Biraz geç oldu bu tanışma işi ama idare edin...

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Selam arkadaşlar ben Mehmet, Afyonluyum, Van'da görev yapıyorum... :cat:
1 seneden fazladır bu forumdayım ama sadece geziciydim, baktım ki tanışma vakti gelmiş geçiyor... :rendeer:
Aranızda belki beni bir kaç arkadaş tanıyordur, yaz gelmeden bi motosiklet alıp (İnşallah Hyosung GT 250 R :queen: ) bende yollara düşmek istiyorum...
Forum müthiş gerçekten herkes içli dışlı olmuş, beni de aranıza alırsanız sevinirim... :rendeer:
Hepinizin yolu açık olsun...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
abi hoş geldin :rendeer: motorun şimdiden hayırlı olsun :rendeer: :cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hoş geldin... İnsallah istediğin motosikleti alabilirsin.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Aramıza hoş geldin Mehmet Abi..

Teşekkürler kardeşim... :wiinkk:

abi hoş geldin :rendeer: motorun şimdiden hayırlı olsun :rendeer: :cat:

Teşekkürler kardeşim... :wiinkk:

Hoş geldin abi aynen geç olmuş biraz tanışma başlığı:)

Ne yapalım Birkan yavaş yavaş :bounce:

Hoş geldin... İnsallah istediğin motosikleti alabilirsin.

İnşallah kardeşim teşekkürler :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mehmet öğretmendin sen dimii
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Selam arkadaşlar ben Mehmet, Afyonluyum, Van'da görev yapıyorum... :cat:
1 seneden fazladır bu forumdayım ama sadece geziciydim, baktım ki tanışma vakti gelmiş geçiyor... :rendeer:
Aranızda belki beni bir kaç arkadaş tanıyordur, yaz gelmeden bi motosiklet alıp (İnşallah Hyosung GT 250 R :queen: ) bende yollara düşmek istiyorum...
Forum müthiş gerçekten herkes içli dışlı olmuş, beni de aranıza alırsanız sevinirim... :rendeer:
Hepinizin yolu açık olsun...

hoşgeldin kardeşim:rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
hoşgeldiniz ben de hyo gt 250r bakıyorum zaten bu ara gt 250r topiğinde çok aktifsiniz biliyorum sizi :D inşallah gönlünüzdeki motoru alırsınız...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
hoşgeldiniz ben de hyo gt 250r bakıyorum zaten bu ara gt 250r topiğinde çok aktifsiniz biliyorum sizi :D inşallah gönlünüzdeki motoru alırsınız...

:queen: evet arada yazıyorum topiğe, bide alabilsem motorumu süper olacak, hepinize benden çay :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hyosung kullanan arkadaşlar satın bana biriniz motorunuzu :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bozuk yolda çok sıkıntı çıkarır mı acaba Hyosung_?
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
bozuk yol motoru enduro ya da cross motorlardır ama ne kadar bozuk yollar mesela
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst