- Katılım
- 21 Şub 2008
- Mesajlar
- 104
burakcım bak yenı urunler geldı kahve kokolu jell fln sen seversın kahve :queen:
Kahve varsa ben varım :queen: Kimse kusura bakmasın:mrgreen:
burakcım bak yenı urunler geldı kahve kokolu jell fln sen seversın kahve :queen:
gel gel ayıp sana hem kahve ıcersın hem kahve tadına bakarsın puahah 2 si bır arada yanı :cherry:
yakışır geceme kazasız belasız
3 oyun oynadık 2-1 bitti..ahahahah buna koparım işte alahım yarabbim :queen::queen::queen:
canım kusura bakma sen yenılmeye doyamadın normalde tavla bır kere atılır ben senı 5-1 yenmıstım salça ettırme kendını burda :cherry::mrgreen::queen::bounce:
Yenersen lastik borcun bitiyo, yenilirsen değşen hiçbişiy yok.. Nası bi iddia buAllahtan Bende Tavlada Arka Teker Borcumu Kurtardım:queen:
allah kaza bela vermesin güzel günlerde kullanmanı temenni ederim
yanlız biraz yorucudur ağır makina bendede vardı aynısından
sana tafsiyem 600rr alabilirsen inan çok keyif alırsın
bugün bindim valla beyaz düldüle delüüü bişey yaa...=)) abicimm Allahım Kaza Bela vermesin sana inşallah hep korusun seni...:rendeer: ben o makınayı hasanpaşaya götürürdüm eldiwenlerden elımı duzgun gaza oturtturamadım kii =))
3 oyun oynadık 2-1 bitti..
Ne o maç uzayınca randıman veremiyo musun :mrgreen: Çömez tavlacı seni noolcak ::miiz::
ya pınarsenin işin yokmu yaa
5-1 yenince seni o surat şeklini unutmuyorum muahahhaha :queen:
ya pınarsenin işin yokmu yaa
5-1 yenince seni o surat şeklini unutmuyorum muahahhaha :queen:
Bende seni mars ettiğimdeki surat şeklini unutamıyorum :cherry: