Bir üstündekinin hakkında ne düşünüyorsun?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hadi arkadaşlar söylesin bakalım herkez bir üstündeki kişi hakkında ne düşündüğünü:bounce:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
üstteki vatandaş bi şarj dinamosu yüzünden canımdan bezdirdi... pek iyi şeyler düşünmüyorum valla :) :) :)

noldu beyler benimle ilgili düşünce yazmadınızmı? :)

yazılacağı ben biliyorumda diliniz varmıyo heralde :) söyleyin işte kroyuz tamam :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
üstteki vatandaş bi şarj dinamosu yüzünden canımdan bezdirdi... pek iyi şeyler düşünmüyorum valla :) :) :)

noldu beyler benimle ilgili düşünce yazmadınızmı? :)

yazılacağı ben biliyorumda diliniz varmıyo heralde :) söyleyin işte kroyuz tamam :)
:queen::queen::queen::queen: ankaralı kroyum emme para bende diyorsun
:queen::queen::queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Beni arada sinir ediyosun kendimi anlatana kadar akla karayı seçiyorum :)
Ama yinede geyiklere katılman iyi hep bilgi vermek olmaz arada almakta lazım :queen:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
yaaaaaaannnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bu arada bu en az 25 harf mevzusu beni baya kasıyo bütün harfleri iki üç kez yazacam artık........
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
hiçbirşey düşünmüyorum kız olsaydı belki düşünürdüm ama şuan aklıma gelen bişey yok :)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
avatarının resmini tuvalette iken çeken ve tuvalette resim çekecek kadar niye çok kaldıgını düşündüğüm biri diyeyim
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
avatarının resmini tuvalette iken çeken ve tuvalette resim çekecek kadar niye çok kaldıgını düşündüğüm biri diyeyim

Orası tuvalet değil ya bizim dükkanın mutfak bölümü :queen::queen::queen:

Bu arada yeni fark ettim bu konuyu iso daha önce açmış topiğin silinmesini istiyorum oradan devam ederiz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadsı geçenlede kızdırdık kusura bakmasın tekrar özür..

imza: mt net geyik sakini..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yukardakinin bulunduğu yerin markası neymiş merak ettim :p

antalyadayım

44 numara 20ytl lik spor ayakkabı kullanıyom..:cat:

avatarın msdos oyunlarındaki kahramanlara benziyo..

çakalaz senin altında olduğuma göre sanada yorum yapcem..

çakal-az hecelersek..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana süper manzara resimleri gönderdi çok saolsun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
otobanda teker yapıyor gibi bir izlenim veriyor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok zıplıyoo:p motosikletiyle fazla çukura düşmüş:p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Gözde olmaya çalışan herşeye burnunu sokan klasik havalı bir kız tipi :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst