- Katılım
- 8 Ara 2014
- Mesajlar
- 1,274
- Konu Yazar
- #1
Çok çeşitli motosikletler kullanmadım.Kullandığım motosikletler hep "Bırak beni,sal yularımı,bas gaza,vitesi yükselt,hiiaa" der gibiler.
Ama ben örneğin 90'la giderken " Tamam abi böyle iyi,yavaş yavaş gidelim.Rahatına bak" demesini istiyorum.
Bu tarz motorları kullanmış olan arkadaşlar tecrübelerini yazarlarsa sevinirim.
Mesela; Chopper hiç kullanmadığım bir tarz, benim istediğim şekilde mi sürüşleri? "Ben gidiyorum zaten abi,sen dışarıyı kes" mi diyorlar?
Ama ben örneğin 90'la giderken " Tamam abi böyle iyi,yavaş yavaş gidelim.Rahatına bak" demesini istiyorum.
Bu tarz motorları kullanmış olan arkadaşlar tecrübelerini yazarlarsa sevinirim.
Mesela; Chopper hiç kullanmadığım bir tarz, benim istediğim şekilde mi sürüşleri? "Ben gidiyorum zaten abi,sen dışarıyı kes" mi diyorlar?
Son düzenleme: