çok güzel bi gezi olmuş.sayenizde avrupaya gitmiş kadar olduk.
çok güzel bir gezi olmuş..
yollara bayıldım
çok güzel gezi olmuş
imrenilmeyecek gibi değil nazar değmesin![]()
ne mutlu size ya... imreniyoruz her karede, ne kadar keyifli bir gezi olduğu tartışılmaz
helal size be!!
Avrupayı gezdirdiniz bizlere..hem de güzel üslubunuzla.Buralara da bekleriz..
"Güzel manzara" dediğiniz yerlere bakınca,yurduma bayadır gelmediğinizi anladım.Yurdum da güzeldir hani...
Eyvallah güzel resimler.......güzel insanlar:cat:
iyiki biraz gezmissiniz ya cok gezseydiniz ? 1500=15000 olurdu :queen:
helal olsun benim yapamadigimi yapmissiniz süper!!
yav kusura bakmayında yazılarda gülecek hiç bişey bulamadım herkes böyle yazınca bende yazma mecburiyti hissettim napimbendemi bi sorun var.. polemik felan için yazmadım onunda altını çizem...:mrgreen:
Tekrar selamlar, davet icin danke neden olmasin olabilir zaman oyarsa.
Ben ulm cevresindeyim kaliyorum.
Şu sağ aynadaki saç tokası mı![]()
Çok teşekkürler, bu güzel yerleri gördük sayenizde.
Mator ne yaÇok güldüm valla
çok güzel bir gezi olmuş ve çok güzel bi anlatım teşekkürler bi dahaki gezinizi bekliorum
Güzel ve keyifli bir gezi yapmışsınız.. Paylaşım için teşekkür..
abicim gene döktürmüşsüngüzel yerler güzel manzaralar... eline emeğine sağlık abicim :cat: tekerin her daim düz bassın..:rendeer:
Tugrul sizler tanimiyorsunuz..
Bende 4-5 aydir taniyorum kendisini aslinda..
Motorunu benimle hemen hemen ayni zamanda satin aldi..
Birkac gezim oldu onunla.. Ama onunla ilk baslarda gezinirken tamam simdi patliyor dedigim cok olmustur..
Arkasindan konusmuyorum..
Bunu yüzünede defalarca söyledim..
Bu adam ADAC ye gidip ders aldi sükür...
Simdi neredeyse beni gecicek selepsiz..
Benim aylarca kendi kendime ögrettiklerimi ona ADAC de birgünde ögrettiler..![]()
güzel memleketlermiş, taşı toprağı altın, asfaltı kaymak, kızları lokum![]()