- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,423
- Konu Yazar
- #61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pınar ? hadi abi hadi abi işin yokmu senin 
bundan daha iyisi varmı gkn ? :mrgreen:
evet dostum doğru bıldın izmit sokaklarında ters yönden gıdemedım korktum polıs fln cevırır dıye aslında orasıda ters ama polısten ızın aldım da öle cektım oraya motoru :cherry: onun az ılersınde sağda bır yer vardı orda bırseyler atıstırdık ya ne acayıp gırdıgımız yerde kola yokmus muhaha dedım dısardan alın getırın tm dedı :queen: sanki oranın yabancısı olduğumuzu bılıyorlarmış gibi herkez bıze bakıyordu
yada belkıde motora bakıyorlardır 
bundan daha iyisi varmı gkn ? :mrgreen:
kazasız belasız,güle güle kullan. :rendeer:
son resim izmitte yürüyüş yolunda çekilmiş bu arada![]()
evet dostum doğru bıldın izmit sokaklarında ters yönden gıdemedım korktum polıs fln cevırır dıye aslında orasıda ters ama polısten ızın aldım da öle cektım oraya motoru :cherry: onun az ılersınde sağda bır yer vardı orda bırseyler atıstırdık ya ne acayıp gırdıgımız yerde kola yokmus muhaha dedım dısardan alın getırın tm dedı :queen: sanki oranın yabancısı olduğumuzu bılıyorlarmış gibi herkez bıze bakıyordu
Son düzenleme: