Biraz Geç Oldu Ama :):)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pınar ? hadi abi hadi abi işin yokmu senin :p

bundan daha iyisi varmı gkn ? :mrgreen:

kazasız belasız,güle güle kullan. :rendeer:
son resim izmitte yürüyüş yolunda çekilmiş bu arada :)

evet dostum doğru bıldın izmit sokaklarında ters yönden gıdemedım korktum polıs fln cevırır dıye aslında orasıda ters ama polısten ızın aldım da öle cektım oraya motoru :cherry: onun az ılersınde sağda bır yer vardı orda bırseyler atıstırdık ya ne acayıp gırdıgımız yerde kola yokmus muhaha dedım dısardan alın getırın tm dedı :queen: sanki oranın yabancısı olduğumuzu bılıyorlarmış gibi herkez bıze bakıyordu :) yada belkıde motora bakıyorlardır :p
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın. Maşallah

Allah kaza bela vermesin.



Mete ağabey, "kelebek gibi uçar ,akrep(Akrapovic) gibi sokar" diyecektin galiba :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun arkadaşlar tsk ederim :rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Aaa... Ben de görmemiştim. Güle güle bin Gece dostum... Gerçek bir SRAD, gerçek bir klasik. Bayılıyorum görünüşüne. Renk te klasik SRAD. Helal..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
19
bişey sorcam.. bu kasa gsx r600 dusunuorm...

yaşından dolayı cıkarıcagı sıkıntılardan cekiniyorum...

yaşadıgınız herangi bi problem warmı.. servis neryee gosteriosunuz..

bu kasalarn kronik sorunları warmı ?
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun.Bu alet çok yakıyormu? Km de nekadar yakıyor ortalama?300kuruş varmı? :=O
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
hoca motosiklet güzel gözlük güzel bu senenin modasını yakalamışsın bu arada BEYAZ ŞEYTAN'a selamlar :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
vayyy gece abim hayırlı uğurlu olsun artık 4 lü takılmaya gelirim nisanda yanına anladın sen onu... :queen::queen::queen:

abi allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın grenajın asfalt görmesin hayırlı olsun tekrar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aaa... Ben de görmemiştim. Güle güle bin Gece dostum... Gerçek bir SRAD, gerçek bir klasik. Bayılıyorum görünüşüne. Renk te klasik SRAD. Helal..

sağol rigel kardeşim evet rengi efsane :)

bişey sorcam.. bu kasa gsx r600 dusunuorm...

yaşından dolayı cıkarıcagı sıkıntılardan cekiniyorum...

yaşadıgınız herangi bi problem warmı.. servis neryee gosteriosunuz..

bu kasalarn kronik sorunları warmı ?

benim yaşadığım bır problem yok alırken egzantrık zıncırden ses gelıyrodu o şekilde gene aldım sonuçta ustamıza gösterdık okeyı verdı aldıktan sonrada değiştiridim egzantrıgını paletını fln bırde bakım yaptım full şimdi 10 numara biniyorum devirli devirsiz kesınlıkle bır sorun yok bu motorların ciğeride önemli benimki harbıden temiz ama her gören dıyo zaten umarım sende guzel bır srad 600 yakalarsın pıyasada çok var ama temızını bulmak kolay değil dostum :cat:

servis melih usta o kadar :bounce: benim adımı vermen yeterlı

hoca motosiklet güzel gözlük güzel bu senenin modasını yakalamışsın bu arada BEYAZ ŞEYTAN'a selamlar :cat:

eyw sağol sansür hehe :p :cherry: aleykümselam :queen:

Hayırlı olsun.Bu alet çok yakıyormu? Km de nekadar yakıyor ortalama?300kuruş varmı? :=O

tsk erdo.bu arada km de 200-220 ykr arası yakıyor devirli kullanıp gazlarsan 250-300 arası dıyebılırız.

vayyy gece abim hayırlı uğurlu olsun artık 4 lü takılmaya gelirim nisanda yanına anladın sen onu... :queen::queen::queen:

abi allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın grenajın asfalt görmesin hayırlı olsun tekrar

sağol yavrum benim ne demek gel beklerım takılırız 4 lü :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
senin egsozuna tüküreyim :p kotumu maffetti laaa taksimdeki gece sonrasında baktır şuna. piskürmüş yağı kotuma ben ciddiyim ibo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst