- Katılım
- 18 Eki 2008
- Mesajlar
- 2,823
eşşeğe altın semerde vursan eşşek eşşektir
eşşeğe altın semerde vursan eşşek eşşektir
Kan varsa ben yoğum. :queen:
abi boya ve sinyaller çok güzel olmuş eline sağlık...
bence de nakes tarzı bir gidonla bir cam çok güzel gidecek belki daha sonralarda boya işlemiyle çok orj birşey cıkabilir:mrgreen:
![]()
Stopu motorun rengine boyayıp sinyallerimi de taktım. :bounce:



Çok Güzel olmuş ellerine sağlık..
Güzel olmuş![]()