- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
O dediğin motoru sattılar heraldeBen baya kullandım onu güzeL motordu ama sakat işte
3500 istiyolardı en son :farao: kaça sattılar bilmiyorum
valla aga ben HYo istiyorum asLında ama cıbır da cezbediiyo işteyapcak bişi yok bakalım hayırlısı :cherry:
cbrın neyi cezbedio gardaş.benim bundan 2 önceki motorumdu.bunun eksisi yok artısı var.(o artısı titreşim oluyo
cakoooooooo hyo al!cakoooooooooo hyo al!:queen: