bir yol videosu daha

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen nazar değdiriyosun, ondan açılmıyo :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düzelttim , oldu simdi ..............
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha önce verilmişti :queen::queen::queen::queen:

dermişim :p

gıcıkçım öyle bişe olması imkansız:p. yayın koordinatörü benim :mrgreen: görüntüler direk bana geliyo hiç bir yere uğramadan:p ama sen dersin , de sen de :p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
aahaaa walla olmuş:phelal kız sana azmettin.başardın:pyoksa budamı duayla oldu:silent::p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Paylaşaım için sağol.
Dikkatli olun. Ağlama isteğiniz gerçekleşmesin !
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Bu videoyu arkadaşın çekti herhalde.
Ona söyle bi dahaki sefere araya müzik koymasın hiç.
Sadece motor sesi olsun, daha zevkli oluyor o zaman.:cat:
Paylaşım için sağol:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
hayırdır herkez pek sever oldu böle işler yapan insanları,önveleri böle işler yapan arkadaşlara denmedik söz bırakmayan mt üylerimiz nerede,yoksa sonunda çoğu arkadaşımız azda olsa kendisininde böle işler yaptığını kabulmu ediyor,neyse şimdi herkezi kendime düşman etmeyeyim,
süren arkadaşada yayınlayan arkadaşada teşekkür:rendeer:....allah kaza bela vermesin
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Oyyyyyyyyy :) Otel motor sesinden inledi sesi kısmayı unutmusum :mrgreen: Bütün departmanların müzik kontrolü bende de :queen:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
güzel video arkadaşın dediği gibi sadece motor sesi daha iyi olurdu
Dr.alban ı çıkar aradan :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Valla aga akLımda HYo war ama Cıbır da alabilirim :) Seviyorum keratayı :mrgreen:

Bi tane kawa war 750 Rize ' de :) Adam 4000 istiyo ama 1990 model yalnız temiz tabii :) Bilemiyorum şimdi ama hyo ya da cıbır yüksek ihtimale :wiinkk:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Valla aga akLımda HYo war ama Cıbır da alabilirim :) Seviyorum keratayı :mrgreen:

Bi tane kawa war 750 Rize ' de :) Adam 4000 istiyo ama 1990 model yalnız temiz tabii :) Bilemiyorum şimdi ama hyo ya da cıbır yüksek ihtimale :wiinkk:

kızın topağınıda kirletioz ama yabancı değil:phocam cbr alma kopyasını kullandın zaten:queen:90 da çok eski olur.sana bi hyo yakışır.hatta sizin orda plakasız bi hyo vardı.çök al onu bence:queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
O dediğin motoru sattılar heralde :) Ben baya kullandım onu güzeL motordu ama sakat işte :) 3500 istiyolardı en son :farao: kaça sattılar bilmiyorum :)

valla aga ben HYo istiyorum asLında ama cıbır da cezbediiyo işte :) yapcak bişi yok bakalım hayırlısı :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst