:

Danke.....

iyiki biraz gezmissiniz ya cok gezseydiniz ? 1500=15000 olurdu :queen:
helal olsun benim yapamadigimi yapmissiniz süper!!

Almanya nin neresindensiniz???
Birdahaki gezimize buyrun gelin...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
yav kusura bakmayında yazılarda gülecek hiç bişey bulamadım herkes böyle yazınca bende yazma mecburiyti hissettim napimbendemi bi sorun var.. polemik felan için yazmadım onunda altını çizem...:mrgreen:
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
24
Tekrar selamlar, davet icin danke neden olmasin olabilir zaman oyarsa.
Ben ulm cevresindeyim kaliyorum.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
yav kusura bakmayında yazılarda gülecek hiç bişey bulamadım herkes böyle yazınca bende yazma mecburiyti hissettim napimbendemi bi sorun var.. polemik felan için yazmadım onunda altını çizem...:mrgreen:

Yahu ben zaten güleceksiniz, yerlere yaticaksiniz diye birsey demedimki..
Hani Feys te cok oluyor gülmekten kirilacaksiniz falan yazan arkadaslar var..
Ben öyle bir söz vermedimki.. :silent:

Tekrar selamlar, davet icin danke neden olmasin olabilir zaman oyarsa.
Ben ulm cevresindeyim kaliyorum.

Sen zaten Schwarzwald in icindesin yahu..:)
Bir hafta sonu sadece Karaormanlari gezmeye niyetimiz var..
Haber veririm..

Şu sağ aynadaki saç tokası mı :)

Evet sac tokasi... Yavuklumun tokasi... :)

Çok teşekkürler, bu güzel yerleri gördük sayenizde.

Begendiginize sevindim..
Ben tesekkür ederim..
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
çok güzel bir gezi olmuş ve çok güzel bi anlatım teşekkürler bi dahaki gezinizi bekliorum
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
abicim gene döktürmüşsün :p güzel yerler güzel manzaralar... eline emeğine sağlık abicim :cat: tekerin her daim düz bassın..:rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Mator ne ya :D Çok güldüm valla

Trakyada Motora Mator derler... :)
Bende üj bej olduguma göre Mator demem gerek.. :p

çok güzel bir gezi olmuş ve çok güzel bi anlatım teşekkürler bi dahaki gezinizi bekliorum

Ben tesekkür ederim...

Güzel ve keyifli bir gezi yapmışsınız.. Paylaşım için teşekkür..

Danke dostum..

abicim gene döktürmüşsün :p güzel yerler güzel manzaralar... eline emeğine sağlık abicim :cat: tekerin her daim düz bassın..:rendeer:

Elimden gelen bu...
Begendigine sevindim..
Hepimizin tekeri düz bassin...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
çok kişinin rüyası olan evropa turunu haftasonu gezisi olarak yapmışın moruk :cat:
güzel memleketlermiş, taşı toprağı altın, asfaltı kaymak, kızları lokum :)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Tugrul sizler tanimiyorsunuz..
Bende 4-5 aydir taniyorum kendisini aslinda..
Motorunu benimle hemen hemen ayni zamanda satin aldi..
Birkac gezim oldu onunla.. Ama onunla ilk baslarda gezinirken tamam simdi patliyor dedigim cok olmustur..
Arkasindan konusmuyorum..
Bunu yüzünede defalarca söyledim..
Bu adam ADAC ye gidip ders aldi sükür...
Simdi neredeyse beni gecicek selepsiz..
Benim aylarca kendi kendime ögrettiklerimi ona ADAC de birgünde ögrettiler.. :)

Ah şu yazdıklarını birde buradaki BAZI arkadaşlara anlatabilsek , eğitim alanları sopayla kovalayacaklar ellerinden gelse...:pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
24
Çok süper bi gezi ya :) Bide kafa dengi bi arkadaşın oldumu süper.
Resimler için teşekkürler. Biraz sinirliydim kendime geldim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst