- Katılım
- 5 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,784
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar ben Mehmet, Afyonluyum, Van'da görev yapıyorum... :cat:
1 seneden fazladır bu forumdayım ama sadece geziciydim, baktım ki tanışma vakti gelmiş geçiyor... :rendeer:
Aranızda belki beni bir kaç arkadaş tanıyordur, yaz gelmeden bi motosiklet alıp (İnşallah Hyosung GT 250 R :queen: ) bende yollara düşmek istiyorum...
Forum müthiş gerçekten herkes içli dışlı olmuş, beni de aranıza alırsanız sevinirim... :rendeer:
Hepinizin yolu açık olsun...
1 seneden fazladır bu forumdayım ama sadece geziciydim, baktım ki tanışma vakti gelmiş geçiyor... :rendeer:
Aranızda belki beni bir kaç arkadaş tanıyordur, yaz gelmeden bi motosiklet alıp (İnşallah Hyosung GT 250 R :queen: ) bende yollara düşmek istiyorum...
Forum müthiş gerçekten herkes içli dışlı olmuş, beni de aranıza alırsanız sevinirim... :rendeer:
Hepinizin yolu açık olsun...