Biraz Geç Oldu Ama :):)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gel gel ayıp sana hem kahve ıcersın hem kahve tadına bakarsın puahah 2 si bır arada yanı :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol ulkumuz kardeş.

burak verırım tabı aaa delımısın sen mankenler ne dıye duruyor burda puahahha :queen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
geç olsun güç olamasın güzel olsun benim olsun:p hayırlı olsun kazasız olsun güle güle bin
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol kramnik,melocann iyi dilekleriniz için tsk ler....
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
abi o kahve tadında olanlardan bizim mt ye bi şekil yap :)
herkezin gözü açılsın biraz kör olmuş bunlar :)

çeşitlerden birini gördük birde diğer çeşitleri görmek isteriz karşı tarafınkilerden anladın sen onuuu :queen::queen::queen:

motorun tekrrar hayırlı olsun nice 300 ler gör ama kazasız hee tekerin düz bassın
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehuehu vala ben birşey anlamadım :cherry:

evet evet mt gözünü açtırmam lazım :cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ahahahah buna koparım işte alahım yarabbim :queen::queen::queen:

canım kusura bakma sen yenılmeye doyamadın normalde tavla bır kere atılır ben senı 5-1 yenmıstım salça ettırme kendını burda :cherry::p:mrgreen::queen::bounce:
3 oyun oynadık 2-1 bitti..
Ne o maç uzayınca randıman veremiyo musun :mrgreen: Çömez tavlacı seni noolcak ::miiz::
Allahtan Bende Tavlada Arka Teker Borcumu Kurtardım:queen:
Yenersen lastik borcun bitiyo, yenilirsen değşen hiçbişiy yok.. Nası bi iddia bu :p
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
olsun be abı gec olsunda güç olmasın bosver 10 numara bı motor gule gule kullan ıns. gerce bıraz tarıhı ama motoru yeter onun:mrgreen:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
allah kaza bela vermesin güzel günlerde kullanmanı temenni ederim
yanlız biraz yorucudur ağır makina bendede vardı aynısından
sana tafsiyem 600rr alabilirsen inan çok keyif alırsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün bindim valla beyaz düldüle delüüü bişey yaa...=)) abicimm Allahım Kaza Bela vermesin sana inşallah hep korusun seni...:rendeer: ben o makınayı hasanpaşaya götürürdüm eldiwenlerden elımı duzgun gaza oturtturamadım kii =))
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah kaza bela vermesin güzel günlerde kullanmanı temenni ederim
yanlız biraz yorucudur ağır makina bendede vardı aynısından
sana tafsiyem 600rr alabilirsen inan çok keyif alırsın

sağol hakan eyw ama dediklerinin tam tersi hiç yormıyan bır motordur srad.sende de varsa bunu bılmen lazım.sakın yanlış anlama benım hondayla işim olmaz açıkcası beğenmıyorum ve sevmıyorum.ama evet ağır makına o ayrı.motorun yabancısı sayılmam daha önce arkımda vardı.bundan ınıpte 600 rr a bınılmez ama yaa :)

bugün bindim valla beyaz düldüle delüüü bişey yaa...=)) abicimm Allahım Kaza Bela vermesin sana inşallah hep korusun seni...:rendeer: ben o makınayı hasanpaşaya götürürdüm eldiwenlerden elımı duzgun gaza oturtturamadım kii =))

boşver olur öle şeyler :mrgreen: kullanamazsın yavrucum gazı ayarlıyamazsın öle kolay işler değil bunlar :p

düldül değil olm beyaz şeytan len

3 oyun oynadık 2-1 bitti..
Ne o maç uzayınca randıman veremiyo musun :mrgreen: Çömez tavlacı seni noolcak ::miiz::

ya pınar :p senin işin yokmu yaa :D 5-1 yenince seni o surat şeklini unutmuyorum muahahhaha :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
kazasız belasız,güle güle kullan. :rendeer:
son resim izmitte yürüyüş yolunda çekilmiş bu arada :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
aa
makinaya bak, kol çıkarmış bacak koparmış
otoparkta bi ileri geri yaptım o akşam tophanede, hiç gitmiyo:p
tükkandan egzoza bi kılıf falan uyduralım olm çok boş durmuş:p

şakası bi yana makinan güzel ibrahim, tekrardan Allah kazasız belasız bol bol kmler yapmayı nasip etsin, taaki daha iyisini alana kadar..:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst